Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 76 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Wat is parker toch knap en wat ben je leuk met hem bezig!

Pumba is ook al zo volwassen, hoofdstel staat hem goed.

Jelske heeft gewoon wat langer de tijd nodig, ze krijgt nu de goede zorg, over een paar jaar zal je haar niet meer herkennen.

Manu ziet er ook goed uit zeg!

Ik heb ze zelf liever ook niet te snel volwassen, die van mij is ook nog echt een kleuter, maar wordt dan ook pas in juni 3.

Helaas hebben we hier geen bak, ze heeft dus nog een lekker luizenleventje. Het komt wel, ik pak haar liever later op dan te vroeg. Vermoed ook dat ze een laatbloeier is, hoop dat ze nog iets de lucht in gaat.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 11:13 



 
Profiel   

Dexter blijft nog erg puppy in zijn hoofd, dus volgend jaar (op zijn vroegst), mag ie pas aan de slag. Hij kent al wel basis longeren en van domosedan tijdens het bekappen, staat ie nu compleet relaxt aan een touwtje op de broekriem van de hoefsmid te kauwen :D
Het is een super lollig paardje en zo ontzettend lief, hoop alleen dat ie nog wat centimeters pakt. Ik schat hem nu rond de 1.44 ongeveer.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 11:46 



 
Profiel   

Super leuke veulens allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 12:37 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Hoe groot is Manu nu? Noura wordt echt groot voor een paint. Die gaat uiteindelijk de 1.60 wel halen vermoed ik.


In november gemeten op 1,42. Ze zal sowieso een kleintje blijven maar dat vind ik helemaal top :D

Pfoe 1,60 _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 16:41 



 
Profiel   

Nou ja zeg! Staan we gwn in ‘uitgelicht’!

[ img ]


Pumba ziet er miss best volwassen uit (is eigenlijk nooit een naarling oid geweest), in z’n gedrag is ie echt nog wel een jonkie hoor. We zijn wel al bezig met loswerken en wat longeren, van de zomer miss wat aan hem hangen, het echt werk gaat pas volgend jaar komen en dan ook nog eens rustig aan.

Ik vind het juist erg leuk te zien hoe ze allemaal ontwikkelen en als de een wat verder is dan de ander, dan maakt dat toch niet uit? Ze komen er allemaal wel, het duurt bij de een gwn wat langer dan bij de ander. Niks mis mee!

Dank je voor het compliment Cheytjuh, we zijn nog altijd blij dat we hem op bokt voorbij zagen komen, alle vier verliefd werden en dat je hem aan ons wilde verkopen! Op zich vinden wij dat Pumbie een mooie maat heeft bereikt. Zullen we afspreken dat de volgende centimetertjes naar jou doorgestuurd worden? Kan je ze op Phoebe plakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 17:25 



 
Profiel   

Wat leuk zo alle paarden weer voorbij te zien komen. Ik moet nodig weer eens bij mijn monster kijken, alweer een maand voorbij.
Zij staat nog in de opfok, dan is mooi beeldmateriaal maken wat lastiger. Maar voor haar is het wel fijn zo. Ik denk dat ik haar over de zomermaanden nog lekker in de groep het land op stuur en dat we dan van het na jaar, begin volgend jaar rustig aan haar op gaan pakken.

Wat zijn jullie plannen kwa leeftijd
en zadelmak maken?

Dit was nog in september. Toen was ze in eens groot geworden _O-
[ img ]

Nu krijg ik alleen dit soort fotos. :7
Overdag komt de van 8 tot 3 buiten op het land. En dan gaat ze voor de avond en nacht weer op stal.
Maar deze nieuwe groep ben ik nog niet zo bekend mee en dan zo tussen de vreemde jonge paarden lopen is wat spannend. En je merkt ook duidelijk dat ze onderling nog bezig zijn met grenzen stellen. :+ Wel een beetje jammer dan we nu ff niet zo kunnen knuffelen. Maar helaas is het even niet anders. Ben al lang blij dat ze een nieuw goed plekje heeft gekregen in een opfok groep als 2,5 jarige. :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 19:22 



 
Profiel   

Mijn plan is om het vooral op zijn tijd te doen. Kijken hoe hij het oppakt en wat ‘ie wel of niet goed kan handelen.
Nu even wat inactief omdat hij een groeispurt heeft en de tandarts een hoop heeft gedaan. Wil van de lente actiever gaan grondwerken en de clickertraining weer oppakken. Dan ga ik ook het bit aanleren en hoofdstellen aanpassen.
Daaruit wat meer dressurgericht grondwerk tbv het rijden volgend jaar.
Maar als hij nou blijft doorgroeien laat ik hem wat meer met rust; hij staat straks toch weer de hele dag tussen de groene sprietjes O:)
Ik wil iig binnenkort het bitloze micklem hoofdstel aandoen zodat we met het longeren wat gerichter kunnen trainen.

Beauty hierboven <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 19:30 



 
Profiel   

Wat een knapperds geworden allemaal
Phylano gister voor het eerst beetje gelongeerd ging best goed en pakte het ook super op. Hij blijft wel aan de kleine kant denk ik hij is nu zo rond de 159cm...

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 10:42 



 
Profiel   

Je zou bijna opstappen (maar dat doenik nog niet hoor) 8-) =:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 18:46 



 
Profiel   

Wat een knapperds allemaal!! Leuk om te zien hoe volwassen ze worden!


Vandaag Parker weer even een hoofdstel aan gedaan en foto’s gemaakt. Het was zulk prachtig weer! <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 19:33 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Je zou bijna opstappen (maar dat doenik nog niet hoor) 8-) =:)

[ [url=m/okjeVa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hcjtYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2djNWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WrY409.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aanvullend:


Parker ziet er al zo volwassen uit, echt niet normaal. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 15:01 



 
Profiel   

Superleuk bezig met Azu!


Parker heb ik afgelopen weekend het zadel van mijn overleden merrie Fortune Cookie gepast. En het lijkt hem goed te passen! :D gelijk weer wat nieuws gedaan. Zo trots op hem!!




[ img ]

En mag ik even heeeeeeeeel blij zijn!! :D vandaag is Parker röntgenologisch goedgekeurd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ik ben zo blij en opgelucht! Vond het heel spannend!! Maar zo blij dat ik nu weet dat hij van binnen helemaal goed is!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 20:12 



 
Profiel   

Wauw parker is en word steeds mooier, heel chique met dat zadel. Fijn dat die op de foto's ook goed is, blijft altijd spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 15:05 



 
Profiel   

Vandaag nog deze foto gemaakt van Parker. Het word een grote jongen! <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-23 00:03 



 
Profiel   

Parker is een knapperd :+: Echt helemaal mijn type!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 10:28 



 
Profiel   

Wat een mooierd is Parker zeg! Fijn dat ie is goedgekeurd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 22:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:06 



 
Profiel   

Mooi Daihyo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:43 



 
Profiel   

magootie schreef
Superleuk bezig met Azu!


Parker heb ik afgelopen weekend het zadel van mijn overleden merrie Fortune Cookie gepast. En het lijkt hem goed te passen! :D gelijk weer wat nieuws gedaan. Zo trots op hem!!

[ Video ]


[ [url=m/LDvVZg.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mag ik even heeeeeeeeel blij zijn!! :D vandaag is Parker röntgenologisch goedgekeurd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ik ben zo blij en opgelucht! Vond het heel spannend!! Maar zo blij dat ik nu weet dat hij van binnen helemaal goed is!! :D


Gefeliciteerd!!! Altijd goed om te weten.
En wat issie braaf zo zeg!

April komt onze Pol naar huis. En voordat we m gaan beleren laten we nog hals en rug foto's maken.
Voor de rest is hij al op de foto geweest natuurlijk. De sprongen zelfs meermaals ivm zijn ocd. Dus die gaan we niet overdoen. Nog wel even een klinische keuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:09 



 
Profiel   

Mijn 2020 'baby' staat sinds afgelopen weekend ook in een grotepaarden stal. :))
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:17 



 
Profiel   

En wat vind ie er zelf van? Hij kijkt of ie het nog niet helemaal vertrouwt. :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 15:15 



 
Profiel   

Haha op de foto stond ze er nét 5 minuten in, toen vroeg ze zich idd nog af waar ze in vredesnaam naar toe was verhuisd en wie haar nieuwe buren waren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 17:16 



 
Profiel   

Ze word heel knap Daihyo!!

Knappe Phill op school!



Ik zit even op een mega grote roze wolk! Wat ben ik rots op mijn vriendje!! :D
[ img ]





Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:11 



 
Profiel   

Jullie gaan zo goed Margo <3 <3 _/-\o_

Azu vandaag het begin van inparkeren geleerd. Hij was ontzettend afgeleid voor we begonnen dus ik dacht al ‘kak, serieus nu ik les heb van een nieuwe instructrice?’ := Maar na wat simpele oefeningen konden we beginnen en de biltarget zit er op! Het inparkeren moeten we nog verbeteren, maar ben super trots. +:)+ <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:43 



 
Profiel   

Jullie zijn super bezig!! Ga je veel profijt van hebben straks!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 76 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen