Forums » Over Paarden » [PW] Paardenwelzijn |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Kruiden, kuur? |
---|
Noellescoobs | |
Hoihoi!
Ik ga mijn paard heemstwortel en boerenwormkruid bijvoeren weet iemand of je dit samen mag geven? En of het allebei in een kuurvorm gegeven moet worden of elke dag? Alvast bedankt! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 12-08-22 17:20 |
Azmay | |
Waarom wil je het gaan geven?
Als iemand het heeft aangeraden heeft die persoon wellicht een antwoord voor je. Zover ik weet kan het prima. |
Geplaatst: 12-08-22 17:27 |
Ninx | |
Noellescoobs schreef Hoihoi! Ik ga mijn paard heemstwortel en boerenwormkruid bijvoeren weet iemand of je dit samen mag geven? En of het allebei in een kuurvorm gegeven moet worden of elke dag? Alvast bedankt! Wat is de reden? Boerenwormkruid moet je wel voorzichtig mee zijn. Heemstwortel weet ik niet. Verstandig is je door iemand gericht te laten adviseren |
Geplaatst: 12-08-22 20:06 |
Daihyo | |
Heemstwortel: https://horsecomplete.nl/wiki/312-heemstwortel.html
Heemstwortel kan de werking van medicijnen verminderen. Het kan ook de bloedsuikerspiegel verlagen. Boerenwormkruid is gedroogd niet meer giftig, vers wel! Maar sowieso niet geven aan een drachtige merrie. En in lage dosering. Ik hoop dat je dit niet op eigen houtje gaat geven. Dit zijn kruiden die je niet zomaar moet geven en het is beter om naar alternatieven te kijken. Waarom wil je dit geven? Verder: kruiden altijd als kuur geven en nooit langer dan 6-8 weken. Het lichaam krijgt dan gewenning en het effect wordt steeds minder. |
Omhoog |
Geplaatst: 12-08-22 21:01 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [PW] Paardenwelzijn |
Inloggen |