Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 173 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 08-03-24 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 10:26 



 
Profiel   

Duim voor je paard dat ie snel doorbreekt. Hoefzweer kan ook mega pijnlijk zijn. Fijn dat de koorts omlaag gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 11:38 



 
Profiel   

Nobel, Fijn dat de koorts omlaag, hopelijk knapt ze snel op

AM, jammer dat er nog niet veel verbetering is, maar gelukkig in ieder geval geen verslechtering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 15:47 



 
Profiel   

Nobel01 schreef
cp112 schreef
@nobel, hier gebruiken we voor verdikte benen of einschuss de lemieux magneetkous. Helpt echt! Ook voor de afvoer van afvalstoffen etc door een eventuele ontsteking lager in het been.


Dat hou ik even in gedachten.
Zit daar neopreen in?
Als dat zo is kan ik die niet gebruiken, daar is ze extreem allergisch voor.

Unique zou op de kliniek op stal moeten staan, dan raakt ze in paniek. Nu staat ze wel apart, maar aan de groep. Dat is wel het allerlaatste wat we gaan doen. Straks maar even afwachten wat eruit komt.



Ja maar de binnenvoering niet volgens mij en daar zitten die dingen/magneten in en die kan je eruit halen.
Ik gebruik de binnenvoering met een bandage erom ivm dat het anders niet om de benen van mn tinker past.
Ik zal even bekijken of er neopreen in de binnenkant zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-22 20:32 



 
Profiel   

Nobel ik hoop dat het doorbreekt en gauw echt beter gaat met je merrie nu.

Veronia inmiddels op dag 234, we zijn bijna bij de laatste 100, dan kunnen we echt gaan aftellen al. Ik zal dit weekend eens even kijken hoe het met haar buik gaat. Ze staat nu onder een deken, dus ik zie dr niet zo hard meer groeien haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 06:19 



 
Profiel   

hier zit de eerste ook alweer over de 200 dagen! nog 96 dagen tot de veilige 300 hier *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 07:53 



 
Profiel   

Haha, poets je haar nooit Muronia? Ik zorg dat elke dag die deken er minimaal een uur af is.
Jullie schieten wel al op zeg! Dan is ze ook begin 23 uitgerekend toch?

Mijn merrie is vandaag precies 200 dagen, voelt toch als een soort mijlpaal. Zit nog steeds te zuchten over de namen.... zo moeilijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 07:55 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 08-03-24 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 07:57 



 
Profiel   

Oh ik poets ze echt niet allemaal elke dag hoor, dat zou ik niet redden! En haar sowieso niet, want ze heeft een verzorgster die dat doet. Dus ik zie haar gerust meer dan een week niet zonder die deken, dan is het wel even weer een verschil qua buik nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 08:08 



 
Profiel   

Ik poets nooit :=
Zal weer eens foto makrn van Sterre en Chablis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 09:51 



 
Profiel   

Hier nog 94 dagen tot de eerste beeb zich meld

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 09:56 



 
Profiel   

O wat zijn jullie al een eind op weg.
Ik zit nu op 150 dagen, nog niet op de helft dus. Er is ook nog geen buik te zien .....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 10:35 



 
Profiel   

Ik poets ook eigenlijk niet zo vaak ;) ook geen deken op dus heb een stel teddy beertjes staan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:07 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Ik poets nooit :=
Zal weer eens foto makrn van Sterre en Chablis.


Dan zijn we zeker niet alleen zo te lezen want Ik poets ook zelden of nooit :')
Manen die doe ik bij sommige wel eens omdat ze zo lang zijn en dan beginnen knopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 14:46 



 
Profiel   

Ik poets de mijne hooguit 1x pw. Mijn palomino dan wel eens 2x pw omdat het zo een smeerkees is en je alles op hem ziet. _O-
Soms word ik ook wel is door de staleigenaresse aangesproken dat hij er als een varken uit ziet. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 15:30 



 
Profiel   

Ik kan mij niet eens herinneren wanneer ze gepoetst te hebben. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 16:06 



 
Profiel   

Nobel wat vreselijk om je merrie zo te zien :(:) "Gelukkig" lijken het "maar" hoefzweren. Hoop dat ze snel doorbreken en ze snel mag herstellen. Beterschap!

EllyC nog lekker in sport conditie dus :) Komt vanzelf hihi

Sommige gaan al snel zeg met de datums! Komt al dichterbij. Ben ook blij als het januari is. Het jaar dat alles gezond mag komen <3

Claudia wat is Veroon al ver! Jaloers haha

Amhorses jammer dat het niet echt verbeterd is. Hoe nu verder?

Hier 170 dagen ongeveer, volgende week 6 maanden drachtig. Hier geen deken, wel nog vol in training. Word dus wel sowieso 4x per week gepoetst/getoilleteerd. Ik was haar trouwens nooit.

Inmiddels het sportpredicaat bij het Barock pinto Studbook binnen. Hier is ze nu 1e premie Ster Sport en IBOP positief afgerond. Ze loopt nu ZZ dressuur in het enkelspan. Dit weekend heeft ze niks, daarna hopelijk laatste wedstrijd en dan ook Sport bij het KFPS. Week daarna heeft ze nog een IBOP bij het KFPS. Daarna lekker met verlof!
[ img ]
[ img ]
Vanmiddag was ze moe, daar begin je al een buikje te spotten
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 17:32 



 
Profiel   

[ img ]
Net even foto gemaakt, bovenste is van september, onderste van nu. Met wat verbeelding zou je zeggen dat ze wat gegroeid is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 17:57 



 
Profiel   

Hier poets ik ook niet veel. Vanaf januari begint de eerste alweer te verharen. Dan begint langzaamaan de poets sessies weer. Nu heeft het niet veel zin. Ze lopen hier op 2 na zonder deken en vinden rollen in de blub schijnbaar leuk. Of lekker liggen in de mest....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 18:09 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 08-03-24 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 18:29 



 
Profiel   

Normaal gesproken is poetsen bij mij even gauw 1 borstel er over :o Maar mijn merrie heeft de laaste 2 weken zoveel jeuk, dat ik haar wel even help :')
Wij zijn net iets over de helft trouwens :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:28 



 
Profiel   

Nou lange tijd niet in het topic meegekeken i.v.m. school. Maar hier ook weer een update over mijn kleine draak. Ze is ondertussen over de helft en we kijken heel erg uit naar haar veulen. Tussendoor heeft ze jammer genoeg koliek gehad en is dus flink afgevallen in de tijd van het opbouwen. Maar gelukkig gaat nu alles weer goed met haar. Laatst een leuke kerstfoto gemaakt van haar. Er valt bij haar eigenlijk nog weinig verandering te zien aan haar buik, maar ze loopt wel 2 a 3 keer in de week voor de kar of wordt gelongeerd. Even ter vergelijking met de zomer met hoe ze er toen bij liep.

[ img ]
Afgelopen zomer
[ img ]
En nu
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:56 



 
Profiel   

Sterre 160 dagen
[ img ]
[ img ]

Chablis 127 dagen
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:25 



 
Profiel   

Muronia jeetje voor jouw begint het echt al, het aftellen.
Ik poets ook niet alle dagen hoor. Oke ze staat wel zonder deken, maar enkel als de BBP of zadel erop gaat.

Luna2006 gaat ook al opschieten

tjakka123 pfff ja de namen verzinnen haha

mirjamalvaro geeft toch niks, gewoon lekker laten lopen. Werkt de vacht het beste.
Maar zo vies zijn ze niet joh

corinadrenth gewoon al minder dan 100 dagen, gaat opschieten

EllyC de helft komt in zicht, komt goed.
Maar je kan echt wel verschil in buik zien hoor!

Mer1980 heerlijk hoor van die teddy beertjes. Ik hou ervan!

Fotsy haha met je eens de manen moeten wel netjes blijven. Niet dat ik daar veel aan doe. Stro, gras of hooi eruit halen, vingers erdoor en klaar. En eens in de zoveel tijd wat cowboy magic erdoor, uitkammen en klaar.

Kayley95 als ze echt ranzig zijn is het wat anders. Hier op stal staat een schimmel, zonder deken en ook een echte smeerkees

Kabayo gefeliciteerd met dr predicaten, super hoor.
Echt nog een bescheiden buikje, nog in mooie sport body

stal_HD ik kan daar echt van genieten, poetsen als ze in de verharing zijn. Moet er wel genoeg afkomen haha

LauraEH mooi buikje al, groeit al lekker.

Ciara_Lady oh wat een drama altijd die koliek. Gelukkig is ze weer de oude.


Bo zit bijna op de 190 dagen. Stiekem wel benieuwd hoeveel dagen ze gaat dragen deze keer.
Eerste veulen, geen idee. Was niet bij mij en de oude eigenaren wisten niet dat ze drachtig was.
2e veulen 344

Nu wel even aan het brainstormen hoe ik het moet doen met de camera. Ik heb nog een IP camera, die had ik op mijn vorige stal ook gebruikt.
Maar op mijn huidige stal is geen internet en het woonhuis te ver weg.
Vrees dat het niet via het stroomnet te verplaatsen is omdat de stallen hun eigen stoppenkast heeft. Nu weet ik niet of deze is afgetakt vanuit het woonhuis.
Maar stalgenoot had het vorig jaar gedaan met een oude mobiel een hotspot gemaakt, maar dat vrat data.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:35 



 
Profiel   

Kiki1976, ik heb 2 jaar geleden ook een mobiel gebruikt als camera. Heb toen, volgensmij, bij lebara een abonnement genomen met onbeperkt data. Kostte niet zoveel en kon makkelijk weer opzeggen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 07:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 173 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen