Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Muck boots? Bevallen ze?

 
Profiel   

Sybelle schreef


Zelf heb ik het 'heren' model van dit merk Solognac jachtlaars van Decathlon. Bevalt tot nu toe goed. Een prettig voetbed. Kan er een dag mee lopen zonder problemen. De pasvorm is ook goed. Het rubber is niet al te dik waardoor de schacht niet stijf is.
Hoe het rubber op termijn blijft zal de tijd leren. Nu een half jaar in bezit.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 08:51 



 
Profiel   

Ah dank je, dat klinkt goed. Dan ga ik die maar proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 15:19 



 
Profiel   

Hier nog steeds zeer tevreden met mijn muckboots colt ryder. Heb ze 5-6 dagen per week aan naar stal en loop er dan al snel 2-3 uur op in de blub en alles. Het neopreen aan de bovenzijde begint nu wel wat slijtage te vertonen. Gekocht in najaar 2018, dus gaan al 3 jaar mee. Dit jaar voor het eerst wat onderhoud aan het rubber gedaan.

De dunlop blizzard hoor ik inderdaad ook goede dingen over en de Decathlon laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:25 



 
Profiel   

Ik heb de muck boot Hale, mooi met zoon ruitje….. van decathlon… ze bevallen toppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 08:38 



 
Profiel   

IkaMarijke schreef
Ik heb de muck boot Hale, mooi met zoon ruitje….. van decathlon… ze bevallen toppie!


Welke is dit? Ik vind niets als ik zoek op hale bij Decathlon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:52 



 
Profiel   

Hoe onderhouden jullie je mucks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:52 



 
Profiel   

Mijn muckboot Arctic zijn nu 3 jaar oud en echt aan het lekken nu. Twijfel een beetje of het wel weer een Muckboot moet worden. Dit was mijn 3e paar en ze hebben het redelijk uitgehouden. Wel alleen in de winter natuurlijk aangehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:55 



 
Profiel   

Muze schreef
Hoe onderhouden jullie je mucks?

Met de spray die ze daar voor hebben: https://www.agradi.nl/muck-boot-smartru ... gKZ2vD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:57 



 
Profiel   

Mijn moestuin laarsjes (muckboots) zijn ook al kapot, maar zeer waarschijnlijk langs gaas met scherp uitstekend randje gelopen dus eigen schuld. Heb ze nu een jaar, maar wel intensief gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:17 



 
Profiel   

meggiemeg schreef
Muze schreef
Hoe onderhouden jullie je mucks?

Met de spray die ze daar voor hebben: https://www.agradi.nl/muck-boot-smartru ... gKZ2vD_BwE


Deze gebruik ik ook. Eigenlijk dit jaar pas voor het eerst gebruikt en de laarzen gaan hun 4e winter in nu. Begint wel langzaamaan tijd te worden voor nieuwe. Maar voeten nog steeds warm en droog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 13:51 



 
Profiel   

Mijne zijn ondertussen vuilnisbakwaardig. De scheuren zijn erger geworden, en ook nu aan beide voeten. Ze zijn ondertussen ook niet meer waterdicht. Heb het even nagekeken en ik heb ze in februari van dit jaar gekocht!!
Dus opnieuw op zoek naar warme rubberlaarzen.
Heeft er iemand deze? https://www.zalando.be/aigle-polka-gibo ... lsrc=aw.ds

En zijn ze volledig gevoerd met schaap?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:46 



 
Profiel   

of deze :
https://www.zalando.be/hunter-original- ... 6-c11.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:48 



 
Profiel   

darkadia schreef
Hoe onderhouden jullie je mucks?

Met de spray die ze daar voor hebben: https://www.agradi.nl/muck-boot-smartru ... gKZ2vD_BwE[/quote]

Deze gebruik ik ook. Eigenlijk dit jaar pas voor het eerst gebruikt en de laarzen gaan hun 4e winter in nu. Begint wel langzaamaan tijd te worden voor nieuwe. Maar voeten nog steeds warm en droog[/quote]
Knap dat je ze zo lang hebt, de mijne draag ik alleen in de herfst en winter en nog gaan ze maar 1 seizoen mee ondanks wekelijks onderhoud...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 19:40 



 
Profiel   

meggiemeg schreef
Met de spray die ze daar voor hebben: https://www.agradi.nl/muck-boot-smartru ... gKZ2vD_BwE


Deze gebruik ik ook. Eigenlijk dit jaar pas voor het eerst gebruikt en de laarzen gaan hun 4e winter in nu. Begint wel langzaamaan tijd te worden voor nieuwe. Maar voeten nog steeds warm en droog[/quote]

Knap dat je ze zo lang hebt, de mijne draag ik alleen in de herfst en winter en nog gaan ze maar 1 seizoen mee ondanks wekelijks onderhoud...[/quote]


Wat wellicht scheelt is dat ik mijn laarzen niet op stal laat staan. Ze staan thuis en dus niet in de kou of vocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:38 



 
Profiel   

darkadia schreef
Wat wellicht scheelt is dat ik mijn laarzen niet op stal laat staan. Ze staan thuis en dus niet in de kou of vocht.

Bij mij staan ze ook gewoon binnen. Snap het niet hoor, draag ze naar het bos of even een poosje buiten in de bak, stal mest ik er nog geen eens mee. Dit alleen in de herfst en winter, daarbuiten om zijn ze te warm om te dragen en toch gaan ze niet lang mee. Vind dat erg jammer want ze zitten heerlijk en warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 12:29 



 
Profiel   

Ik ga die spray dan ook maar bestellen.
Heb met masseren ( en stilstaan) wel nog koude voeten dus moet iets met andere sokken gaan doen.
Heb de arctic weekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 14:32 



 
Profiel   

salamaleque schreef
Mijn muckboot Arctic zijn nu 3 jaar oud en echt aan het lekken nu. Twijfel een beetje of het wel weer een Muckboot moet worden. Dit was mijn 3e paar en ze hebben het redelijk uitgehouden. Wel alleen in de winter natuurlijk aangehad.



Toch maar een paar nieuwe besteld met 25% korting. Ik vind ze nl echt heel lekker zitten/lopen. Ik heb de Arctic tall, moet je alleen niet aan doen met die 13 graden van nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 18:37 



 
Profiel   

Ik heb er zelf een zooltje in gelegd en vind ze dan wel wat prettiger lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 20:29 



 
Profiel   

Nou mijn muck boots gaan nu al stuk. Eind oktober gekocht en nu laten de zolen al los...
Toch maar weer over op Dunlops. Daar doe ik ook niet lang mee, maar die zijn ook niet zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:16 



 
Profiel   

Ik heb soms wel wat last van m’n voetboog als ik lang op mucks loop../ herkenbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:43 



 
Profiel   

@jessix dat is Niet best zeg! Zou even kijken via muckboot zelf of ze wat voor je kunnen betekenen qua garantie of bij de dealer waar je ze gekocht hebt.

@muze ja dat had ik in het begin ook, door de mega verende voering/zool moest m’n voet ineens zelf ook wat gaan doen blijkbaar. Echt spierpijn van gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 19:49 



 
Profiel   

Ah ook echt spierpijn onder je voet zeg maar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:36 



 
Profiel   

Ja, ook onder m’n voet inderdaad last gehad in begin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:46 



 
Profiel   

darkadia schreef
@jessix dat is Niet best zeg! Zou even kijken via muckboot zelf of ze wat voor je kunnen betekenen qua garantie of bij de dealer waar je ze gekocht hebt.

@muze ja dat had ik in het begin ook, door de mega verende voering/zool moest m’n voet ineens zelf ook wat gaan doen blijkbaar. Echt spierpijn van gehad.


Ik heb inderdaad even een mailtje gestuurd met foto's. Bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 12:47 



 
Profiel   

Nou ik mag ze terug sturen ter reparatie of zelf naar de schoenmaker brengen en de bon dan opsturen... Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden, ze zijn 8 weken gebruikt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 15:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen