Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er hier allemaal een Haflinger???

 
Profiel   

ik hoor hier ook bij!! Haha!

Heb 2 haflingertjes, een merrie van 8 (vader simson) en een veulentje van 12 weken (vader wallenstein) Kwijl

Voor foto,s kan je in m,n profiel kijken!!

Groetjes marian
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:17 



 
Profiel   

hahaha Kimmes, nu toch maar weer snel je bericht weggehaald??Volgende keer ietsjes beter kijken heh! (niet dat ik dat kan hoor...)
Mary_ann, wat een lievlievliev veulentje zeg!!!:~ en zn mama is ook errug leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:24 



 
Profiel   

En kuikzz maakt rustig de zelfde typefout als Siesti. Haha! ik ken alleen maar Strizzi van de heksenketel, maar foto's van Trizzi zijn altijd welkom. Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:30 



 
Profiel   

Familie van Ewalda zul je hier in nederland trouwens niet tegen komen. Ze is de enige haf in nederland met als ouders eliza of Naxos. Heb het net nog gevraagd bij het stamboek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:32 



 
Profiel   

ik heb ook een haffie.... een merrie van acht jaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:39 



 
Profiel   

Mystica schreef
En kuikzz maakt rustig de zelfde typefout als Siesti. Haha! ik ken alleen maar Strizzi van de heksenketel, maar foto's van Trizzi zijn altijd welkom. Haha!

tsja, heb het alleen maar overgetypt hoor....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 14:43 



 

Hey Kuikzz, jij hebt dus een halfbroer van mijn pony (vader zijn van beide Actueel), maar is de moeder dan anders? In je profiel zie ik alleen maar donkere manen en geen blonde, is dat in het echt ook zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 15:24 



 
Profiel   

Die van mij heet trouwens Max van de Lindtschehoeve.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 18:39 



 
Profiel   

Ik heb 2 verzorghaflingers en ben op zoek naar een liefe Haflinger die niet al te duur is, ik heb Verdrietig het probleem dat ik niej zo veel geld heb, ik kan een goedkope stal regelen vlak bij mijn huis incl. stalling bak en 2 weides

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 20:24 



 
Profiel   

ik annebel (belletje of bellie genoemd Haha!) 1.43 en 7 jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 20:29 



 
Profiel   

Ik heb ook en haflinger ruin van 9 jaar oud. Hij heet Bertus, ik heb er geen papieren bij. Hij komt van een manege vandaan die verkocht werd. Ik heb hem toen gekocht omdat ie zo lekker western rijd. Inmiddels begin ik een beetje verliefd op hem te worden, zou hem niet meer kwijt willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 21:11 



 
Profiel   

Kuikzz schreef
hahaha Kimmes, nu toch maar weer snel je bericht weggehaald??Volgende keer ietsjes beter kijken heh! (niet dat ik dat kan hoor...)

Ja,sorry,ik wist niet dat jij zo snel was,joh. Knipoog Maar je had alle namen met dikke letters gedaan,behalve Lex.Vandaar dat ie even niet was opgevallen. Slapen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 21:53 



 
Profiel   

siesti schreef
Ik heb ook een haflinger maar dat wist je natuurlijk al Haha! (als je het nog weet Knipoog )
Hij heet Siƫsti van de Rythpluim en is een ruintje, net 8 jaar geworden. Heb hem na de zomervakantie alweer 4 jaar. Vader is trizzi van de Heksenketel. Veel foto's staan in me profiel natuurlijk..

Ben eigenlijk wel benieuwd wie van jullie wedstrijden rijden met je haflinger, officieel of gewoon op een manege. En ben vooral benieuwd welk niveau jullie dressuren en springen...


Hahaha ja dat wist ik al,ene je denkt toch niet dat ik zomaar je haffie vergeten ben. Verward
Vond en vindt het nog steeds een gaaf beestje. Kwijl

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 22:57 



 
Profiel   

bertus8 schreef
Ik heb ook en haflinger ruin van 9 jaar oud. Hij heet Bertus, ik heb er geen papieren bij. Hij komt van een manege vandaan die verkocht werd. Ik heb hem toen gekocht omdat ie zo lekker western rijd. Inmiddels begin ik een beetje verliefd op hem te worden, zou hem niet meer kwijt willen.


Dus jij rijd ook western op je haf? Haha!
Leuk joh,ik rij ook western en Judibo en Buitenzorg ook,allemaal op een haf
Ik heb Buitenzorg hier nog niet gezien trouwens.
Maare waneer kunnen we foto's van je haffie bewonderen?heb even in je profiel gekeken maar die is akelig leeg Verward Haha!
Ben natuurlijk wel heeeeeel erg nieuwsgierig naar je haf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-03 23:06 



 
Profiel   

ik heb ook een haf(v:marok)ik rij western hij is nu 8 jaar en super lief en eigenwijs Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 07:30 



 
Profiel   

voor foto's in me profiel maar,dat zijn oude foto's toen reed ik nog dressuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 07:31 



 
Profiel   

Siesti schreef
En ben vooral benieuwd welk niveau jullie dressuren en springen...

Euh... western, mag dat ook Verward Haha!

Hier dus nog een, Mander van de Rythpluim, een 6-jarige hafruin. V. Maestro vd Bosrand M. Anniek van het Wevershoes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 08:45 



 
Profiel   

melvin schreef
voor foto's in me profiel maar,dat zijn oude foto's toen reed ik nog dressuur


Heb net een poging gedaan om je haf te bekijken,maar ik kreeg alleen maar kruisjes te zien Verward
Jammer ben eigenlijk best wel nieuwsgierig. Schijnheilig Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 10:51 



 
Profiel   

Maya"]
Hey Kuikzz, jij hebt dus een halfbroer van mijn pony (vader zijn van beide Actueel), maar is de moeder dan anders? In je profiel zie ik alleen maar donkere manen en geen blonde, is dat in het echt ook zo?
[/quote]

Jep, heb een halfbroer van de jouwe, zn manen zijn niet heel erg donker, tis vooral de bovenkant die rood is, de rest wel blond, maarja, dat komt op de foto niet zo heel erg over natuurlijk. Lex zn moeder weten we niet, kan de zelfde zijn als de moeder van jou pony natuurlijk, maar dat lijkt me niet heel erg waarschijnlijk. Volgens mij had ik je een tijd trug trouwens een pb gestuurd, of heb ik die toen niet verstuurd ofzo? (pjoeter houdt niet altijd zo van mij)

[quote="Kimmes schreef
Ja,sorry,ik wist niet dat jij zo snel was,joh. Maar je had alle namen met dikke letters gedaan,behalve Lex.Vandaar dat ie even niet was opgevallen.


haha, ja ik ben zooooo snel *ahum* t zijn trouwens de namen van de bokkers, niet van de paarden, die dik staan, maar goed, maakt niet uit ofzo...
[offtopic]hoewel ik me nu toch wel afvraag je wel slim genoeg ben om mn haar te verfen! Tong uitsteken haha neej hoor, dat mag je nog steeds doen hoor, bel je vanavond trouwens wel ffies daarover.[/offtopic]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 11:14 



 
Profiel   

Kuikzz"]
t zijn trouwens de namen van de bokkers, niet van de paarden, die dik staan, maar goed, maakt niet uit ofzo...
[/quote]
JA,duh,dat had ik ook wel gezien hoor,maar JOUW naam was ook niet dik Tong uitsteken
[quote="Kuikzz schreef
[offtopic]hoewel ik me nu toch wel afvraag je wel slim genoeg ben om mn haar te verfen! Tong uitsteken haha neej hoor, dat mag je nog steeds doen hoor, bel je vanavond trouwens wel ffies daarover.[/offtopic]

Wil ik dat nu nog wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 12:49 



 
Profiel   

Kimmes"]
[quote="Kuikzz"]
t zijn trouwens de namen van de bokkers, niet van de paarden, die dik staan, maar goed, maakt niet uit ofzo...
[/quote]
JA,duh,dat had ik ook wel gezien hoor,maar JOUW naam was ook niet dik Tong uitsteken
[quote="Kuikzz schreef
[offtopic]hoewel ik me nu toch wel afvraag je wel slim genoeg ben om mn haar te verfen! Tong uitsteken haha neej hoor, dat mag je nog steeds doen hoor, bel je vanavond trouwens wel ffies daarover.[/offtopic]

Wil ik dat nu nog wel?
[/quote]

nouw zeg, hoef je me niet gelijk dood te meppen hoor!! Knipoog
ennuh, hoe had ik mn eigen naam dan dik moeten zetten volgens jou??

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 12:54 



 
Profiel   

Kuikzz schreef
nouw zeg, hoef je me niet gelijk dood te meppen hoor!! Knipoog
ennuh, hoe had ik mn
eigen naam
dan dik moeten zetten volgens jou??


Nou,ik dacht gewoon: Kuikzz-Lex,7 jr.,v.Actueel .....Zoiets misschien??????? Schijnheilig

Mag ik nou weer verven? *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 13:03 



 
Profiel   

ik heb een verzorghaf, mag dat ook???
ze heet bianca (verder weetik niet) en is 3 jaar. Eerst was sabine er ook nog, maar die is verkocht. voor foto's zie profiel, maar vaak doen ze het niet.
ik wilde eigelijk ook een haflinger tot ik starlight tegenkwam...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 18:25 



 
Profiel   

Kimmes schreef
Nou,ik dacht gewoon: Kuikzz-Lex,7 jr.,v.Actueel .....Zoiets misschien??????? Schijnheilig

Mag ik nou weer verven? *LOL*


Ja was een idee geweest... niet aan gedacht, ben nog steeds blonT van mezelf denk ik... Haha!

ik heb je een pb gestuurd trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-03 20:05 



 
Profiel   

Margot d'r vader is Magister.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-03 13:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen