Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 40 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 99  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kramer Paardensport Fans

 
Profiel   

SCC schreef
Coentjuh schreef
Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.



Als je de western broek heb die ik denk (adorable Amy 2), Die steentjes zitten erg los in de houdertjes, dus na een paar keer rijden heb je geen steentjes meer erin....

Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:19 



 
Profiel   

SCC schreef
Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style. Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D

Dat is ook een mooie kleur! Ik heb een Stonedeek tussendoor jas in plum/aubergine achtig. En een oud paardenvest van HH in rosa/plum.

Het vest in chocoladebruin is werkelijk prachtig. Maar 2 van mijn 4 'oude' paardenvesten zijn al donkerbruin, dus die mocht ik niet van mezelf :D. Deze 'nieuwe' Stonedeek vesten houd ik nog even voor netjes als loungewear. Ik heb besloten voor de antraciet te gaan omdat ik de kleurencombi met bruine leertjes/witte touwtjes mooier vond en ook mooier voor de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 11:11 



 
Profiel   

SCC schreef
Coentjuh schreef
Heb stiekem ook nog een bestelling gedaan met black friday.

Stonedeek broek 3 verschillende maten :D (W27, W28, W29). Ik pas toch in de kleinste, weten we dat ook weer. Hij is wel redelijk skinny zoals een (dressuur) rijbroek, had ik niet verwacht, maar wel heel erg mooi met die bloemen op de achterzakken en bling bling steentjes <3. De maten vallen wel een beetje raar, de 29 leek bijna net zo groot als de 28.

En heb mezelf nog zo'n Stonedeek Soyala vest gedaan :o , alleen twijfel ik enorm over de kleur. Er gaat er sowieso 1 terug. Ik heb de Carbon (donkergrijs) en de Smokeyblue (rookblauw). Carbon staat prachtig in combatie met de bruine leertjes, het cowgirl logo, touwtjes, gave winterkleur. Beetje Naketano style. Aan de andere kant.. Smokeyblue hangt niet echt in mijn kast, een keer iets anders, zit natuurlijk iets meer kleur in dan in 'saai' donkergrijs, maar is misschien niet echt een winterkleurtje. Ik weet het echt niet. Luxe probleem.



Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D


Past de plum ook bij plum van Lemieux dat jij weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 16:47 



 
Profiel   

SCC schreef
Ik heb normaal alles bij kramer in de kleur Plum (rood/paars). maar heb het stoneleek vest in chocolade bruine kleur gekocht. Zit super fijn en ik vind het persoonlijk echt prachtig in het bruin met western style.
Het is ook weer eens iets anders, en juist dat past wel in mijn kledingkast :D


Plutolover schreef
Past de plum ook bij plum van Lemieux dat jij weet?


Ik zou het niet weten, ik heb niks met dekjes :o
En ik ben overgestapt op western }:0


Laatst bijgewerkt door SCC op 08-12-21 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:02 



 
Profiel   

Moet quote zijn van Plutolover :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:08 



 
Profiel   

Coentjuh schreef
Moet quote zijn van Plutolover :7


Oeps.. sorry verkeerde qoute gewist :+

heb het aangepast

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:17 



 
Profiel   

Don't worrie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:22 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met deze dekjes? Hoe is de kwaliteit, blijven ze netjes liggen, laten ze de schoft vrij?

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... rd-Glamour

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:26 



 
Profiel   

Niet specifiek die dekjes, maar ik heb wel 2 dekjes van Kramer en die bevallen mij heel goed.
Fijne pasvorm, liggen keurig (maar ik heb nog nooit een dekje gehad die ging schuiven dus misschien is mijn pony daar geen goede tester voor).
Kwaliteit blijft ook mooi, ook als je ze wast.

Enige is: ze zijn klein.
Ik heb een e-pony met een 16,5 inch zadel en ik heb de full dekjes, en die passen bij haar supermooi.
Maar vriendin met paard van 1.70 en een 17,5 inch zadel, daar kwamen de zweetbladen gewoon helemaal over het dekje heen :+

Ik heb 2 verschillende modellen en die vallen alle twee kleiner dan gemiddelde dekjes. Ze zijn soms zelfs kleiner dan de cob-variant van andere merken (ES en Lemieux) :+

Hier de ene, het is wat lastig zien maar heb even geen betere foto.
[ img ]

Dus: kwaliteit top. Heb je een iets groter paard of zadel; geen aanrader :P
Al kan het per model wel weer wisselen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:32 



 
Profiel   

Ik heb onder andere de sparkling van kramer. Volgens mij vergelijkbaar met de diamond. Prima pasvorm, houdt de schoft mooi vrij en schuift hier niet. Terwijl sommige andere gladde dekjes wel schuiven.
Hier te paard (stokmaat 1,57, 17,5” zadel)
[ img ]

Ze vallen inderdaad niet mega ruim maar prima kwaliteit-prijs verhouding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 14:48 



 
Profiel   

Dankjewel !

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 15:38 



 
Profiel   

Al iemand die Balance pad gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 21:00 



 
Profiel   

BlueMilk schreef
Al iemand die Balance pad gekocht?


Stalgenoot heeft ze. Ze zijn erg zacht (dus instabiel) en kwetsbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 22:45 



 
Profiel   

Moet zeggen dat ik één dekje heb, een glanzende. Heel mooi, maar de stiknaden laten wel snel los en het biesje begon eigenlijk meteen te rafelen bij de singelstoten. Kwaliteit had voor mij echt beter gekund. En viel inderdaad ook vrij klein, maar dat was perfect voor mijn pony en zijn 17 inch zadel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:10 



 
Profiel   

[ img ]
Ik ben wel erg tevreden met de kwaliteit deze ligt onder een 18inch zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:54 



 
Profiel   

Is die foto na het rijden gemaakt? Want hier drukt het dekje wel heel erg op de schoft :j
Heb je de singellussen gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 11:33 



 
Profiel   

Hier blijft die nu niet zo goed liggen, maar dat is bekend probleem tijdens revalidatie waarbij paard continu veranderd en amper bij te houden is met xadel aanpassen. (Mag wel na een jaar stil staan, daardoor te dik en nu nog maar 5 minuten draven :+ )

Voor 17 inch qua lengte oke, maar wel krap bij zweetbladen waardoor singel maar net aan erdoor kan. Kan hem dus niet helemaal omhoog trekken. De lussen zijn er af, mono blad dus die kan ik niet vastmaken. In principe werken die ook niet om te blijven liggen, hoort zonder vast te maken al. Zodra zadel hier goed ligt blijft alles keurig liggen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 12:37 



 
Profiel   

candalisa schreef
[ [url=m/HXaKuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel erg tevreden met de kwaliteit deze ligt onder een 18inch zadel


Behoort deze niet iets verder omhoog getrokken te worden aan de voorkant? Hij ligt best apart zo, en ook op de schoft.. Wel een hele mooie kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 21:53 



 
Profiel   

Heeft iemand misschien deze riem? Blijft de glitter er goed op zitten en laat het niet af? Ik ben best verliefd <3

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... riem-Clara

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 07:23 



 
Profiel   

de glitters blijven er wel op zitten maar de riem bestaat uit losse lagen, die laten wel los van elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 10:07 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Heeft iemand ervaring met deze dekjes? Hoe is de kwaliteit, blijven ze netjes liggen, laten ze de schoft vrij?

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... rd-Glamour

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds

https://www.kramer.be/NIEUW/Paard/Nieuw ... s-Diamonds


Ik vind Felix buhler dekjes heel netjes liggen. Er ligt een cadeau voor mams (die Bokt heeft, dus sssst) onder de kerstboom dus ik stuur je wel effe pb.

Zit een schoftuitsparing op, dus ligt heel mooi. Schuiven doen ze hier niet, maar zitten ook klittenbandjes op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 11:43 



 
Profiel   

Texas02 schreef
candalisa schreef
[ [url=m/HXaKuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel erg tevreden met de kwaliteit deze ligt onder een 18inch zadel


Behoort deze niet iets verder omhoog getrokken te worden aan de voorkant? Hij ligt best apart zo, en ook op de schoft.. Wel een hele mooie kleur!


Dit dekje is scheef designed, he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 11:44 



 
Profiel   

Buxy schreef
de glitters blijven er wel op zitten maar de riem bestaat uit losse lagen, die laten wel los van elkaar.


Je bedoelt dat de lagen na een tijd gebruiken los gaan laten? Gebeurt dat al snel of na langere tijd? Of zitten ze sowieso al los en hoort dat zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 12:15 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Buxy schreef
de glitters blijven er wel op zitten maar de riem bestaat uit losse lagen, die laten wel los van elkaar.


Je bedoelt dat de lagen na een tijd gebruiken los gaan laten? Gebeurt dat al snel of na langere tijd? Of zitten ze sowieso al los en hoort dat zo?



De lagen laten bij gebruik inderdaad los van elkaar, ik heb ze opnieuw gelijmd dit ging bij mij best wel snel los.
Ze horen niet los :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 13:29 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Heeft iemand misschien deze riem? Blijft de glitter er goed op zitten en laat het niet af? Ik ben best verliefd <3

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-acce ... riem-Clara



Ik heb die andere van kramer met al die steentjes. In de zon niet normaal zo mooi het glimt. En die blijft echt heel mooi. Heb hem nu al meer dan een jaar intensief in gebruik en nergens schade. Meerdere stalgenoten hebben hem ook en zijn ook nog steeds tevreden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 40 van de 99 [ 2457 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 99  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen