Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Met pensioen..

 
Profiel   

Heyy,

Mijn bijrijhaflinger gaat over 2 maanden naar een mooie plek met pensioen. Nu heb ik natuurlijk nog een paar dingen die ik sowieso met haar wil doen en een paar dingen daarvan die we al hebben gedaan.
Hebben jullie nog dingen waar jullie heel blij mee zijn wat jullie hebben gedaan voor jullie paard met pensioen ging?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 20:18 



 
Profiel   

Vlak voordat mijn pony met pensioen ging hebben we eigenlijk alleen nog maar leuke dingen gedaan, buitenritten, samen knuffelen, een keer een sprongetje, alles wat wij het leukst vonden samen. Vond het ook erg leuk/waardevol dat ik nog een fotoshoot had gedaan, helemaal opgedoft en wel.
Evt nog een stukje van de staart af knippen om een armbandje of iets van te laten maken? Hou je ook altijd een leuk aandenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 11:20 



 
Profiel   

Hier helaas geen leuke dingen meer gedaan voordat paard met pensioen ging. Is eigenlijk vrij snel besloten dat ik haar met pensioen ging doen. Ze kon gewoon niet meer kwa werk. Ben nu nog wel aan het kijken of er nog iets is wat we met haar kunnen doen zonder dat ze echt hoeft te bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 14:17 



 
Profiel   

Een fotoshoot inderdaad. Als ik naar mijn vorige paarden kijk, heb ik daar echt veel te weinig foto's van. Mijn oudjes heb ik nog wel, zijn met pensioen, dus vorig jaar nog wel een keer foto's laten maken. Maar dat is toch anders dan toen ik echt nog met ze aan het werk was.
Nu met mijn huidige pony probeer ik echt 2 keer per jaar een shoot te doen. En ik weet gewoon, hoe waardevol die foto's over 10-20 jaar gaan zijn! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 14:25 



 
Profiel   

Sowieso een fotoshoot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 17:01 



 
Profiel   

Fotoshoot, buitenrit, een laatste wedstrijdje voor de lol..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-22 13:30 



 
Profiel   

Ik ben nog met hem naar de zee geweest.. dat hadden we nooit gedaan. Maar toen was hij nog maar 20 haha. Wist ik veel dat hij nog lekker ouder zou worden. Wat ik ook heel graag wilde was een grote battle doen en dat is gelukt bij Slot Doornenburgh een paar jaar geleden (2018?) het was geweldig, we mochten de viking aanval aanvoeren.

Als uitsmijter hebben we toen ook nog in een openluchttheater voorstelling gespeeld. Man dat was leuk! En inmiddels staat hij aan huis als mascotte van de andere 4 paardjes inclusief mijn jonkie. Mijn wens om met mijn oudje te rijden met het jonkie aan de hand is het niet meer geworden. Wel voor een laatste fotoshoot. Die beelden zijn me dan ook dierbaar en het mooie is dat we ook andersom beelden hebben gemaakt. Ik op het jonkie, met de oude man ernaast.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 14:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen