Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[CENTRAAL] Het-'hoe heet die film ook alweer'- topic

 
Profiel   

Ik en op zoek naar de titel van een film, en aangezien 44478 ( hoeveelheid ingeschreven bokkers ) meer weten dan 1, dacht ik, kom laat ik eens zo'n topic openen, zijn er vast wel meer op zoek naar een filmtitel.

Enfin, mijn vraag, de film gaat over een aantal dames die een grot ingaan en daar gebeuren allemaal enge dingen.
Vrij recentelijke film, maar ik kan gewoon niet op de naam komen....
Help?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 11:57 



 
Profiel   

klinkt als een leuke film.. maareh.. geen idee

kan je wat uitgebreider beschrijven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 12:00 



 
Profiel   

zonder toestemming geopend maar het lijkt me wel nuttig. Ik laat het dus open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 12:01 



 
Profiel   

Ja weet welke je bedoelt denk ik alleen kom ik niet op de titel

ohhh is het niet the descent of zoiets !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 13:25 



 
Profiel   

jep!
T'is The Descent!

Tenks!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 13:43 



 
Profiel   

Jaa; ik zoek al heel lang een film over een groepje vrienden die een tunnel ingaan, en daar gebeurt iets, volgens my vliegt hy in de brand ofzoo..
Hij schijnt vaak op tv te komen, maar ik mis m altijd omdat ik de titel niet weet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 17:53 



 
Profiel   

hmm, heb je meer info?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-06 18:05 



 
Profiel   

Nee, het is lang geleden dat ik hem zag, maar ik vond hem heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-06 19:42 



 
Profiel   

Er is wel een film over een tunnel, waar een ongeluk gebeurt en de tunnel instort, waardoor een groep mensen vast komt te zitten.
Dat is de film 'Daylight'.
En de enige waarvan ik zo weet dat ie en op tv is geweest (Heb m al 2x gezien ofzo) en dat ie over een tunnel gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-06 20:47 



 
Profiel   

oja, Daylight, helemaal niet aangedacht, haha
Vond het ook niet echt in de trant van ' mooi' maar ach, Sly is gewoon altijd ' eng'

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-06 21:30 



 
Profiel   

Ik zoek ook een film..

Gaat over een wilde hond ofzo, die 'dekt' een gewone huishond en die krijgt twee puppy's. Die puppy's worden groot, ééntje wordt net als die wilde hond; heel eng en vals.
Naja er gebeurt vanalles ergens vlakbij een fabriek ofzo, en die hond komt steeds terug naar die familie.
Jongste zoontje is niet bang van hem en sluit op 't eind vriendschap ermee.
*weet niet of alles klopt, maar het is ergens in die trant*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-06 18:48 



 
Profiel   

ik weet ook een film niet meer. het is een horror en al best oud.

een bus vol kinderen komen in een gifwolk terecht en de kinderen veranderen in dodelijke wezens met zwarte nagels. als ze een volwassene aanraken, verbrand diegene. iemand is zwanger en als de kinderen dood zijn krijgt zij haar baby. die heeft dan ook zwarte nagels en dan.... is de film afgelopen. erg goed vond ik hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-06 20:21 



 
Profiel   

Ik probeer al jaren te ontdekken hoe mijn moeder's favoriete film heet zodat ik hem kan vinden en haar kado kan geven (helaas nog niet gelukt dus ) dus bij deze hier een poging...

De film speelt een stukje in het verleden (weet niet precies wanneer)

Een jonge Engelsman gaat voor zijn voorgenomen huwelijk nog een (laatste) reis maken naar ik geloof het Amazone gebied. Eenmaal daar gebeurt er iets en komen zijn reisgenoten -als ik me niet vergis- om het leven en hij wordt gevonden door een of andere plaatselijke indianen (???) stam. Als hij in hun dorp is blijkt daar ook een oude Engelsman te zitten. De jonge man denkt dat dat zijn redding betekent en dat hij weer terug zal kunnen keren naar zijn verloofde in Engeland, maar het tegendeel blijft helaas waar. De oude man is (bijna???) blind geworden en houdt de jonge man daar om boeken voor hem voor te lezen oid.... Ik zeg het een beetje simpel, maar het is een heel erg mooie film met een heel apart verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-06 09:04 



 
Profiel   

ik zoek een film, ik geloof dat hij een maand of 2/3 geleden nog op RTL is geweest.
Het gaat over een meisje dat super goed kan (ballet?) dansen, ze doet audities voor het een of ander en dat gaat niet zo goed omdat ze struikeld.
Tijdens die auditie komt er een donkere jongen binnen die later in de film verliefd op haar word, ik heb hier een stukje van Youtube over die film, het stukje Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=N_0KuA8_WmU

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-07 19:24 



 
Profiel   

Harvest_Moon schreef
ik zoek een film, ik geloof dat hij een maand of 2/3 geleden nog op RTL is geweest.
Het gaat over een meisje dat super goed kan (ballet?) dansen, ze doet audities voor het een of ander en dat gaat niet zo goed omdat ze struikeld.
Tijdens die auditie komt er een donkere jongen binnen die later in de film verliefd op haar word, ik heb hier een stukje van Youtube over die film, het stukje Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=N_0KuA8_WmU


"Save the last dance"
Dat staat zelfs bij dat stukje van YouTube Nagelbijten / Gniffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-07 19:30 



 
Profiel   

Yannuh schreef
Harvest_Moon schreef
ik zoek een film, ik geloof dat hij een maand of 2/3 geleden nog op RTL is geweest.
Het gaat over een meisje dat super goed kan (ballet?) dansen, ze doet audities voor het een of ander en dat gaat niet zo goed omdat ze struikeld.
Tijdens die auditie komt er een donkere jongen binnen die later in de film verliefd op haar word, ik heb hier een stukje van Youtube over die film, het stukje Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=N_0KuA8_WmU


"Save the last dance"
Dat staat zelfs bij dat stukje van YouTube Nagelbijten / Gniffelen


Bedankt Haha!
ik had er helemaal niet aangedacht dat dat de titel van de film kon zijn Bloos
beetje blond misschien Vork

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 09:24 



 
Profiel   

Haha.. Clown daar heb ik nou ook wel eens last van Nagelbijten / Gniffelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 15:31 



 
Profiel   

vikki schreef
Ik probeer al jaren te ontdekken hoe mijn moeder's favoriete film heet zodat ik hem kan vinden en haar kado kan geven (helaas nog niet gelukt dus Huilen ) dus bij deze hier een poging...

De film speelt een stukje in het verleden (weet niet precies wanneer)

Een jonge Engelsman gaat voor zijn voorgenomen huwelijk nog een (laatste) reis maken naar ik geloof het Amazone gebied. Eenmaal daar gebeurt er iets en komen zijn reisgenoten -als ik me niet vergis- om het leven en hij wordt gevonden door een of andere plaatselijke indianen (???) stam. Als hij in hun dorp is blijkt daar ook een oude Engelsman te zitten. De jonge man denkt dat dat zijn redding betekent en dat hij weer terug zal kunnen keren naar zijn verloofde in Engeland, maar het tegendeel blijft helaas waar. De oude man is (bijna???) blind geworden en houdt de jonge man daar om boeken voor hem voor te lezen oid.... Ik zeg het een beetje simpel, maar het is een heel erg mooie film met een heel apart verhaal.


Volgens mij ken ik die! Over de Waodani in Ecuador. Alleen die oude man kan ik me niet echt herinneren.. wel iets met een vliegtuigje..en wat communicatieproblemen met de lokale stam..

http://imdb.com/title/tt0399862/
The end of the spear ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-07 10:46 



 
Profiel   

Een vriendin vertelde mij laatst dat ze een goede film had gezien maar ze wist de titel niet meer.

Het gaat over een groep mensen die gingen duiken. Ze waren allemaal al het water ingesprongen en kwamen er toen achter dat ze de trap van de boot niet uitgeklapt hadden waardoor ze niet meer de boot op konden komen. Ze gaan dat dan op allerlei manieren proberen maar het lukt steeds niet.

Ze vertelde me dit nadat ik haar over "Open Water" had verteld dus die is het niet (lijkt er wel een beetje op)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-07 11:57 



 
Profiel   

Ik Google me echt helemaal suf maar ik kan echt geen film vinden die hier op lijkt.

Niemand enig idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-07 18:51 



 
Profiel   

Ja, ik heb ook een film waarvan ik al jaren achter de titel probeer te komen, dus als iemand me kan helpen... Hier komt ie: De film speelt zich af in het verleden en de hoofdrol is een britse aristocraat ofzo (of in iig een welgestelde jonge Engelsman) die voor zijn huwelijk (hij is dus verloofd) nog een reis wil maken naar een ‘amazonegebied’ (regenwoud…amazonegebied… volgens mij iig ergens in de ‘bush bush’ in een zuid amerikaans land, weet niet meer precies waar_. Iig, hij gaat dus met en groep (incl. begeleiding) die reis maken en onderweg gebeurt er iets (wat precies weet ik niet meer) en ze raken verdwaald. Ik weet niet meer wat er met de rest van zijn gezelschap gebeurde (dood?), maar hij werd iig gevonden door een of andere inheems stam… mee genomen naar hun dorp waar ook een oude, blinde Engelsman bleek te wonen. De jonge man dacht dat dit zijn redding zou betekenen, maar in het kort gezegd bleek het tegendeel eerder waar. Omdat de oude, blinde Engelsman binnen de stam niemand had om hem voor te lezen werd de jonge man daar als gevangene (die moest voorlezen) dus gehouden en kon hij niet terug keren naar zijn verloofde. Ik kan er hier en daar een beetje naast zitten, maar mocht er bij iemand een belletje gaan rinkelen, dan hoor ik het graag! Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-07 09:47 



 
Profiel   

GreyHorses schreef
Een vriendin vertelde mij laatst dat ze een goede film had gezien maar ze wist de titel niet meer.

Het gaat over een groep mensen die gingen duiken. Ze waren allemaal al het water ingesprongen en kwamen er toen achter dat ze de trap van de boot niet uitgeklapt hadden waardoor ze niet meer de boot op konden komen. Ze gaan dat dan op allerlei manieren proberen maar het lukt steeds niet.

Ze vertelde me dit nadat ik haar over "Open Water" had verteld dus die is het niet (lijkt er wel een beetje op)


Adrift? http://www.filmvisie.nl/films/A-D/adrift.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-07 09:51 



 
Profiel   

Jaa dat is 'm!! Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-07 20:30 



 
Profiel   

vikki schreef
Ja, ik heb ook een film waarvan ik al jaren achter de titel probeer te komen, dus als iemand me kan helpen... Hier komt ie: De film speelt zich af in het verleden en de hoofdrol is een britse aristocraat ofzo (of in iig een welgestelde jonge Engelsman) die voor zijn huwelijk (hij is dus verloofd) nog een reis wil maken naar een ‘amazonegebied’ (regenwoud…amazonegebied… volgens mij iig ergens in de ‘bush bush’ in een zuid amerikaans land, weet niet meer precies waar_. Iig, hij gaat dus met en groep (incl. begeleiding) die reis maken en onderweg gebeurt er iets (wat precies weet ik niet meer) en ze raken verdwaald. Ik weet niet meer wat er met de rest van zijn gezelschap gebeurde (dood?), maar hij werd iig gevonden door een of andere inheems stam… mee genomen naar hun dorp waar ook een oude, blinde Engelsman bleek te wonen. De jonge man dacht dat dit zijn redding zou betekenen, maar in het kort gezegd bleek het tegendeel eerder waar. Omdat de oude, blinde Engelsman binnen de stam niemand had om hem voor te lezen werd de jonge man daar als gevangene (die moest voorlezen) dus gehouden en kon hij niet terug keren naar zijn verloofde. Ik kan er hier en daar een beetje naast zitten, maar mocht er bij iemand een belletje gaan rinkelen, dan hoor ik het graag! Haha!

Dus End of the spear twee berichtjes hierboven was het niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-07 08:10 



 
Profiel   

End of the spear was het iig niet nee... We hebben de film nl. sowieso gezien voor ik mij mijn huidige baan terecht kwam... dus de film is sowieso van voor juni 2002 Haha! . En de hoofdrolspeler overleefde dus wel, maar kon niet thuis komen doordat hij in de stam werd gehouden voor de oudere Engelsman.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-07 22:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 86 [ 2139 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen