Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

Heeft er iemand hier ervaring met 1 van de 3 linersysteemdekens van de Krämer?

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... tem-Janice

https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... em-Liberty

https://www.kramer.nl/Merken/Felix-Bueh ... em-0-300-g
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:51 



 
Profiel   

Ik niet, maar voor het geld van de dekens van de onderste twee links, zou ik zelf eerder voor Amigo linerdekens kiezen. Die heb ik al jaren bij verschillende paarden en bevalt erg goed. Met losse hals, vind gewone deken fijner qua pasvorm (ook bij schoft) en met losse hals minder kans op manenuitval. (die doe ik alleen op als ze naar buiten gaan en het echt koud/vies weer is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:27 



 
Profiel   

Die onderste is recent hier voorbij gekomen.
De bovenste ziet er erg fijn uit, hetzelfde idee als amigo, maar dan goedkoper. Ik vind het Amigo systeem fijn werken, dus deze waarschijnlijk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:08 



 
Profiel   

Ik ben een paar jaar geleden juist bewust overgestapt van Amigo naar Kramer dekens. De Amigo dekens lekten helaas vaak door. Nu met de Kramer deken blijft hij zelfs met stortbuien goed waterdicht.

De dekens met een halve hals vind ik zelf ook juist ideaal. Een hele hals vind ik vaak gewoon te warm. Maar de halve hals helpt ook goed tegen inregenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 23:14 



 
Profiel   

Ohhh, totaal onverwacht al een mailtje van de DHL dat ze vandaag langs komen met mijn Black Friday pakket. Kramer is zo snel tegenwoordig. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 10:51 



 
Profiel   

Ik wacht met smart … tis zo erg dat ik geen bestelkosten heb hoeven betalen … slecht ….

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:03 



 
Profiel   

Het is binnen! Twee hele mooie shirtjes en een singel. Hoop zo dat die past. Helaas ligt mijn sage dekje al op stal dus kan ik niet zien of de jade matcht, maar het ziet er veelbelovend uit. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:05 



 
Profiel   

Ik heb een aantal producten bij Kramer besteld waarvan 2 bij aankomst al defect (reflectiemateriaal met lampjes). Ik kom er niet helemaal uit hoe ik dit moet retourneren? Ik kan geen retourformulier vinden waarop ik aan kan geven welke producten ik terugzend en met welke reden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:30 



 
Profiel   

Welke lampjes? Ik heb er onlangs ook besteld; er zijn lampjes die je eerst moet opladen voor ze branden en er zijn er ook waarbij ikzelf een tijdje naar de aankoop heb moeten zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:32 



 
Profiel   

goldyc schreef
Welke lampjes? Ik heb er onlangs ook besteld; er zijn lampjes die je eerst moet opladen voor ze branden en er zijn er ook waarbij ikzelf een tijdje naar de aankoop heb moeten zoeken.


Van stijgbeugelverlichting en van capverlichting. De stijgbeugelverlichting zijn 2 lampjes, waarbij het ene lampje het wel doet, maar de andere niet.
Van de capverlichting waren de batterijtjes inderdaad leeg, maar daar heb ik 2 volle batterijen ingestopt en toen deed hij het helaas nog steeds niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:35 



 
Profiel   

Die lichtjes heb ik nooit besteld. Bij de stijgbeugel kan je nog proberen om er ene nieuw batterijtje in te stoppen. Ik heb overigens nog nooit problemen gehad met Kramer, ik vrees dat je gewoon pech gehad hebt! Je zou altijd eens kunnen mailen en uitleggen dat het niet werkt ,misschien lossen ze het zo op.

Hier vind je de informatie voor retour zenden:
https://www.kramer.nl/Service/Herroeping-Teruggave

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:38 



 
Profiel   

Ik zou in dat geval eerder een mailtje aan info@kramer.nl sturen en kijken wat voor reactie je terugkrijgt. Retourneren kan altijd nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:10 



 
Profiel   

Ze zijn heel schappelijk wat dat betreft. Had schoenen gekocht in mijn normale maat maar die vielen echt 2 maten kleiner. Mocht ze gratis retourneren als service omdat het zo'n groot verschil was. Denk dat ze bij defecte spullen dus helemaal niet moeilijk zullen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:12 



 
Profiel   

Ik heb tot nu toe zelf inderdaad ook altijd positieve ervaringen met Kramer gehad. Dit is voor het eerst, dus ik wist ook niet hoe/wat qua terugzenden in dit geval. Ik zal ze mailen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:34 



 
Profiel   

Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:37 



 
Profiel   

Ik kan niet bestellen.. zodra ik op naar kassa ga en inlog krijg ik oeps er is wat mis gegaan ga naar je vlaggetje, klik ik op nl gebeurt er niks..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 15:50 



 
Profiel   

Ik heb gisteren de Equilibre thermo rijlegging Valerie met kniegrip ontvangen.
Vandaag voor het eerst aangehad. Wat een ontzettende fijne broek voor leuk geld. Vraag me allleen af of hij warm genoeg is als het echt kouder word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 18:18 



 
Profiel   

Ik heb 2 dingen gekocht bij Kramer vorige week.
Een Zip longsleeve Lina en een performance-stretch-jas Hanni II met capuchon. Beide maat L. De Longsleeve is te klein en de ander veel te groot...

Jammer, beide hetzelfde merk. Herkennen jullie dit ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:34 



 
Profiel   

Hmm née herken ik niet. Ooit aantal jaren terug wel een vest van steeds waar de mouwen voor mij echt te kort waren. Maar alle recentere dingen eigenlijk alles perfect op maat hier (zowel steeds als Felix buhler).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:38 



 
Profiel   

Heb nu voor eerst wat bij kramer besteld hopelijk past het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:56 



 
Profiel   

felicity schreef
Ik heb gisteren de Equilibre thermo rijlegging Valerie met kniegrip ontvangen.
Vandaag voor het eerst aangehad. Wat een ontzettende fijne broek voor leuk geld. Vraag me allleen af of hij warm genoeg is als het echt kouder word.

Hoe valt de maat hiervan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:13 



 
Profiel   

Ik heb van alle rijbroeken maat 42. Dus deze ook ik in 42 besteld. En die zit heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:02 



 
Profiel   

Ik zit altijd tussen 36 en 38 in en heb hem in beide gepast, dan was 36 een stuk beter. Maar die discussie heb ik al vaker gehad, ik heb eerder een maat kleiner met rijkleding als met normale kleding :') nooit groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:03 



 
Profiel   

ik heb nu alles in M besteld normaal heb ik S kwa shirts. Ik zit tussen S en M in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 11:01 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.



Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen