Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden western

 
Profiel   

Hoi hoi,

Dit jaar wil ik het wedstrijd rijden weer oppakken, ik vind alleen weinig (buiten de wran) over wanneer er wedstrijden zijn. Nu zie ik via bokt wel dat er een evenementen pagina is voor Western wedstrijden.. helaas is de laatste keer dat die is ingevuld 2019 geweest en staat er niks op voor komend jaar!

Weet iemand hier wat meer over, het mogen onderlinge wedstrijden zijn of officiële. Het liefste regio Brabant, of net over de grens van België!

Dankjewel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:19 



 
Profiel   

Welke discipline?

Bij Het Keelven in Someren zijn regelmatig allerlei wedstrijden, allerlei disciplines en zowel oefen als officiële wedstrijden.
https://m.facebook.com/RSCHetKeelven/
Eind februari barrel race en pole bending. Ook WRAN, DAWRA ed.

Showdata 2022 DRHA staat onder voorbehoud goedkeuring NRHA gepland; 9-13 maart, 18-22 mei, 17-20 augustus en 12-16 oktober. De On Tour data zijn nog niet bekend. Locatie meestal in Grathem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:54 



 
Profiel   

Afhankelijk van welke disciplines je zoekt kun je voor onderlinge wedstrijden in deze regio ook kijken bij de western days op pck eersel en op de flaming star ranch in Hamont (België)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 23:05 



 
Profiel   

Oja PCK Eersel inderdaad :+
En Lone Star Stables in Arendonk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 23:12 



 
Profiel   

Hoihoi,
Ik heb even in je berichten gespiekt, klopt het dat je een arabier hebt? :) Bij de DAWRA ben je welkom zonder lidmaatschap. We hebben voor 2022 de volgende wedstrijden op de planning staan:

5 juni: DAWRA wedstrijd, Ijzerlo
17 september: ECAHO sportrubrieken western en classic, Someren
18 september: DAWRA NK, Someren
16 oktober: DAWRA / WRAN wedstrijd, midden van het land

Clinics organiseren we ook. Mocht je vragen hebben, kun je altijd een PB sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 00:40 



 
Profiel   

Oooh jaaa, ik weet het alweer! Je bent al eens in Ijzerlo gestart bij ons, je naam kwam mij al bekend voor :) Zou gezellig zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 00:42 



 
Profiel   

Hoii, bedankt voor de reacties! Ik rij voornamelijk pleasure! Ik ben inderdaad bij de dawra gestart, alleen ik vond ijzerlo echt heel erg ver rijden. Someren is te doen, en staat zeker op mijn planning! Ik zou alleen wel
Graag wat vaker willen starten dan 1x per maand! En bij de wran is nog niks bekend.

Super bedankt in ieder geval voor al de reacties! Ik ga zeker eens kijken en hopelijk zit er iets tussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 23:39 



 
Profiel   

Ik denk dat er wel spoedig weer iets op de WRAN kalender komt hoor maar het is voor wedstrijdorganisaties heel lastig nu om iets te plannen i.v.m. covid en de steeds veranderende maatregelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 09:54 



 
Profiel   

Wendy van Osch organiseert ook wel s oefenwedstrijden: https://www.facebook.com/westernevenementenescharen/

Ja inderdaad IlonavL.
In Arendonk zijn nog gewoon oefenwedstrijden maar heel die coronasjizzel houd me tegen om te gaan. Bovendien daardoor geen les gehad de laatste tijd.

Vaker dan 1x per maand pleasure starten? Dat gaat je niet lukken ben ik bang, pleasure zeker niet in brabant. Hier leeft reining veel meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:12 



 
Profiel   

Oh super bedankt voor de tip! Ik volg de Facebook groep. Ranchriding of iets in die richting is ook goed. Alleen is mijn paard echt niet geschikt voor de reining. Maar goed het valt te proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:15 



 
Profiel   

Die bij Lone Star Stables in Arendonk zijn altijd heel leuk en gezellig!
De volgende zijn op 23 jan, 13 feb en 13 mrt as.

https://lonestarstables.be/2021-2022-lone-star-winter-western-event

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 22:44 



 
Profiel   

MissYvette4u schreef
Die bij Lone Star Stables in Arendonk zijn altijd heel leuk en gezellig!
De volgende zijn op 23 jan, 13 feb en 13 mrt as.

https://lonestarstables.be/2021-2022-lone-star-winter-western-event


Die van 13 mrt is een week verzet.
Gaat er iemand as zondag?
Het is de laatste wedstrijd, de stal heeft een nieuwe eigenaar die geen wedstrijden zal organiseren ;(
Was t eigenlijk niet van plan maar we doen toch maar mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 06:23 



 
Profiel   

Is er zondag niets bij Beau Dandy's? Staat mij iets van bij maar daar ben je misschien te laat voor als je niet staat ingeschreven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 06:35 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Is er zondag niets bij Beau Dandy's? Staat mij iets van bij maar daar ben je misschien te laat voor als je niet staat ingeschreven...

Klopt, wij hebben op 20 maart ook een wedstrijd. Weet niet of het in de buurt genoeg is voor ts, maar je kan ook nog op de dag zelf inschrijven op locatie dus dat is geen probleem :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 07:11 



 
Profiel   

Oh kijk dat is fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 07:12 



 
Profiel   

Super bedankt voor de reacties! Ik zag inderdaad dat er zondag iets was. Zondag lukt mij alleen nog niet aangezien ik de hele dag ingepland heb. Haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 11:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen