Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

zoektocht nieuwe uitdaging

 
Profiel   

Na 5 jaar gestopt te zijn begin het toch weer te kriebelen en kijk naar Paint en Quarter
ik zoek een bomproef paardje ik zoek ook een eerlijke fokker prive eigenaar of site waar ik is rustig kan kijken Nu heb ik verschillende web site's bezocht maar nog niks duidelijk gevonden.
misschien vraag ik :list: + ik ben zelf 50 + :D dus als ik hier niet goed zit hoor ik het wel

Groetjes Yee
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 17:39 



 
Profiel   

Ben je op zoek naar fokkers of is dit meer als advertentie bedoeld? Want dan kun je beter een advertentie plaatsen op de boktmarkt. Succes met de verdere zoektocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:28 



 
Profiel   

har166 schreef
Ben je op zoek naar fokkers of is dit meer als advertentie bedoeld? Want dan kun je beter een advertentie plaatsen op de boktmarkt. Succes met de verdere zoektocht!


Waar kan ik die vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:31 



 
Profiel   

Het is momenteel lastig en heel erg prijzig!

Ik zou het via de Facebook groepen proberen. Daar een zoekertje plaatsen.

Maar vergis je niet in welk budget je momenteel nodig hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:33 



 
Profiel   

parelYee schreef
har166 schreef
Ben je op zoek naar fokkers of is dit meer als advertentie bedoeld? Want dan kun je beter een advertentie plaatsen op de boktmarkt. Succes met de verdere zoektocht!


Waar kan ik die vinden



Als je op je gsm bokt bezoekt dan heb je bovenaan een button waar FORUMS op staat, als je die aantikt dan zie je andere onderdelen van de website, waaronder de markt. Als je via een computer op de website bent is de link naar de markt bovenaan al zichtbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:56 



 
Profiel   

Dank je En fijne kerst dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 19:23 



 
Profiel   

Wendy van Osch heeft regelmatig leuke paarden staan. Die zit in Escharen gevestigd

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 19:29 



 
Profiel   

speedfiets_2 schreef
Wendy van Osch heeft regelmatig leuke paarden staan. Die zit in Escharen gevestigd


dank je ik ga google
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen