Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 60 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 74  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mede wedstrijdsecetariaten

 
Profiel   

Op fb een berichtje plaatsen en alleen degene benaderen die je wel wilt.
En als je echt krap zit, dan maar een jury die je liever niet hebt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 16:21 



 
Profiel   

Of op FB zetten dat je pb wil of telefonisch?

Het is inderdaad drama, ik zie zoveel oproepen staan. Zit zelf de komende weken ook vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 16:27 



 
Profiel   

Volgens mij zijn er ook te veel wedstrijden. Hier kan ik op 1 dag binnen 10 km soms op 3 plekken starten. En allemaal wedstrijden tussen 10 en 4 ongeveer. Dan heb je dus op hetzelfde moment 3 juryleden nodig, waar je ook met 1 af had gekund als je alles had samengevoegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:13 



 
Profiel   

Mij valt het opzich nog best mee met juryleden regelen momenteel. Zelfs voor onze ZZL kan ik relatief makkelijk juryleden vinden, maar ik begin ook doorgaans wel heel vroeg met vragen. Voor ons hele indoor seizoen (tm maart 2022) zijn we nu al bijna helemaal voorzien met juryleden.

Er zijn hier in de buurt ook wel veel wedstrijden, maar die zitten over het algemeen ook echt wel aardig vol, dus blijkbaar is er wel ook gewoon vraag naar hier.

Toezichthouders en vrijwilligers om te helpen op wedstrijden is weer een ander verhaal, dat ervaren wij juist wel weer als lastig momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:15 



 
Profiel   

Het concours 3.5 programma vind ik echt gebruiksvriendelijk! Zo red ik me er nog goed mee.
Straks de volgende stappen, de startlijst maken. Kijken of ik dat ook makkelijk ga snappen.

Zal alleen nog leuk zijn als er wat meer aanmeldingen komen. Hebben nog even. (23e is het concours.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 16:31 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar verenigingen die nog verenigingslessen aanbieden in een accommodatie die gehuurd wordt. Ik heb een aantal vragen over hoe jullie dingen regelen. Zouden jullie via pb contact met mij op willen nemen?

Dank jullie wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:06 



 
Profiel   

Even een vraagje weer.
Wij hebben een andere accomodatie gevonden waar wij nu wedstrijden mogen organiseren.
Dus ik heb weer een begin gemaakt in het concours programma.

Alleen kunnen wij nu om&om starten.
Hoe doen jullie dit?
Ik heb roosters gemaakt met de klassen en proef 1 en proef 2.
Nu zitten er best veel wit regels tussen, dat ik hoop als ik het straks samenvoeg iedereen er goed in staat dat zij om&om starten.

Is hier nog een handig foefje voor of hoe doen jullie dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 19:19 



 
Profiel   

Ik doe gewoon alles wat door 1 jury beoordeeld wordt in 1 rooster en dan zelf schuiven met de volgorde.
In de roosterinstelling die streepjes tussen de klasses die je apart wil houden voor de uitslagen.

Er zal vast een betere manier zijn, maar zo werkt het voor mij prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:33 



 
Profiel   

Lukt dat met 2 verschillende proeven in een klasse in 1 rooster?
Dus:

deelnemer 1 proef 11
deelnemer 2 proef 11
deelnemer 1 proef 12
deelnemer 2 proef 12

Nog nooit geprobeerd.

Ik doe gewoon de witregels en dan om en om
Plaatsen.

Soms even puzzelen. Maar lukt altijd. :j

Edit info toegevoegd voor verduidelijken


Laatst bijgewerkt door _Natasja_ op 27-01-22 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:49 



 
Profiel   

Ja dat kan moet je bij roosters invoeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:50 



 
Profiel   

Je kunt zoveel verschillende proeven per rooster als je zelf wilt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:51 



 
Profiel   

Oke top. Dan ga ik dat de volgende wedstrijd eens proberen. :j

Edit: ik wist dat ik BB tm ZZL in een rooster kwijt kon. Maar niet dat ik de 1e en 2e proef erin kwijt kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:52 



 
Profiel   

Ja hoor dat kan zeker. Kunt het helemaal zo inrichten als je wilt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:53 



 
Profiel   

Ah kijk, dan moet ik daarin puzzelen!
Ik dacht dat er per rooster maar 1 proef kon.
Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:05 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
Ah kijk, dan moet ik daarin puzzelen!
Ik dacht dat er per rooster maar 1 proef kon.
Bedankt!


Je moet zelf je rubrieken importeren in het rooster. Dan kun je beslissen waar je ze wilt.

Wij organiseren avondwedstrijden, daar lopen alle klasse door elkaar en soms ook 2 proeven van 1 klasse in een ring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:10 



 
Profiel   

Ik heb een praktische vraag.
Wij organiseren komend outdoor seizoen een wedstrijd waarbij zowel mensen met startkaart als impuls gestart wordt.

Is er een manier om ze wel in 1 rooster (per klasse) te zetten en dan voor het "klassement" de impuls eruit te halen? Of gaat dat wellicht automatisch als ik bij de aanmelding het hokje impuls aan klik? Wij hebben dit nooit eerder gedaan maar ik wil eigenlijk niet met 2 concoursbestanden werken voor 1 wedstrijd (dus niet 1 voor officiele gedeelte en 1 voor impuls).

Iemand tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 11:36 



 
Profiel   

Impuls is toch BB? Dat kan je gewoon in hetzelfde rooster kwijt hoor.
Dan kun je ook gewoon een BB klassement opstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 11:52 



 
Profiel   

Ik heb bij KNHS aangegeven dat ik alles impuls wil laten starten als mogelijkheid (dus gewoon een stuk niet officiele wedstrijd zeg maar), dus ook hogere klasse kan die dag impuls starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 11:54 



 
Profiel   

Oh zo. Kan je dan niet hc aanvinken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 12:10 



 
Profiel   

ja dan houd ik ze wel apart idd, maar heb wel ook klassement nodig eigenlijk van de impuls/recreatie klasse :). Maar als het in 1 niet lukt dan maak ik gewoon 2 bestanden aan als aparte wedstrijden, dat kan ook nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 12:19 



 
Profiel   

Je kunt ook 2 aparte roosters maken, maar die wel in dezelfde ring laten rijden.
Dan hou je ze sowieso apart, maar kun je de starttijden wel door elkaar gooien.
Of in 1 rooster meerdere rubrieken. Je bepaalt dan zelf welke rubrieken je opmaakt in een klassement (uiteraard conform het wedstrijdreglement)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 13:07 



 
Profiel   

JustLizz schreef
ja dan houd ik ze wel apart idd, maar heb wel ook klassement nodig eigenlijk van de impuls/recreatie klasse :). Maar als het in 1 niet lukt dan maak ik gewoon 2 bestanden aan als aparte wedstrijden, dat kan ook nog


Wij deden ze gewoon in het rooster erbij, ik weet alleen niet zeker of cc dan een apart klassement maakt voor je. Voordat ik dan het bestand naar de KNHS stuurde haalde ik de impuls starts eruit (anders kon je het bestand niet versturen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 13:22 



 
Profiel   

Ja precies WenK, ik weet dat ze er weer uit moeten voor we versturen want anders blijft ie foutmeldingen geven haha.

Ik ga eens even puzzelen, in 1 bestand is wel het makkelijkste qua verwerking ook op de dag zelf :D. En ik verwacht ook niet heel veel impuls starts eigenlijk dus misschien is het handmatig opmaken van klassement daarvoor nog wel prima te doen.

Thnx voor zover!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 14:27 



 
Profiel   

En gewoon in 1 rooster zetten en dan bij roosterinstellingen met die stippellijntjes de impuls en de gewone rubrieken scheiden.
Dan krijg je 2 uitslagen van 1 rooster.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 16:24 



 
Profiel   

Ik heb zojuist geprobeerd om de nieuwe wedstrijden in te dienen maar ik blijf foutmeldingen krijgen. Heb het ook gemaild naar de KNHS maar bij indienen van een meetmoment kan ik niet het startgeld vermelden zonder iets van prijzen aan te klikken. Maar het is een meetmoment, dus er zijn geen prijzen.....

En heeft iemand van jullie ergens een handig overzichtje van die nieuwe proefnummers? Ik heb die melding gemist denk ik, ze schuiven op maar ik weet nu niet welke proeven in welke maand gereden gaan worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 20:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 60 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen