Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 148 van de 167 [ 4165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 167  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Cassanova du Bois

 
Profiel   

Neonlight schreef
Niet alleen bij Cassanova maar ook bij Don Cremmelo zijn de nakomelingen goed, ongeacht de merrie. Dat is precies de reden waarom Sarona haar eerste veulen van DC was en het tweede van Cassanova. Omdat het nog onbekend was hoe mijn merrie fokte waren dat veilige keuzes.


Ja klopt!
Leuk te horen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 17:51 



 
Profiel   

Cassanova drukt op ieder veulen z'n stempel, dat is hier duidelijk te zien in de topic. Allemaal mooi rijtypisch, goed karakter.

Sensi is vergeleken met ons vorig veulen uit Accenta, echt een heel ander karakter. Ze is heerlijk nuchter, maar ook weer pittig.

@ Banjer
Knappe Knelis met hoofdstel! Staat hem goed!

@ Marjolein
Gefeliciteerd! Knappe merrie, welverdiend. :j

@ Natasja81
Ook zo'n knappe Cas baby <3 Wel lekker mak zo te zien met jouw dochter.

@ Moniquex
Zoooo vreselijk knap :~ Super knap, in zo'n grote groep!

@ Tiwi1969
Noa is echt mooi goud nu, heel gaaf!


Sensi groeit ook hard... <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En ze is al heel mak :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 19:42 



 
Profiel   

Knappe Sensi! Nu al half ingereden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 19:54 



 
Profiel   

Sensi is echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 20:52 



 
Profiel   

had ik ons mooie Cassanova veulentje al laten zien?
een fantastisch mooi en lief merrie veulen !


[ img ]

[ img ]

Helaas nog geen recente foto's omdat we hier thuis allemaal door ziek zijn allemaal uitgeschakeld zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 10:15 



 
Profiel   

Knappe Sensi! <3

Prachtig merrietje Marjolein!

Hier mijn twee Casbroertjes :+:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 19:57 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Knappe Sensi! <3

Prachtig merrietje Marjolein!

Hier mijn twee Casbroertjes :+:

[ [url=m/z9KrUv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A14xHN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ucu6AC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YXN3MV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super knap stel zo samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 08:27 



 
Profiel   

Hele mooie bijzondere foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 08:29 



 
Profiel   

Geweldig Cyn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 09:43 



 
Profiel   

Wat een knapperds Cynthia!

Ik ben vandaag niet zo verstandig geweest… in een spontane bui op Knelis geklommen, zonder cap… en voor het eerst zonder zadel…. En voor het eerst zonder juf erbij, maar wel met hulp van een heel lief stalgenootje :D

Volgende keer toch maar een cap meenemen, ook al ben ik niet van plan om erop te gaan :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 16:56 



 
Profiel   

Super leuk om de nakomelingen van Cassanova du Bois te volgen! Wat een unieke paardjes zijn het toch. Zelf heb ik een zo'n leuke golden boy. Af en toe denk ik wat gelijkenissen te zien met de andere Cassanova kinderen. Maar op deze leeftijd veranderen ze nog behoorlijk. Maar de kleur kan niet missen :D. Mijn Chopin is twee en een volle broer van de eenjarige palomino Dazzle van Zighenya. Hij mag lekker spelen in een natuurgebied samen met zijn vriendjes. Regelmatig zoek ik hem even op voor een lekkere knuffel :). Het levert ook mooie fotomomenten op als ze met z'n allen door het gebied stuiven.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 19:40 



 
Profiel   

Cynthia82 schreef
Knappe Sensi! <3

Prachtig merrietje Marjolein!

Hier mijn twee Casbroertjes :+:

[ [url=m/z9KrUv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A14xHN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ucu6AC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YXN3MV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig <3 <3 Vrienden voor het leven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 21:13 



 
Profiel   

Banjer schreef
Wat een knapperds Cynthia!

Ik ben vandaag niet zo verstandig geweest… in een spontane bui op Knelis geklommen, zonder cap… en voor het eerst zonder zadel…. En voor het eerst zonder juf erbij, maar wel met hulp van een heel lief stalgenootje :D

Volgende keer toch maar een cap meenemen, ook al ben ik niet van plan om erop te gaan :))

[ [url=m/0jGcFA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja zo lekker braaf! Zo hoort het!
Falada4 schreef
Super leuk om de nakomelingen van Cassanova du Bois te volgen! Wat een unieke paardjes zijn het toch. Zelf heb ik een zo'n leuke golden boy. Af en toe denk ik wat gelijkenissen te zien met de andere Cassanova kinderen. Maar op deze leeftijd veranderen ze nog behoorlijk. Maar de kleur kan niet missen :D. Mijn Chopin is twee en een volle broer van de eenjarige palomino Dazzle van Zighenya. Hij mag lekker spelen in een natuurgebied samen met zijn vriendjes. Regelmatig zoek ik hem even op voor een lekkere knuffel :). Het levert ook mooie fotomomenten op als ze met z'n allen door het gebied stuiven.

[ [url=m/O2eRCD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XpSGqh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd!! Leuk om hem nu ook te kunnen volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 06:49 



 
Profiel   

Van ons ook een kleine update![ img ]
*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 16:40 



 
Profiel   

Yaaayyy! brave Fee <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 17:16 



 
Profiel   

Wat leuk! Lijkt me heerlijk om met het mooie weer een ritje te kunnen maken voor de kar

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 11:14 



 
Profiel   

Wij zijn gister even bij Marjolein op kraamvisite geweest, en ook even bij Cartier wezen kijken.
Mijn oudste zoontje was mee, die was niet meer bij de veulentjes weg te slaan!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 11:11 



 
Profiel   

wat leuk Anike!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 12:33 



 
Profiel   

Hoi iedereen!
Ik volg hier al enige tijd mee en ben dankzij jullie prachtexemplaren ook voor Cassanova gegaan voor mijn merrie.
In april is Charlie na een goede dracht en bevalling geboren:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De hele bende:

[ img ]

Helaas heeft de merrie een week na de geboorte enkele keren koliek gekregen met een darmontsteking tot gevolg. Ze nam bijna niets meer van voedingstoffen uit de voeding waardoor ze razendsnel mager is geworden. We hebben even bange momenten gehad maar ik hoop echt dat ze na de medicatie ook goed blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 12:33 



 
Profiel   

Wat een knappe pony's allemaal!
Die vijfjarige merrie ohz is gaaf! Op zo'n moment denk ik echt, och ik moet echt met die van mij aan de slag.. :+
Volgens mij hebben we het hier eerder over gehad, maar ik kon het niet vinden. Hoe gaan die van jullie met de draad om? Hier moet er echt stroom op staan en dan nog waagt tie het er met enige regelmaat op door gewoon volgens mij een aanloopje te nemen en te hopen dat tie geen opdonder krijgt van de draad. Ook zijn er dit voorjaar al twee dekens doorheen gegaan, skippy dieren zijn ook favoriet om mee te spelen tot ze lek zijn. En daarna ook nog, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 18:31 



 
Profiel   

Wat een knappe Charlie! <3
Ik duim dat mama na de medicatie ook goed blijft!

Ldj: Kneel deed dit tot hij een jaar of 2-3 was.. nu heeft hij heilig respect voor het draad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 19:35 



 
Profiel   

Hier test Charlie ook regelmatig de stroom uit. Gelukkig hebben we op de meeste plaatsen hekwerk achter de schrikdraad zodat hij niet leert dat hij er uit kan.

Hij is sowieso wel echt niet snel onder de indruk. Enkel van water is hij echt geen fan.
Als hij wat te lang in een regenbui heeft moeten staan dan is hij ook echt gefrustreerd. Hij schuurt dan en springt overal tegen om het water van zich af te krijgen?
Herkennen jullie dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 20:41 



 
Profiel   

Beetje off-topic. maar LdJ, zit jij eigenlijk nog in de welsh a-tjes? En leeft Arno nog? Vond hem altijd zo geweldig voor de wagen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 21:46 



 
Profiel   

@fiija dat nijdig kunnen worden zie ik ook wel, ook als het niet naar zijn zin gaat inderdaad. En bij de smid kan hij heel kwaad worden.
Hij heeft ook een bloedhekel aan regen, maar wat jij noemt over tegen de muur springen doet hij niet hier.

Hier kan hij uiteindelijk ook niet zomaar de weg op, maar toch zou ik het fijner vinden als hij achter de draad blijft. Ik hoop dat hij het licht snel ziet wat betreft respect voor de draad :+

@neonlight helaas leeft Arno niet meer :( Al was hij ook al aardig op leeftijd, hij is 25 jaar geworden, wat ik begrepen heb is dat hij op was en na een ongelukje in de wei ingeslapen is. De laatste jaren heb ik helaas ook geen contact gehad met de eigenaar, alleen viavia hoorde ik hoe het met hem ging.
Wel is hij als once in a lifetime pony getatoeëerd, dus hij is er altijd een beetje bij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 15:07 



 
Profiel   

Even een ego post :')

Ryley werd afgelopen weekend als jongste pony Fries Kampioen in het M1 *\o/* En dus naar de Hippiade, zo trots op deze combinatie *D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 22:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 148 van de 167 [ 4165 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 167  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen