Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Ceecoach 2 of Ceecoach Plus

 
Profiel   

Sinds 2016 heb ik een Whis Competion (met terugpraatfunctie)
Met het idee ben ik ontzettend blij en ik wil ook niet meer zonder tijdens mijn lessen.
Maar .... mijn Whis begint "op te raken", accu's gaan minder lang mee en tegenwoordig valt er ook geregeld iets uit waardoor ik dan een eenweg systeem overhou.

Nu ben ik op zoek naar iets meer robuust. Wat ik het grote voordeel vind van de Ceecoach is dat je er draadloze bluetooth headsets bij kunt gebruiken. Hoeveel oortjes ik bij de Whis al niet versleten heb ....

Maar om zo'n systeem (zeker de plus) zomaar aan te schaffen vind ik gezien de prijs toch niet handig.
Ik heb hem eigenlijk alleen maar nodig voor één op één lessen dus de Plus is wellicht wat "overkill". Groot voordeel daarvan is wel weer water- en stofdicht ...

Ik hoop dat er hier instructeurs hun ervaringen willen delen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 12:01 



 
Profiel   

Ik was niet bij met Ceecoach maar weet niet of ze de afgelopen jaren verbeterd zijn.
Whis had toen nog niet met terugpraatfunctie dus toen moest ik wel naar ander merk.

Nadeel van ceecoach vond ik dat de instellingen wel een weg waren bij opstarten, regelmatig ruis op de verbinding waardoor niet goed te verstaan en headsets vond ik niet prettig (slecht compatible met andere merken).

Mijn 1 way set van whis en de ervaringen met de verkoopster zouden mij nu zeker weer voor Whis doen kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 12:12 



 
Profiel   

Ik heb een hele tijd geleden gelest met een ceecoach (dan heb ik het al over 4 jaar geleden) vond het niet fijn het geluid was niet fijn en de verbinding leek achter te lopen. Daarna met de whis en die heb ik al een aantal jaar, geluid super en nooit vertraging. Laatst ging ik zelf bij iemand trainen die het eigen spul wilde gebruiken, ceecoach was dat en ik dacht echt ‘na al die jaren nog steeds net zo ellendig’. Ik hoorde hem iedere keer een/twee seconde later pas :\ en dat was mijn eerste ervaring daar ook mee. Bij de whis heb ik nooit problemen! Behalve die oortjes inderdaad.. die gaan binnen no-time stuk. Maar verder vind ik whis echt veel beter dan ceecoach en ik zou dus ook nooit overstappen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 15:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen