Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2022

 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ik vind jou pas stoer :')

Ahum ik heb zojuist een bixie oefencross ingeschreven :')


Oh wat spannend!!

Ik ga vanavond voor mijn 2e cross les want ik heb 18 september een oefencross 60cm :=
Nog even voor die tijd een paar lesjes plannen hahaha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 13:31 



 

Rijden wij dan dezelfde? In Limburg?

Ik zag 60 ook staan maar dat vind ik echt al te hoog :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 15:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je winstpunten Robijntjah! En ik zou bixie ook hoog genoeg vinden :')

Wat een stoere foto's FleurSandro!

Wat jammer NorwayFjord! Online wel een heel mooi resultaat en de volgende keer gaat het vast al beter :)


Ik zou eigenlijk komend weekend starten, maar het wordt echt heel warm. Ik wil me sowieso afmelden maar ben ook benieuwd wat de organisatie verder gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 15:54 



 
Profiel   

@Laurie: Ik zou zondag subtop starten maar die is al afgelast. Had de dag daarna ook wedstrijd staan, maar basissport. Van die nog niks gehoord... dus ik ben ook zeker benieuwd.

Morgen ook weer met twee op wedstrijd! Voor de ene zijn 2e keer in het ZZZ, en de ander de eerste keer ZZL. Dus we gaan even duimen dat het goed gaat :}

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 16:48 



 
Profiel   

R_Alexanderr schreef
@Laurie: Ik zou zondag subtop starten maar die is al afgelast. Had de dag daarna ook wedstrijd staan, maar basissport. Van die nog niks gehoord... dus ik ben ook zeker benieuwd.

Morgen ook weer met twee op wedstrijd! Voor de ene zijn 2e keer in het ZZZ, en de ander de eerste keer ZZL. Dus we gaan even duimen dat het goed gaat :}

Toevallig Beesd?

Ik ga mee groomen met mn instructrice, die start Inter geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 17:35 



 
Profiel   

@Spikkel: Yess klopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 19:55 



 
Profiel   

Leuk! Succes alvast! Misschien spot ik je nog :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 20:15 



 
Profiel   

Ik zou zondag jureren maar dat is ook afgelast.
Woensdag avond jureren en dat gaat nog wel door.
Volgende week hippiade jureren. Hopelijk is het dan niet zo heet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 20:47 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Rijden wij dan dezelfde? In Limburg?

Ik zag 60 ook staan maar dat vind ik echt al te hoog :')


Nee, ik rij in België op het moment! (Woon in Belgie vanwege mijn studie.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 21:29 



 
Profiel   

Ik heb gisteravond mijn 2e crossles gereden! 29 augustus nog een crossles en dan gaan we ons wagen aan ons eerste oefencrosje op 18 september! Mega benieuwd

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 17:14 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! :)

Ik had komend weekend ook eerst een crossles op de planning staan maar met 33 graden en 1u trailer rit doe ik het mijn paard en mezelf echt niet aan :')

Tot volgende week dinsdag gaan we dus vooral lol-met-je-knollen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 17:36 



 
Profiel   

@Fleur: Super leuk!! Ik heb vroegâh nog gecrosst... hoef je mij nu niet meer voor te bellen hoor :Y)... super stoer!

Nou... we hebben het weer overleefd in de warmte! ZZZ ging echt super goed. Mijn eerste proef was beetje sloom en simpel want hij moest super nodig plassen en hij wou maar niet gaan, dus alles hing d'r uit... :}. Zelfs de jury zei het na de proef. :+

Tussen de twee proeven door even heeel snel afgezadeld en hem op het gras geparkeerd en hij kon even snel plassen hahaha. Gelukkig hadden we er baat bij! De eerste proef was hij 3e met 62,786% en in de 2e proef was hij 1e met 64,929% (half puntje bij 1 jury koste mij de 65% helaas!). Super blij mee, had exact dezelfde jury als vorige keer en nu waren mijn scores al weer omhoog... dus hopelijk blijven ze dat doen he _/-\o_

Die in het ZZL was beetje eeeerg heet wat super jammer was. Hij liep over de benen echt fenomenaal, maar heel veel kleine foutjes wat best kostbaar was dus die had wat mindere punten. Even kijken of de het grote lopen wat meer met het correct proef rijden samen kunnen brengen en dan zijn wij al een stuk verder! Hij is alleen al verkocht naar Amerika, maar vliegt pas eind September dus heb nog even om er wat van te maken. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 19:58 



 
Profiel   

R_Alexanderr schreef
@Fleur: Super leuk!! Ik heb vroegâh nog gecrosst... hoef je mij nu niet meer voor te bellen hoor :Y)... super stoer!

Nou... we hebben het weer overleefd in de warmte! ZZZ ging echt super goed. Mijn eerste proef was beetje sloom en simpel want hij moest super nodig plassen en hij wou maar niet gaan, dus alles hing d'r uit... :}. Zelfs de jury zei het na de proef. :+

Tussen de twee proeven door even heeel snel afgezadeld en hem op het gras geparkeerd en hij kon even snel plassen hahaha. Gelukkig hadden we er baat bij! De eerste proef was hij 3e met 62,786% en in de 2e proef was hij 1e met 64,929% (half puntje bij 1 jury koste mij de 65% helaas!). Super blij mee, had exact dezelfde jury als vorige keer en nu waren mijn scores al weer omhoog... dus hopelijk blijven ze dat doen he _/-\o_

Die in het ZZL was beetje eeeerg heet wat super jammer was. Hij liep over de benen echt fenomenaal, maar heel veel kleine foutjes wat best kostbaar was dus die had wat mindere punten. Even kijken of de het grote lopen wat meer met het correct proef rijden samen kunnen brengen en dan zijn wij al een stuk verder! Hij is alleen al verkocht naar Amerika, maar vliegt pas eind September dus heb nog even om er wat van te maken. +:)+



Gefeliciteerd! Mooie scores!


Fly_high schreef
Ziet er goed uit! :)

Ik had komend weekend ook eerst een crossles op de planning staan maar met 33 graden en 1u trailer rit doe ik het mijn paard en mezelf echt niet aan :')

Tot volgende week dinsdag gaan we dus vooral lol-met-je-knollen :P


Heel begrijpelijk! Dat had ik inderdaad ook niet gedaan.. Het was gisteren ook al warm maar nog wel te doen omdat het wel lekker aan het waaien was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 20:47 



 
Profiel   

Fleursandro mooie foto's! Jullie zien er goed uit zo samen.

Nette scores R_alexander!

Ik ga dit weekend ook niet starten, andere keer maar weer :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 21:12 



 
Profiel   

Helaas vanavond gewoon naar les geweest en was prima te doen, maar wedstrijd voor zaterdagochtend hebben ze afgelast. Begrijpelijke keuze maar wel jammer. Op het moment te weinig met de trailer geoefend om daar mee op pad te gaan dus zitten aan de wedstrijden bij eigen vereniging vast. Hopelijk organiseren ze op korte termijn nog wat :)

Wat stoer al die cross ruiters :D

Ik durf tegenwoordig amper nog een parcoursje te springen. Jammer dat ik zo angstig ben geworden zonder reden. Paard merkt dat ook aan mij helaas. Al springt die nog hartstikke braaf rond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 20:35 



 
Profiel   

@Fleursandro
Super gaaf!

@R_alexander
Fijn dat het zo goed ging. Inderdaad nog even proberen de puntjes op de i te zetten in het ZZL en dan ook daar vlammen!

Wat een hitte {:} Ik wilde eigenlijk een online proefje doen deze week maar het is zo ontzettend warm dat ik het maar laat, niet te doen zo. Ben bang dat we dan gesmolten zijn voordat het proefje over is :=
Ik heb me wel vast ingeschreven voor de volgende wedstrijd aan het einde van de maand. Hopelijk zijn het dan weer normale temperaturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 15:32 



 
Profiel   

Ik kan het niet laten om ze niet te delen, ik heb mijn DeNiro’s <3

Als we dan dadelijk weer kunnen gaan dan horen we er in ieder geval helemaal bij :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 14:22 



 
Profiel   

Heel mooi <3
Ooit wil ik nog een keer mooie blauwe

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 15:55 



 
Profiel   

Super mooi!! Ik vind de stardust zoo mooi, maar ik denk dat ik rare blikken krijg als ik daar voor ga :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 16:06 



 
Profiel   

Ik ben er helemaal verliefd op. Echt een rib uit mijn lijf, maar dit is helemaal wat ik wilde!

@Alexander: Ach boeie, lekker doen! Geen reet van aantrekken wie wat ergens van vindt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 18:09 



 
Profiel   

Ze zijn echt prachtig!

DiscoDipp schreef
Ik ben er helemaal verliefd op. Echt een rib uit mijn lijf, maar dit is helemaal wat ik wilde!

@Alexander: Ach boeie, lekker doen! Geen reet van aantrekken wie wat ergens van vindt!!

En helemaal mee eens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 20:29 



 
Profiel   

Wat een mooie laarzen, heb je ze zelf samengesteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 20:57 



 
Profiel   

Haha nee :')
Ik was aan het kijken naar nieuwe, maar die prijzen.. Al sinds mei ben ik ook op marktplaats aan het kijken en gister zag ik toevallig deze staan. Echt precies mijn maten, precies de kleur en samenstelling dus ik ben direct gaan passen en heb ze meegenomen! :D

Scheelde echt een hoop geld, en ze waren precies 2 keer gebruikt.. Nouja helemaal blij natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:21 



 
Profiel   

Ze zijn echt prachtig DiscoDipp!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:49 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Haha nee :')
Ik was aan het kijken naar nieuwe, maar die prijzen.. Al sinds mei ben ik ook op marktplaats aan het kijken en gister zag ik toevallig deze staan. Echt precies mijn maten, precies de kleur en samenstelling dus ik ben direct gaan passen en heb ze meegenomen! :D

Scheelde echt een hoop geld, en ze waren precies 2 keer gebruikt.. Nouja helemaal blij natuurlijk :D


Dat is geluk hebben. Ik heb wel eens laarzen in mijn maat gezien op mp maar die mensen woonde te ver weg om te passen en ik durfde de gok niet aan om ze ongepast te kopen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 21:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen