Wat moeten we doen aan de vele rassenpraat op PP.
Gewoon laten staan. Ik heb er geen last van. 18%  18%  [ 48 ]
Vanaf nu verbieden! 28%  28%  [ 74 ]
Er moet een nieuw forum komen met rassenpraat. 53%  53%  [ 139 ]
Totaal aantal stemmen : 261

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie is het rasenpraat ook zo beu!

 
Profiel   

Ik vond het in het begin nog wel leuk. Maar nu staan er zo veel topics dat de andere berichten een beetje ondergesneeuwd worden. Daarom dus deze poll.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:02 



 
Profiel   

Begint idd aardig te vervelen. Toch kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die graag van gedachten willen wisselen over hun ras. Vandaar een nieuw forum....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:09 



 
Profiel   

Riëtte schreef
Begint idd aardig te vervelen. Toch kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die graag van gedachten willen wisselen over hun ras. Vandaar een nieuw forum....


ik denk er hetzelfde over...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:12 



 
Profiel   

ik denk dat het juist goed is, anders gaan die mensen dus op andere topics over dit ras praten, en dan is het weer off topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:12 



 
Profiel   

Ik kijk de laatste tijd nauwelijks op paardenpraat omdat die toch helemaal volstaat met rassenpraatjes, die overigens veel weg hebben van slowchatsessies. Het is natuurlijk leuk en interessant om met mensen die hetzelfde ras hebben te praten maar Ik mis de ouwe trouwe paardenprat waar je een verscheidenheid aan onderwerpen en discussies had waar je nog iets uit kon leren.
Misschien toch maar een nieuw forum? Of ze gewoon verhuizen naar slowchat...

De leeuwarderpraat lijkt mij eigenlijk ook niet zo passen op paardenpraat maar ook iets voor slowchat.


Laatst bijgewerkt door Minne op 09-06-03 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:16 



 
Profiel   

Niet nog een forum erbij! Ik denk dat er in de meeste rassentopics meer onzinnig gel*ld wordt, dan serieus gediscussieerd over een bepaald ras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:17 



 
Profiel   

allemaal de mesthoop op dus Knipoog

van mij mag het hoor, om bovenvermelde redenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:20 



 
Profiel   

ik vind het best wel leuk om ervaringen uit te wisselen met mensne die ook een welsh cob hebben
maar idd d eandere topics zakken dan wel gauw naar beneden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:27 



 
Profiel   

Ik ben het nu wel zat,
het is onderhand ook meer slowchat dan daadwerkelijk ervaringen uitwisselen.
Als je het geen slotje wil geven zet je het daar maar bij.
Niet nog een slowchat forum erbij svp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:31 



 
Profiel   

Sjuimpje denk hetzelfde als ik volgens mij, gooi ze allemaal toch naar SC, daar hebben ze het meeste van weg.. Er zijn nu al steeds meer fora aan het komen, dus een nieuw forum is ook niet nodig en op PP worden nu alle topics heel snel naar beneden gehaald..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:32 



 
Profiel   

Ik vind het fijn om met mede-arabierenliefhebbers over dat ras te praten. is hartstikke interessant en leerzaam. Op welk forum het staat maakt mij geen bal uit! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:33 



 
Profiel   

Ik begin me er ook aan te ergeren, het enige wat ik op paardenpraat lees is draverpraat.

Daar is het gezellig en het niet echt een slowchat, we zetten er niet elke dag wat neer en veel offtopic en oneliners staan er niet in Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:35 



 
Profiel   

Jurga schreef
Niet nog een forum erbij! Ik denk dat er in de meeste rassentopics meer onzinnig gel*ld wordt, dan serieus gediscussieerd over een bepaald ras.


Mee eens, en ook met Sjuimpje
Gaaaap

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:41 



 
Profiel   

Ik vind het een beetje overdreven, als het je ergert lees je het toch niet?
En bokt staat echt niet vol met allemaal aparte topics over rassen. Als iedereen zich gewoon aan 1 topic per ras houdt moet het toch kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:42 



 
Profiel   

Haagsemeid schreef
Ik begin me er ook aan te ergeren, het enige wat ik op paardenpraat lees is draverpraat.

Daar is het gezellig en het niet echt een slowchat, we zetten er niet elke dag wat neer en veel offtopic en oneliners staan er niet in Lachen

Dus je wilt alleen de rassenpraat houden van het ras die je zelf leuk vindt??
Er zijn er zoveel omdat iedereen graag met andere mensen praat die hetzelfde ras leuk vinden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 16:46 



 
Profiel   

Ik ben het ook beu, er staan bijna geen gewone topics meer!
Ik denk dat je beter een nieuw forum kan maken, want anders krijg je toch steeds van die topics.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:04 



 
Profiel   

Ik wilde er niet over beginnen, maar ik vind het ook best irritant. Alle andere topics vallen er door weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:20 



 
Profiel   

New-Forest"]
[quote="Jurga schreef
Niet nog een forum erbij! Ik denk dat er in de meeste rassentopics meer onzinnig gel*ld wordt, dan serieus gediscussieerd over een bepaald ras.


Mee eens, en ook met Sjuimpje
Gaaaap
[/quote]

Onzin zeg.....dan heb je het topic "arabierenpraat" nog niet gelezen. Hele interessante topics. De rassen binden sommige bokkers toch op een bepaalde manier...ik vind dat alleen maar goed. Als het je ergert dan lees je het toch gewoon niet??


Laatst bijgewerkt door Franca op 09-06-03 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:20 



 
Profiel   

sorry, ik ben hier nog niet zo lang, ik weet dus niet hoe paardenpraat hiervoor was, ik las laatst wel op tinkerpraat dat er veel tinkerfans offtopic waren gaan praten op itp en dat het daarom een apart topic was geworden op paardenpraat, zou het dan dus wel raar vinden als eht nu ineens weg moest,
ik weet er ook het fijne niet van, maar goed.
ik vind wel dat mensen de gelegenheid moeten hebben om hun ervaringen uit te wisselen, en voor de mensen die zich eraan ergeren, die hoeven het toch niet te lezen, of zeg ik nu iets doms, als je een topic wilt openen op paardenpraat, dan kan het toch gewoon

en als er een nieuw forum zou komen, wat voor een is het dan, en tellen de berichten mee, of is het een slowchat, sorry maar dat snap ik nog ff niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:21 



 
Profiel   

Ik vind het ook niet zo leuk meer om alle "normale" paardepraat-topics tussen al die rassenpraat-verhalen uit te vissen, dus vaak kijk ik even vluchtig, maar niet echt serieus meer, wel jammer!
Een forum erbij lijkt me niet zo'n goed plan, als mensen over hun eigen ras willen kleppen, kan dat evt. ook nog via pb, inmiddels weet men volgens mij wel wie hetzelfde ras paard heeft en er net zo over denkt als jij, of van wie je wat kan leren bv.
SC lijkt me weer wat lastig voor diegenen met weinig berichten, dan kan je daar niet op. Slotjes erop en ze zakken vanzelf weer weg, maar zijn nog wel na te lezen voor de ge-interesseerden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:23 



 
Profiel   

Je hoeft het inderdaad niet te lezen als je je eraan ergert, maar zoals ik hierboven al zei, de andere topics zakken zo weg. Ik heb gestemd voor een nieuw forum. Ik vind het niet onoverzichtelijk worden met een nieuw forum erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:23 



 
Profiel   

Tha_Niekje schreef
Dus je wilt alleen de rassenpraat houden van het ras die je zelf leuk vindt??
Er zijn er zoveel omdat iedereen graag met andere mensen praat die hetzelfde ras leuk vinden!!


Hé dat heb ik nergens gezegt!!
Ik zeg alleen, dat draverpraat een van de weinig is die AMPER (tot geen) oneliners en slowchat heeft. Dus dat dat niet zo erg is.
We praten in ieder geval geen onzin. Wat op sommige rassentopic's wel gebeurt.
We praten over koersen, afstammingen (waar vaak naar gevraagd wordt), vragen over hoe en wat dravers en de draverijen inhouden etc.
Dat is allemaal zeer nuttig (vind ik dan, als ik kijk naar wat er op sommige wordt neergezet)

En omdat er al geruime tijd, veel over dravers wordt gepraat en we het er met ze alle wel eens over hebben gehad een eigen forum te willen hebben.

Tevens vind ik welshjes ook leuk, maar ik heb daar niets boeiends en nuttigs neer te zetten. Dus het is niet alleen voor me eigen belang!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 17:24 



 

Verhuizen naar Slowchat Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:07 



 
Profiel   

De eerste pagina staat bijna helemaal vol met die rassen topics. Op zich wel leuk, maar alle andere topics worden daardoor nauwelijks gelezen, die verdwijnen al snel naar een volgende pagina.
Slow-chat vind ik wel een goede optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:14 



 
Profiel   

Ik vind een apart Forum wel een idee. Ik kom dan ontzetten regelmatig op tinkerpraat, en in feite is het een dagboek voor de tinkereigenaren die daar komen. Als er iets goed ging, of juist slecht, als er een ziek is, of eindelijk weer beter vermelden we dat. Maar dat is zeker niet het enige, we vragen dingen, wisselen ervaringen en informatieve dingen uit. Zou het ontzettend jammer vinden als dat weg ging. En ja, ik geef toe, soms in een melige bui zit er een pagina slowchat tussen, maar het gros van de berichten is absoluut 'nuttig' (al is dat natuurlijk een relatief begrip).

Slowchat is jammergenoeg dat niet beschikbaar voor de mensen die niet genoeg berichten hebben, en dat zou dus ook weer jammer zijn.....

Kortom, blijven op PP of een apart forum.....althans...wat mij betreft Lachen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen