Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Judith_ schreef:foxy80 schreef:Iemand nog problemen met track en trace opvolging van een pakket dat van BE post overgedragen moet worden naar DHL in NL?
Ja drama, maar in kan wel aanraden relatief op tijd contact op te nemen met vinted zelf zodat de koop op pauze wordt gezet ipv dat de transactie wordt opgeschort.
Lotus83 schreef:Margee schreef:Afgelopen week een serieus probleem gehad met Vinted.
Dochter had een verkoop gedaan voor E 90,-. Koper meldt dat het pakket beschadigd en leeg is aangekomen. Geen idee of ze het heeft opgehaald, volgens de gegevens is het naar een ophaalpunt verstuurd. Mogelijk is het zo voor haar deur neergezet, dat gebeurt bij ons helaas ook wel eens, zelfs midden op het erf deze week!
Volgens ons had ze het OF niet moeten accepteren, of DHL had het niet moeten afgeven.
Omdat Vinted de verstuurder is, neemt DHL de klacht niet in behandeling. Vinted weigert alle medewerking! De koper is dus beschermt maarde verkoper niet.
De koper heeft de helft overgemaakt uit coulance, de rest van het geld ben je dus gewoon kwijt.
Geweldige service dus!
Wat stond er in de track&trace?
Vaak staat er beschikbaar op afhaalpunt of zoiets?
En waarom weigert Vinted medewerking?
Elin_ schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb ooit iets op vinted gezet en iemand heeft het gekocht. 5 euro overgemaakt wat 10 moest zijn en ik weet nieteens waar of hoe ik het op mijn rekening krijg. En hoe het verder werkt
Lotus83 schreef:Elin_ schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb ooit iets op vinted gezet en iemand heeft het gekocht. 5 euro overgemaakt wat 10 moest zijn en ik weet nieteens waar of hoe ik het op mijn rekening krijg. En hoe het verder werkt
Dan heeft iemand 5 euro geboden en heb je dat geaccepteerd.
Nu moet je het verzenden
Als koper het heeft ontvangen en akkoord geeft dan komt die 5 euro vrij en kan je het naar je rekening laten overmaken
Wil je dit niet dan moet je de bestelling annuleren
Pantykous schreef:Dan heb je het zelf erop gezet voor de verkeerde prijs. Je kunt de verkoop annuleren, krijg je wel een automatische slechte rating. Of gewoon niet versturen, wordt het ook automatisch geannuleerd.
verootjoo schreef:Ja bij mij ook. Ik koos altijd dhl/DPD maar kan dat niet meer kiezen.
Heeft iemand ook ervaring met de booknext app om boeken te verkopen?
NogSteedsGek schreef:Zijn er bij jullie ook allemaal pickup punten verdwenen uit de app? Las ik iets wil kopen kan ik alleen een DHL punt verder weg selecteren. De DHL punten in het nabijgelegen winkelcentrum staan er alle 3(!) Niet meer tussen als optie. Het homerpunt in dat winkelcentrum kan ik nog wel selecteren (maar gebruik liever DHL).
En ik heb bij sommige items dat de verzendkosten €0,00 zijn. Op zich heel fijn natuurlijk als ik die items koop scheelt dat weer. Maar hoe dat nu weer komt is ook gek. Is niet bij alle items maar wel al bij verschillende items van verschillende verkopers tegen gekomen.
Varekaj schreef:Caro, heeft hij een bepaalde prijs in gedachten per toeval en wat zou verzenden kosten naar België
(Mijn vriend vermoordt me hahaha)