Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

nieky1993, wat een super leuke combi's
En is niets mis met een wel overwogen kruising te fokken.
Bo staat ook bij het NSvT in het bijstamboek ingeschreven ( moeder is ons onbekend maar haar vader is Pitalo van de Bonte Parels).
Bo hebben we enkele jaren terug laten dekken door Ryon O'Malley. Oke Bryana werd wel een stuk groter dan verwacht ( Bo 1.50 en Ryon 1.52) was zij met 4.5 jaar al 1.65 haha
Wel echt benieuwd naar het veulen van Blue en Tiesto
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 14:53 



 
Profiel   

Ik heb nochtans een Palomino waar je niks maar niks op ziet. Een modderplekje of strontvlek(als ze dat ooit al zou hebben) is zo weggeborsteld. Dat heeft te maken met de structuur van huid en haar denk ik en hoe vuil ze zelf zijn en de tint. Ik heb een dunalino ook staan maar das echt vuil paard en heeft een gans andere huid en haar structuur.

De palo net bevallen en zelfs geen drupje rood in die staart
[ img ]

De dunalino, hoe vettiger hoe prettiger
Die is bovendien ook veel dommer en lomper tis natuurlijk zijn schuld niet hij is zo geboren :')

[ img ]

Dus er zijn vast en zeker ook schimmels die wel proper blijven of toch relatief proper hahaha

Buikje groeit hier ook goed door nu. Paar weken geleden zie foto was het ineens wat weg maar nu wordt ze weer dikker en dikker.
En heb dek voor volgend jaar ook al. Had bod gedaan op een veiling.

[ img ]
Ook zo een proper paard :D not

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 15:51 



 
Profiel   

Het kan nooit erger zijn dan een witte :j _O-


[ img ]




[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 15:59 



 
Profiel   

Ohnoooooo CP mijn hoofd krijgt kortsluiting van deze foto hahahahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 16:25 



 
Profiel   

cp112 schreef
Het kan nooit erger zijn dan een witte :j _O-


[ [url=m/zJDj7X.jpg]Afbeelding[/url] ]




[ [url=m/HoMbeu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg _/-\o_ _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 16:34 



 
Profiel   

_O-
Ik heb vossenen bruine haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 17:07 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 08-03-24 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 18:24 



 
Profiel   

Balko schreef
Ohnoooooo CP mijn hoofd krijgt kortsluiting van deze foto hahahahaha.



Ik ook! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 18:46 



 
Profiel   

ik heb een schimmel die vrij zuiver blijft :D terwijl dochter een smeerkees is haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 19:52 



 
Profiel   

Wat een hoop Nieky1993 :wow: Heb je de merries en veulens allemaal samen lopen in het voorjaar/zomer of houdt je ze een beetje gescheiden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 20:09 



 
Profiel   

nieky: nou jij gaat het zeker druk krijgen! Hopelijk gaat het allemaal goed dit jaar!

Wat een sneeuw in Zweden bij Quir en Mirjam! Is het ook erg koud?

CP: je zou toch ijna denken dat het niet hetzelfde paard is :+

Goldy is ook palomino, meestal is ze wel redelijk schoon, op dit moment alles behalve. 1 dag regen en ze is weer redelijk schoon gelukkig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 20:46 



 
Profiel   

Nieky zo, dat is een hele waslijst!

CP heeft het toppunt van smerig en schoon in 1 paard. Mijn jaarling is een schimmel, ik verheug me nu al ahumm!

Fotsy leuk dat je voor komend jaar er ook al uit bent!

Ik las net dat de aanstaande vader van mijn veulen is verkocht naar Zwitserland. Nu ben ik extra blij dat ik toch voor deze hengst ben gegaan afgelopen jaar.

Ik heb een vraag over dekens. Ik wil graag een veulendekentje kopen voor de eerste weken (vroeg veulentje verwacht), maar ik kom er niet uit met de maten. Er zijn nu leuke black friday aanbiedingen, dus ik wil er graag bij zijn maar ik snap er echt weinig van. Ik verwacht een groninger veulen, dus geen klein ponietje, maar wat voor onder/bovenmaat heb ik dan nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 21:28 



 
Profiel   

Kiki1976 ik vind jou merrie ook echt een mooie merrie. Heb toen haar dochter Bryana ook gevolgd en was dol op dr looks. Helemaal mijn smaak <3

Fotsy Amai jij hebt zuivere paarden haha. Ik heb alleen smeerkezen hier :')

Cp112 Amai jij hebt ook al zo een smeerkees :') %)
Hier kan de mama van Yula er ook wat van ;)

[ img ]


LauraEH De merries staan per 4 merries + veulens samen. Dus kleinere groepjes. Handiger met voeren voornamelijk ook.

Muronia Ik heb voor de tinker veulens 2 dekentjes. Ik ben uitgegaan van een schofthoogte van 90 cm en 1 meter bij geboorte. Weet je nog hoe groot je vorig veulen ong was bij de geboorte?
Wel balen dat de hengst verkocht is maar goed dat je nog een veulen van hem hebt dadelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 22:39 



 
Profiel   

Fotsy, grappig om het verschil te zien.

cp112, whahaha dat is de reden dat ik altijd zeg, ik hoef geen schimmel. Maar schoon gewassen is het echt wel een knap dier <3

Muronia, zeker goed dat je dan voor hem gekozen had.

nieky1993 omg jij ook al zo'n smeerkees _O-
De looks heeft Bryana zeker, maar ook een super karakter. Zo'n enorm lieve merrie, zit geen enkel kwaad in. Gelukkig is echt bij een super baasje terecht gekomen, die alles voor haar over heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 22:53 



 
Profiel   

AM, gelukkig vinden ze de sneeuw wel prima. :))
Mooie buikjes! Groeien gestaagd door.

Nieky, zo dat zijn een hoop merries en veulens! Wordt weinig slapen. :+
Leuke combinaties zijn het! <3
Inderdaad al wat bezig met de combinaties voor volgend jaar, maar met sport/ dressuur pony's niet super veel keuze, omdat er weinig EU staan en in Zweden geen goede pony's dekken. Die van juli blijft in principe leeg komend jaar, dan het jaar erop vroeger beginnen. De andere 3 deels over uit, maar kan ook nog tig keer veranderen. _O-

Ook al zo'n smeerkees. :=

Kiki, kan inderdaad heel lang duren. Bloedverdunners zorgen er alleen voor de er geen nieuwe trombose ontwikkeld, maar het lichaam moet het inderdaad zelf opruimen. Het is wel normaal dat er geen echo's/ scans gemaakt worden, heeft namelijk geen zin want het zit er zeker nog. Na 6 maanden doen ze vaak een scan/ echo om te kijken of het weg is (en eventueel kunnen stoppen met de bloedverdunners).

Fotsy, wel fijn zo'n palomino. Ik heb er één die wel echt een smeerkees is en zijn staart is zwart in plaats van wit. _O-
Maar klopt inderdaad dat ze een hele andere vacht hebben.

CP, auwww maar die heb je wel weer goed wit gekregen!

Jennyk, nee helemaal niet koud! Is maar -5 dus best lekker eigenlijk. :D


Muronia, ik heb Amigo dekentjes liggen voor de veulens die in april geboren gaan worden, maat 3,0 voor mijn D pony veulen en maat 4,0 voor paarden veulen van klant.

Wel tof dat je toch nog een veulen van deze hengst krijgt! Altijd wel jammer als ze naar het buitenland gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 22:56 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Fotsy, grappig om het verschil te zien.

cp112, whahaha dat is de reden dat ik altijd zeg, ik hoef geen schimmel. Maar schoon gewassen is het echt wel een knap dier <3

Muronia, zeker goed dat je dan voor hem gekozen had.

nieky1993 omg jij ook al zo'n smeerkees _O-
De looks heeft Bryana zeker, maar ook een super karakter. Zo'n enorm lieve merrie, zit geen enkel kwaad in. Gelukkig is echt bij een super baasje terecht gekomen, die alles voor haar over heeft.




Nadeel is dan nog, hij is geen schimmel hahaha :') gewoon een bonte maar voor zn vlekken moet je goed zoeken _O-


Ik ben blij dat hij nu weer lekker onder een deken staat :D



Er is wel een reden dat ik zijn effen zwarte zoon aan heb gehouden als opvolger _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-22 01:06 



 
Profiel   

Quir: - 5 valt idd mee.

Ik heb ook weer foto's gemaakt vandaag:
Goldy dag 217
[ img ]


[ img ]
Goldy lijkt al aardig dik, maar dat kan ook de wintervacht zijn.

Picture dag 134
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-22 16:58 



 
Profiel   

Oke zeg niet meer dat ze nooit smerig is.
Volgens mij is alles flink aan het racen geweest
Voor haar is dit echt smerig

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-22 22:16 



 
Profiel   

Bedankt voor de deken-tips!

Kiki als je dat al smerig vindt dan heb ik denk ik een stel varkens in plaats van paarden haha

Jennyk bescheiden beginnende buikjes bij je dames <3

Weinig nieuws vanaf deze kant verder. Veronia is een aardige poemel aan het worden. Korte, donkere dagen met weinig spannends in de planning verder (is het al bijna voorjaar? Pff).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 09:26 



 
Profiel   

Whaha ja echt. Bo gaat ook vast niet rollen als het te nat is. Als ze dat doet dan is er iets aan de hand

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 13:59 



 
Profiel   

189 dagen,het veulen neemt al lekker veel ruimte in :')

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:02 



 
Profiel   

:oo zit daarin? Een reus? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:03 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
:oo zit daarin? Een reus? :')

Zou het bijna denken _O- het is dat ze op 1tje is gescand anders ging ik nog twijfelen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:23 



 
Profiel   

Wow, Ik wilde ook al vragen of je zeker weet dat het er eentje is!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 19:22 



 
Profiel   

Ik zou er een bordje achter hangen let “opgepast, zwenkt uit” :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen