Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 314 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

EllyC schreef
Ik heb er 1 bij Ali gekocht op 4G. Dan wel een simkaart nodig maar met een maandab zijn die kosten ook te overzien (10 euro per maand).
Omdat ik ook geen stroom heb in de wei, eentje gekocht op zonnepaneel.
https://nl.aliexpress.com/item/10050047 ... pt=glo2nld

https://www.topfithorseshop.com/product ... er-wifi-2/
deze is op stroom.

Die van Ali had een levertijd van een goede week en prima beeld.


Heb je dan in de nacht ook goed beeld, genoeg voeding voor 's nachts? Wanneer er geen zon is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:50 



 
Profiel   

EllyC bedankt voor de tip. Hier enorm slechte WiFi. Wel WiFi versterkers ertussen. Heb net een camera van 40 euro van de action gekocht. Werkt die niet zal ik die links van jou proberen. Hoe kom je aan zo'n simkaart? Vind dat altijd wat moeilijk puzzelen :o

Liekeotter die komt vandaag/vannacht *\o/*

Balko dat klinkt wel positief. Gelukkig is de merrie niet afgeschreven. Wel jammer dat je niet meer kan fokken met haar!

Chantal wat een plaatje <3

Nadia klinkt als drukte! Ik heb dan een hondenopvang aan huis. Ik zit er nog overna te denken om er een trimsalon nog naast te doen. Maar het schijnt vrij zwaar werk te zijn.
Leuk die duopenotti tietjes

Kayley ik kan je helaas niet helpen. Ik heb elk jaar weer ruzie met camera's. Ben inmiddels bij camera nummer 5 aangekomen en ik duim dat deze gaat werken... Ik zal vanmiddag zien of we hem aan de praat krijgen

Nieky1993 sneu dat ze dan zo'n last hebben van de kleine. Hopelijk gooit ze hem/haar er snel uit :j

Imani_abby ik begrijp dat je merrie nu in principe op stal blijft staan als je moet werken? Helaas is een onrustige nacht niet direct aanleiding tot een veulen. Ze kunnen ook last ondervinden aan het veulen als die ergens op drukt of erg druk doet in de buik. Straks duurt het nog 3 weken, zo lang kan je haar toch niet binnen houden? Platte mest lijkt mij overigens eerder een reden voor een wormkuur. Hier nog nooit platte mest voor de bevalling gehad. Met al onze 7 merries niet. Maar wellicht hebben andere mensen andere ervaringen hihi. Geen verwijt hoor! Gewoon nieuwsgierig!

Lady uier lijkt al serieus!

Jaimy had je haar nog gescand?

Xsurfdiary ik ben benieuwd!!

WatchNow dat ziet er inderdaad serieus uit!

HappyHippie volgens mij is ze blij met het stro :D

Az wat een ellende. Hopelijk loopt alles met een sisser af :knuffel:

Kiki1976 wat ziet Bo er super uit zeg!!

Ik ben weer thuis van vakantie. Zilver heeft er zin in. Ik zal nooit weer zeuren dat ze moet opschieten met haar uier...
[ img ]
20 dagen terug...
[ img ]
Verder lekker dik zijn (en Minthe die een knuffel komt halen := )
[ img ]

Lijst veilige merries
Kleine pony's 300 dagen, grote pony's & paarden 320 dagen
Knolselder - Suus - 301
Luna2006 - Muis - 316
Lady124 - Lady - 320
Baudyh - Mevr G - 320
Baudyh - Ivoorprinses - 321
Baudyh - Diantha - 321
Knolselder - Poppy - 321
Suffie - Happy - 321
Charmfaith - Faith - 322
Nieky1993 - Jessie - 322
Corinadrenth - Linda - 323
Knolselder - Quinn - 324
Nieky1993 - Nina - 325
AM_Horses - Nigrante - 331
AM_Horses - Odilia - 333
Jennyk - Goldy - 335
Marjoleine89 - Zsa Zsa - 336
Liekeotter - Daantje - 337
Nayla - Rafa - 337
xsurfdiary - Karina - 341
Nayla - Breeze - 342
Nieky1993 - Amy - 342
Nieky1993 - Amber - 343
Pomski - Bess - 343

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:51 



 
Profiel   

Wij hebben een foscam camera hangen die via LAN een vaste internetverbinding heeft met onze box. Werkt perfect, en ook heel goed nachtszicht. Ik vond de prijs (rond de € 100) best meevallen.

En dan nu mijn goede nieuws van de dag: mijn merrie is éindelijk aan haar uier begonnen! Tis nog niet mega, maar ik zie nu iig vooruitgang en de spenen dikker worden. *\o/* *\o/*

Kan ik ophouden met twijfelen haha 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:54 



 
Profiel   

Kabay, Jade mag ook in de veilig lijst die is vandaag 320 dagen
Happy_Hippie - Jade - 320

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:02 



 
Profiel   

Happy_Hippie schreef
Kabay, Jade mag ook in de veilig lijst die is vandaag 320 dagen
Happy_Hippie - Jade - 320

Graag een PB sturen :) Dan komt ze er morgen op

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:07 



 
Profiel   

Vulina, ik heb camera nu als test in de tuin hangen. Daar is het beeld goed. Ik moet nog even testen hoe het zicht is zonder straatverlichting om te zien hoever ik kan kijken.
Stroom gaat nu nog goed, kijk een paar keer per dag. Van een kennis hoorde ik dat die in de winter bij weinig zon een powerbank aansloot.

Kabayo, ik heb er op stal ook 2 hangen van de action. Daar heb ik net wifi en is ook prima beeld.
Sim kaart besteld bij Lebara, maandelijks opzegbaar en per maand aantal GB te wijzigen.


Laatst bijgewerkt door EllyC op 23-03-23 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:08 



 
Profiel   

Kabayo, nee inderdaad ik ben ook echt geen fan van mijn pony’s op stal te laten. Maar ze was deze morgen volledig bezweet omdat ze zo overstuur is. En bij ons was het super hard aan het regenen, dus daarom dat ik er voor heb gekozen om haar nog een paar uur binnen te laten staan. Ondertussen staat ze weer rustig te eten en gaat mijn schoonmoeder ze rond 11:30 buiten gaan zetten. En ik denk niet dat ik ergens heb gesproken over platte mest? :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:11 



 
Profiel   

Kabayo Valt mee vind ik zelf. Ik trim nu 10 jaar toevallig vandaag 10 jaar geleden dat ik voor mijzelf begonnen ben. Ben bijna 31 en vind het super om te doen. Werk zelf valt dus ook wel mee ook hoe zwaar het is. Bepaalde rassen zijn zwaar, maar die kun je weigeren net zoals plukhonden wat veel mensen te belastend vinden voor hun handen.

Ik zit zelf aan te denken om te stoppen met Bouviers. Op de klanten die ik nu heb dan na die behoudt ik dan nog. Ze zijn super lief maar vaak mega druk en toch wel sterk, lomp en vaak ook aan gewicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:22 



 
Profiel   

Kayley95 schreef
Chantall: Wat een prachtig veulen heb je. Geweldig dat witte hoofdje! <3
Liekeotter: Dat wordt waken! Spannend!

Ik zit met een dingetje. Ik wil graag een camera gaan plaatsen zodat ik Boss zelf ook in de gaten kan houden. Jaar geleden liet mevrouw geen enkele tekenen zien dat het ging gebeuren en ging plots haar birthalarm om 6:00 sochtends af, voor dat de eigenaar van de stal er al bij stond hing Diamond al met zijn benen er uit. Dus ik heb echt heel de geboorte gemist gewoon. Ik woon namelijk 30 min van stal af.

Nu wil ik een camera plaatsen, dit omdat ik haar zelf dan kan observeren. Het probleem is enkel dat het internet daar echt waardeloos is. Alles wat ik denk nou dat is wel wat, staat er bij dat het met Wifi aangesloten moet zijn. Ik kan een wifi versterker plaatsen, maar of dit echt een effect heeft, dat denk ik niet. Iemand hier enig idee hoe ik toch een camera kan plaatsen dan en wat voor een? 8)7


Ik had ook een WiFi versterker op stal bij de camera. Werkte prima..
Al is 30 minuten er vanaf wonen sws wel ver om een geboorte mee te maken. Kun je niet daar camperen oid? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:39 



 
Profiel   

Imani ah excuus. Ik zie nu dat ik je verward heb. Het is ook lastig een goede weg te zoeken! Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt

Nadia ah ja klinkt inderdaad logisch. Lijkt mij wel leuk werk!

EllyC dankje voor de info. Ik hoop dat mijne het straks ook doet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:40 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Kayley95 schreef
Chantall: Wat een prachtig veulen heb je. Geweldig dat witte hoofdje! <3
Liekeotter: Dat wordt waken! Spannend!

Ik zit met een dingetje. Ik wil graag een camera gaan plaatsen zodat ik Boss zelf ook in de gaten kan houden. Jaar geleden liet mevrouw geen enkele tekenen zien dat het ging gebeuren en ging plots haar birthalarm om 6:00 sochtends af, voor dat de eigenaar van de stal er al bij stond hing Diamond al met zijn benen er uit. Dus ik heb echt heel de geboorte gemist gewoon. Ik woon namelijk 30 min van stal af.

Nu wil ik een camera plaatsen, dit omdat ik haar zelf dan kan observeren. Het probleem is enkel dat het internet daar echt waardeloos is. Alles wat ik denk nou dat is wel wat, staat er bij dat het met Wifi aangesloten moet zijn. Ik kan een wifi versterker plaatsen, maar of dit echt een effect heeft, dat denk ik niet. Iemand hier enig idee hoe ik toch een camera kan plaatsen dan en wat voor een? 8)7


Ik had ook een WiFi versterker op stal bij de camera. Werkte prima..
Al is 30 minuten er vanaf wonen sws wel ver om een geboorte mee te maken. Kun je niet daar camperen oid? :))


Ja dat is wel een mogelijkheid, dat ga ik hoogstwaarschijnlijk ook doen. Een jaar geleden wou ik dat een dag later doen, maar toen stond hij al in de stal. _O- Nu wil ik echt voorkomen dat mevrouw mij weer gaat verrassen met haar grapjes. Althans proberen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 10:48 



 
Profiel   

Spannend met een aantal merries! En wat zijn de nieuwste veulentjes prachtig <3

Kleine Jazz heeft een dekentje gekregen. Ik heb nog nooit een dekentje om gehad bij een veulentje, maar met deze regen was het niet te doen voor de kleine. Ik deed ze steeds 2 x per dag een uurtje buiten, maar Jazz stond te rillen in de regen. Nu niet meer, zeg nou zelf het is wel erg schattig :D :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:15 



 
Profiel   

Too cute! Net een echte knuffel haha <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:16 



 
Profiel   

Iersas, hoog knuffelgehalte, te schattig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 11:28 



 
Profiel   

Nobel01 Fijn dat het toch iets rustiger gaat bij jou. Lijkt me heftig met je vader, veel sterkte :(:)

Nadia2008 je merrie gaat dus toch ietsje trager als je eerst had gedacht. Nog even en ze is veilig toch?

Kabayo leuke vakantie gehad? Zilver schiet idd goed op haha :D heb je nog steeds het gevoel dat het een hengst is?

Greeneyez ook wat vooruitgang bij jou dus :D

Imani_abby was ze zo bezweet omdat ze alleen stond en daarvan onrustig werd of omdat ze zo last had van het veulen?

Iersas moh hoe aandoenlijk is dat zeg <3 super cute met dat jasje aan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:06 



 
Profiel   

Onze shet maakt ook haast.
Ben benieuwd wanneer het komt

Dag 323
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:09 



 
Profiel   

Nieky 1993 ze was zo bezweet door het veulen. Snachts zet ik alle pony’s binnen zo dat ze niet het gevoel is dat ze alleen staat. En terwijl worden de andere 2 merries dit ook gewend want zij verwachten hun veulentje eind mei begin juni.

Mijn vriend is net bij haar geweest en hij denkt dat er een druppeltje aan haar uier hangt. Hij heeft er een foto van getrokken maar is niet echt duidelijk. Gelukkig ben ik rond 16u thuis, en kan ik het dan zelf bekijken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:31 



 
Profiel   

Jessie haar ph is hier gedaald naar 5.5-6 *\o/* dr uier is niet bijzonder meer gevuld maar we houden haar scherp in de gaten

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 13:56 



 
Profiel   

Ik volg jullie allemaal. Ik lees vooral mee en vind het erg leuk en leerzaam om alles te volgen maar heb nu wel zelf een brandende vraag... voor mij is het de eerste keer dat ik een veulen krijg en voor mij merrie ook zij is 28 maart uitgerekend. Maar vraag me af of haar uiers nog voller kunnen worden. De eerste foto is van 2 dagen gelede en de laatste is van gisteravond
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:05 



 
Profiel   

Ja hoor, die kunnen nog wel voller :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 15:23 



 
Profiel   

liekeotter: nou met zulke hars zal het toch wel komen vandaag/komende nacht!

nieky: yes, ph zakt! Dan duurt het vast ook niet lang meer!

kabayo: wow zilver gaat hard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:25 



 
Profiel   

Nieky *\o/* spannend

Kimberly. Die kunnen zeker voller. Zitten nog vouwtjes in uier

Imani. Uier lijkt me nog niet vol genoeg

Corinadrenth. Dat begint erop te lijken. Spannend

Iersas wat schattig <3

Ik heb met oude telefoons en een abbonnement van tele2 hotspot gemaakt. Hier was helemaal geen wifi. Werkt perfect

Kabayo. Silver gaat idd ineens snel :j

Hier doen de merries nog rustig aan. Wel zetten we de wekker in de nacht. Nigrante blijft vrij onrustig, buik kijken, rondjes lopen enz. Ik hoop dat ze opschiet, ben toe aan slaap :z Odilia is niet mega zwaar, verwacht ik ook niet heel snel. Banden lijken wel eindelijk iets slapper te worden

Nigrante 331 dagen
[ img ]
Odilia 333 dagen
[ img ]
Liezella 309 dagen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:22 



 
Profiel   

Sommige vullen al flink qua uier.

Kleine was vanavond weer druk, maar niet zo erg als eerder van de week

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:17 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Ik heb met oude telefoons en een abbonnement van tele2 hotspot gemaakt. Hier was helemaal geen wifi. Werkt perfect


Pas hiermee op, dat wordt gezien als strafbaar en oplichting. Je provider kan dit gemakkelijk door hebben en dan ben je flink je Sjaak… :j
Daarom zijn er nu speciale “tablet” simkaarten. Helaas ook zo moeten doen, kost een stuk meer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:21 



 
Profiel   

Iersas schreef
AM_Horses schreef
Ik heb met oude telefoons en een abbonnement van tele2 hotspot gemaakt. Hier was helemaal geen wifi. Werkt perfect


Pas hiermee op, dat wordt gezien als strafbaar en oplichting. Je provider kan dit gemakkelijk door hebben en dan ben je flink je Sjaak… :j
Daarom zijn er nu speciale “tablet” simkaarten. Helaas ook zo moeten doen, kost een stuk meer..

Oh echt, ik heb dat dus ook zo gedaan
Ik zal google er eens op loslaten

Edit:
Even contact gehad met de chat van Tele2, maar het mag gewoon hoor. Ze geven zelfs adviezen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 20:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 314 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen