Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[ART] Leren aansteker sleutelhanger

Profiel   

Door omstandigheden niet met het leer bezig geweest de laatste tijd. Maar ik vond een leuk klein patroontje waarmee ik ook wat stukjes restleer kan opmaken.
Een mooi hoesje voor om een aansteker met ringetje om 'm bijvoorbeeld aan sleutelbos of tas te bevestigen zodat ie niet zo snel kwijtraakt :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-24 14:35 

Profiel   

Ik gun niemand een aansteker (rookverslaving), maar ik vind dat je ze heel mooi hebt gemaakt in leuke kleurtjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-24 15:08 

Profiel   

Boras schreef
Ik gun niemand een aansteker (rookverslaving), maar ik vind dat je ze heel mooi hebt gemaakt in leuke kleurtjes.

Dankjewel :) Ik rook zelf niet, maar vind dat dat ieders eigen keus is. Een aansteker kun je natuurlijk ook gewoon gebruiken om de barbecue of wat kaarsjes aan te steken ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-24 15:19 

Profiel   

Inmiddels weer wat nieuws gemaakt :)
[UK] [ART] Armbanden van leer

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-24 11:10 

Profiel   

Jeetje Wen, wat maak je toch leuke dingen!

Dit zou wel wat voor mijn moeder zijn, ze is altijd dat ding kwijt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-24 11:36 

Profiel   

Dankjewel! :D haha ja ik rook zelf niet, maar volgens mij zijn aanstekers en pennen de dingen die het meest "verdwijnen" :') :))
Zelf ben ik chronisch mijn blistex lippenvet kwijt, daar wil ik ook nog eens iets voor maken :D

Spoiler:
volgens mij ben ik een poosje terug vergeten jou een berichtje terug te sturen, maar ik weet ff niet meer waar, sorry :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 08:46 

Profiel   

Wendy15 schreef
Dankjewel! :D haha ja ik rook zelf niet, maar volgens mij zijn aanstekers en pennen de dingen die het meest "verdwijnen" :') :))
Zelf ben ik chronisch mijn blistex lippenvet kwijt, daar wil ik ook nog eens iets voor maken :D

Spoiler:
volgens mij ben ik een poosje terug vergeten jou een berichtje terug te sturen, maar ik weet ff niet meer waar, sorry :o

Hmm.. ik weet het ook niet meer. :') gihi.

Leuk! In principe is blistex bijna hetzelfde formaat toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 11:51 

Profiel   

Mooi!
Je zou m misschien ook nog voor een opklapmesje kunnen gebruiken om mee op buitenrit te nemen bvb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 12:00 

Profiel   

Cchanny schreef
Leuk! In principe is blistex bijna hetzelfde formaat toch?

Is voor het mooie net even te strak. Ik had 'm erin, wilde m eruit halen en toen bleef de dop achter :') :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 12:04 

Profiel   

Mars schreef
Mooi!
Je zou m misschien ook nog voor een opklapmesje kunnen gebruiken om mee op buitenrit te nemen bvb.

Dat is ook een leuk idee! Zelf heb ik helaas geen klapmesje om te proberen hoe het past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 12:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen