Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulens van McLaren (Morricone x Sir Donnerhal)

 
Profiel   

als je gaat voor het karakter zou ik zeker kiezen voor Maclaren
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 11:50 



 
Profiel   

Het valt me op dat de McLaren's allemaal best veel body hebben: best wat buffeltjes met chique koppies erop. Of vertekent dat? Op wat voor merries hebben jullie hem gebruikt?

Ik vind hem zelf geweldig, maar ben bang dat hij teveel zal verfijnen op mijn best wel popperige merrietje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 11:57 



 
Profiel   

dat is ook wel echt wat mijn merrie geeft, ik kan daar niet over zeggen wat het aandeel van mclaren was.

Mijn Frankie Lee daarentegen is heeel bloederig en heel fijntjes, ook niet zo groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:03 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
als je gaat voor het karakter zou ik zeker kiezen voor Maclaren

Dat hoorde ik al vaker en is meteen de reden van mijn twijfel modus versus Frankie Lee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:04 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
dat is ook wel echt wat mijn merrie geeft, ik kan daar niet over zeggen wat het aandeel van mclaren was.

Mijn Frankie Lee daarentegen is heeel bloederig en heel fijntjes, ook niet zo groot.

Dat kan mijn merrie juist wel weer hebben, is zelf bijna 1.75 en lijkt groot te fokken.

Hoe lijkt de Frankie Lee van jou? Of gaan we dan erg off-topic <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:08 



 
Profiel   

heel chique en erg goed lopen, ik kan je via facebook wel een filmpje sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:10 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
heel chique en erg goed lopen, ik kan je via facebook wel een filmpje sturen

Heel graag, thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:10 



 
Profiel   

[ img ]

uit een bonk van een merrie, zou je bijna gelders kunnen inschrijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:11 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
[ [url=m/qiAbMT.jpg]Afbeelding[/url] ]

uit een bonk van een merrie, zou je bijna gelders kunnen inschrijven


Oeh! Hmmm…. Daaag theorieën :evaw: _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:19 



 
Profiel   

Mijn Mclaren komt uit een stevige merrie met veel body, het is haar eerste veulen (en voorlopig laatste) dus ik wist niet hoe ze doorfokte, body heeft hij alvast wel, maar hij zal wel niet de grootste worden.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-22 07:57 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie McLaren nakomelingen?

Mijn merrie is eind maart uitgerekend, ben zo benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-23 20:21 



 
Profiel   

Spannend, niet zo lang meer dus!

Hier alles goed! De mijne nog steeds een knap kind, en doet het goed in zijn groepje vriendjes in de opfok! Heb hem ook voor het eerst eens 'echt' zien draven en ik was zéér tevreden, bewegen kan hij alleszins!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-23 11:21 



 
Profiel   

Mijn McLaren van dit jaar heb ik verkocht op een veiling, het was een hengstje en die hou ik nooit aan. Maar net geld voor gekregen, was ook een bovengemiddeld goed veulen.
Voor 2023 verwacht ik 3 McLaren veulens. Eentje uit een Elite Ibop Prok Johnson merrie, eentje uit een preferente elite Contango merrie en eentje uit een preferente elite sport Uphill merrie (via ET). Het zijn mijn beste merries, dus ik ben heel benieuwd naar de veulentjes. Ik hoop op minimaal één merrieveulen om zelf aan te houden. De hengstjes zal ik weer gaan verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-23 15:03 



 
Profiel   

Oehhh Carola wat leuk! Wat een fijne aanparingen! Daar ben ik wel benieuwd naar! Vooral uit de Contango merrie, ben zelf gek op Contender bloed in de moederlijn.

Wij hadden gezegd dat als het een hengstje was we ook zouden verkopen...maar was mijn eerste eigen fokproduct, en had er meteen zo een fijne klik mee, dat we toch maar besloten hebben hem voorlopig toch nog aan te houden...en ook omdat ik heel tevreden ben van het resultaat. Moeder is ook wel een heel goede merrie. In de opfok zijn ze er alleszins ook al fan van, zowel van zijn beweging als van zijn super fijne karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 08:48 



 
Profiel   

Onze McLaren x Elite v Wynton heeft veel pech gehad in de eerste maanden dus ze loopt wat achter qua ontwikkeling. Gelukkig is ze dat nu aan het inhalen, we hebben er vertrouwen in dat ze als 3 jarige niks onder doet voor de rest.
Merrietje met ontzettend veel houding en loopt ook echt bovengemiddeld goed.

Foto’s zijn wat ouder, van juli en september geloof ik.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 11:04 



 
Profiel   

carola schreef
Mijn McLaren van dit jaar heb ik verkocht op een veiling, het was een hengstje en die hou ik nooit aan. Maar net geld voor gekregen, was ook een bovengemiddeld goed veulen.
Voor 2023 verwacht ik 3 McLaren veulens. Eentje uit een Elite Ibop Prok Johnson merrie, eentje uit een preferente elite Contango merrie en eentje uit een preferente elite sport Uphill merrie (via ET). Het zijn mijn beste merries, dus ik ben heel benieuwd naar de veulentjes. Ik hoop op minimaal één merrieveulen om zelf aan te houden. De hengstjes zal ik weer gaan verkopen.

Oeeee :+: Wil je mij aub berichten als ze geboren zijn? Ik wil dit jaar een mclaren merrie of hengstje aanschaffen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 14:13 



 
Profiel   

Sannum: zeer knap dier alweer, Maccie maakt ze toch echt mooi <3

Carola: voilà al een potentiële klant :) ik wil ze ook wel graag eens zien als het zover is! Vooral de Contango :D voor wanneer zijn ze zoal uitgerekend? Zijn ze vlot bevrucht geraakt? Dat was bij ons alleszins mega vlot, in 1 keer raak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 11:41 



 
Profiel   

Jullie zijn welkom hoor! De Contango merrie is al 1 maart uitgerekend, de Johnson en draagmerrie van de Uphill zijn allebei begin april uitgerekend. Alledrie dus ook vlot bevrucht. Ik hoop echt zoooo dat ik er minimaal een merrieveulen van heb. Het liefste van de Uphill als ik dan mag kiezen, maar ja, zo werkt het niet he?
Die Uphill zelf draagt van Frankie Lee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 20:29 



 
Profiel   

carola schreef
Jullie zijn welkom hoor! De Contango merrie is al 1 maart uitgerekend, de Johnson en draagmerrie van de Uphill zijn allebei begin april uitgerekend. Alledrie dus ook vlot bevrucht. Ik hoop echt zoooo dat ik er minimaal een merrieveulen van heb. Het liefste van de Uphill als ik dan mag kiezen, maar ja, zo werkt het niet he?
Die Uphill zelf draagt van Frankie Lee.

Ik duim voor je! :D En ik houd je facebook in de gaten voor de veulens die geboren zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 11:40 



 
Profiel   

Leuk! Hopelijk zit er een merrie bij!

Ik verwacht een McLaren van mijn ster, prok, sport scandic x cabochon. Vrij klassiek dus ik hoop dat McLaren iets meer verfijning gaat geven. Verder heeft ze een zeer goed karakter en sterke correcte gangen. Een merrie blijft hier sowieso en een hengst waarschijnlijk ook wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 12:00 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Mijn merrie heeft vorig jaar een prachtig (hengst)veulen gekregen van For Romance. In eerste instantie wilde ik terugdekken op FR, maar ik twijfel nu voor maclaren.

In mijn ogen gaan ze beiden ongeveer hetzelfde doorgeven (verfijning, souplesse & karakter), of zit ik daarin verkeerd met mijn gedachten?

Ik hoor graag jullie visie daarop!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 11:14 



 
Profiel   

Ik kan je niet helpen met je vraag. Maar wat een leuk veulen. Ik krijg in april een veulen van McLaren. Ik wilde bij mijn merrie souplesse verbeteren. Daarnaast vind ik het karakter (van wat we zien) van McLaren heel fijn.

Ik ben heel benieuwd hoe de veulens van vorig jaar zich ontwikkelen? Hoe zijn jullie veulen van vorig jaar. Nog steeds heel popperig? Of zie je al meer maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 18:47 



 
Profiel   

Chrissy; zoals je weet ben ik groot McLaren fan, en ik ken jou merrie natuurlijk. Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij heel mooi aansluit bij jou merrie Damisela. Ik zou dan bang zijn dat je echt een klein poppetje gaat fokken. McLaren heeft inderdaad souplesse en een waanzinnig karakter. Maar ik zou hem zelf wel alleen inzetten op merries die wat meer maat en massa hebben, en een erg goed en krachtig achterbeen.
Als ik jou was zou ik zoeken naar een hengst die ook wat meer kracht en robuustheid kan toevoegen aan jou merrie.

Maar goed, wie ben ik he? Je moet uiteraard doen wat je zelf leuk vind, maar persoonlijk denk ik dat er betere combinaties zijn met jou merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:36 



 
Profiel   

Xritt schreef
Ik kan je niet helpen met je vraag. Maar wat een leuk veulen. Ik krijg in april een veulen van McLaren. Ik wilde bij mijn merrie souplesse verbeteren. Daarnaast vind ik het karakter (van wat we zien) van McLaren heel fijn.

Ik ben heel benieuwd hoe de veulens van vorig jaar zich ontwikkelen? Hoe zijn jullie veulen van vorig jaar. Nog steeds heel popperig? Of zie je al meer maat



Ik ben gisteren nog eens bij mijn Maccie mannetje geweest in de opfok (Mclaren x Charmeur x Ferro) :)

Normaal ga ik elke week, maar hier was het een weekje langer geworden, en ik was blij om te zien dat hij nu toch wat aan het veranderen is, het popperige/pony gaat er zo wat af, wel nog steeds heel luxe en elegant.
Maar dan, hebben we ze eens laten lopen in de paddock...en daar werd ik héél gelukkig van, wat kan hij fijn lopen! Zowel draven als galopperen <3 hij heeft de kwaliteiten (galop, achterbeen, knietje) van zijn moeder meegekregen, maar dan wat lichtvoetiger van Mclaren. Ik hoop zoooo hard dat hij heel blijft in de opfok, want ik ben razend benieuwd hoe hij zal zijn op 3 jaar.
Ik had het wel al wat gezien als veulen, maar bewust niet op gefocust. En je kijkt toch door een extra roze bril als het je eigen eerste fokproduct is.
Het kriebelde meteen om Louise (de merrie) terug te dekken maar zij gaat nu eerst weer wat in de sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 12:17 



 
Profiel   

Hi allemaal! Wij overwegen McLaren te gebruiken voor onze fokkerij, nu ben ik opzoek naar wat filmpje van nakomelingen? Iemand die mij wat zou willen sturen?
Op de foto’s zijn het mooie veulens met veel front en houding.

Groetjes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen