Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Regiokampioenschappen als eerste wedstrijd? Mag dat?

 
Profiel   

Hoi!
Weet iemand of het toegestaan is om de regiokampioenschappen te rijden als eerste wedstrijd voor een combinatie? Het gaat om een pony. (Er hoeven geen selectiewedstrijden gereden te worden voor de pony’s in noord Holland)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:12 



 
Profiel   

Volgens mij wel.

Voorheen in ieder geval wel.
Mijn pony's hebben daar ook wel hun eerste wedstrijd gelopen omdat het zo uit kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:23 



 
Profiel   

volgens mij ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:24 



 
Profiel   

ja als er geen selectiewedstrijden voor nodig zijn.
Dat verschilt per regio.
Voor dit jaar is selectie voor regio afgeschaft ivm beperkte mogelijkheden starten ivm covid

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:36 



 
Profiel   

Het kan wel, maar de vraag is of dat wel leuk is.

Vorig jaar heb ik geschreven bij de pony’s tijdens de regio’s en daar waren echt combinaties bij waarvan je je afvraagt wat ze daar deden.

Persoonlijk zou ik een leuke kleine wedstrijd kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:20 



 
Profiel   

Ik vind al snel dat er een nare echt competitieve sfeer hangt tijdens wedstrijden onder de combinaties. Een regio kampioenschappen lijkt me dan nog erger, hoop niet dat het je ervaring met wedstrijden verpest :3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 22:04 



 
Profiel   

Dankjulliewel!
Ik en de pony zijn allebei actief in de wedstrijdsport maar (nog) niet samen. Regio komt idd ook zo uit voor ons. Het is nog een jonge pony dus we hebben sowieso niet heel veel verwachtingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:59 



 
Profiel   

Euridicey schreef
Ik vind al snel dat er een nare echt competitieve sfeer hangt tijdens wedstrijden onder de combinaties. Een regio kampioenschappen lijkt me dan nog erger, hoop niet dat het je ervaring met wedstrijden verpest :3



Dat hangt denk echt af van de locatie, ik merk daar op de wedstrijden waar ik kom namelijk weinig van.

Alleen op de regio is het wel gelijk erg druk met veel ringen en op gras, als ik dan toch geen kans maak zou ik liever op zand rijden. Er zijn genoeg wedstrijden in de omgeving, de regio’s zijn echt niet de enige wedstrijd in die weken daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:14 



 
Profiel   

ingvdh schreef
Euridicey schreef
Ik vind al snel dat er een nare echt competitieve sfeer hangt tijdens wedstrijden onder de combinaties. Een regio kampioenschappen lijkt me dan nog erger, hoop niet dat het je ervaring met wedstrijden verpest :3



Dat hangt denk echt af van de locatie, ik merk daar op de wedstrijden waar ik kom namelijk weinig van.

Alleen op de regio is het wel gelijk erg druk met veel ringen en op gras, als ik dan toch geen kans maak zou ik liever op zand rijden. Er zijn genoeg wedstrijden in de omgeving, de regio’s zijn echt niet de enige wedstrijd in die weken daar.



Het is indoor dus op zand, ik ga er sowieso naartoe met mijn eigen pony dus dan kan deze gelijk mee. Het ging me er echt om of het mocht haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:53 



 
Profiel   

Ja, als het vrije inschrijving is, dan mag je als nieuwe combinatie gewoon inschrijven. Veel succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen