Wat moeten we doen aan de vele rassenpraat op PP.
Gewoon laten staan. Ik heb er geen last van. 18%  18%  [ 48 ]
Vanaf nu verbieden! 28%  28%  [ 74 ]
Er moet een nieuw forum komen met rassenpraat. 53%  53%  [ 139 ]
Totaal aantal stemmen : 261

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie is het rasenpraat ook zo beu!

 
Profiel   

Ik kom ook nauwelijks meer op PP dus van mij mag het helemaal weg Lachen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:18 



 
Profiel   

ik denk dat het toch wel fijn is voor mensen om te kunnen kletsen met mede ras liefhebbers....
elke dag komen er nieuwe mensen bij die weer een ras kennen of nieuw ras introduceren......
dat het soms off topic gaat is toch niet erg... dan moet je het niet lezen. En natuurlijk word er bij het ene ras meer in vaktermen gepraat. Omdat er bij elk ras een verscheidenheid aan evenementen zijn..
hoe meer evenementen hoe meer ervaring er uitgewisseld zal worden...
een eigenforum is misschien toch niet zon slecht idee.... er zijn zoveel rassen...
niet geschoten is altijd mis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:22 



 
Profiel   

van mij mag er dan ook best wel een nieuw forum komen, maar ik vind het een beetje egoistisch gezegd van de mensen,
die gewoon zeggen, ik kom er toch nooit dus doe maar weg.

en by the way, waarom reageer je hier dan.
als andere mensen hier wel nuttig gebruik van maken is dat toch banketstaaf voor die mensen, er wordt ook niet ineens een ander forum weggehaald omdat er teveel geluld wordt en er veel mensen niet komen, dat is geen goede reden.

verder sluit ik me helemaal aan bij tiko

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:30 



 
Profiel   

Gewoon een nieuw forum voor "praat".
Soms vind ik het wel leuk als er een nieuw ras is op de manege dan lees ik het praat over dat ras maar het zit nu wel een beetje volgestampt met praats!
Gewoon een nieuw forum dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:38 



 
Profiel   

Ik erger me er ook rot aan.. In het begin vond ik het best leuk, en kan ook best begrijpen dat sommige het leuk vinden, maar pp is pp niet meer.. Er zijn idd al erg veel forums, maar misschien een forum voor rassenpraat waar je je voor moet aanmelden dan.. Dan heb je hem als je hem wilt en je hebt hem niet als je hem niet wilt...?? idee??

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:59 



 
Profiel   

Ik vind het wel leuk, op welk forum het staat maakt me niet uit, maar ik vind het leuk om met "rasgenoten" van gedachten te wisselen. En aub niet naar slow chat, nieuwe mensen kunnen dan niet deelnemen aan rassenpraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 19:06 



 
Profiel   

Rassenpraat verdient eigenlijk wel een eigen forum, zou een goede zaak zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 19:08 



 
Profiel   

ja ik ben het ook beu!
paardenpraat is paardenpraat gewoon niet meer,ik sla het forum steeds vaker over door de rassenpraat

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 20:29 



 
Profiel   

erg veel forums zou mij niet boeien, als er een speciaal rassenpraat forum zou komen, zou ik daar gewoon niet of zelden in kijken, maar ik vind wel dat ze PP te veel "vervuilen"

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 20:37 



 
Profiel   

greetje schreef
Rassenpraat verdient eigenlijk wel een eigen forum, zou een goede zaak zijn


ben ik het mee eens ... als niemand hier meer komt door de rassenpraat... gooi het dan op een apart forum dan kunnen de mensen die geintresseerd zijn daar heen en de rest kan gewoon zonder ergenissen hier weer rond sneupen ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 20:38 



 
Profiel   

Ik had het een paar weken geleden al vermeld op Forumzaken.
Ik vond er ook niet veel meer aan en alle andere berichten verdwijnen.
Dus of een apart forum openen , alles naar de slowchat of gewoon een slotje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 20:42 



 
Profiel   

please niet bij slowchat
dan wordt het daar helemaal een puinzooi!
gewoon een eigen forum....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 20:58 



 
Profiel   

Ik ga voor een slotje. Of er moet verandering in komen dat het niet op slowchat gaat lijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 21:01 



 
Profiel   

jeetje wat maken een hoop mensen zich druk om niets!als je je ergerns aan ergert of het niet wil lezen....ga je er toch gewoon niet kijken!

Schijnheilig niet iedereen vindt hetzelfde leuk om te lezen....of het nu rassenpraat of iets anders is.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 21:03 



 
Profiel   

hier had ik een tijdje terug een topic over geopent en toen zat iedereen: ik stoor me er niet aan bla bla en nu Tong uitsteken
maarja, ik vind het vervelend dat andere topics zo snel weg zijn en het nauwelijks meer te overzien is!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 21:29 



 
Profiel   

stef schreef
erg veel forums zou mij niet boeien, als er een speciaal rassenpraat forum zou komen, zou ik daar gewoon niet of zelden in kijken, maar ik vind wel dat ze PP te veel "vervuilen"


Hier kan ik me volledig in vinden. Kom niet zoveel meer op PP omdat er zoveel rassentopics staan en blijven staan. De andere topics verzanden daarin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 21:55 



 
Profiel   

ik heb gekozen voor verbieden, ik mijdt PP tegenwoordig terwijl ik het vroeger erg leuk vond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 22:26 



 
Profiel   

Ik vind wel dat het PP onoverzichtelijk maakt, maar ik vind niet dat het weg moet...dus dan maar in een apart forum! Want zelf zit ik graag in het trekpaarden-praat, want daar zijn gewoon allemaal mensen die weten waar je het over hebt enz. en dat is gewoon onmisbaar! het is gewoon een heel hecht clubbie nu en ik denk (en anderen ook) dat ik het dan enorm ga missen......
En als je geen nieuw forum wilt: je hoeft er niet te kijken, toch? Ik bedoel iedereen heeft zo zijn eigen 'hobbies' en zelf zie ik sommige topics/forums nooit en andere dagelijks, maar daarvoor is dit forum toch? om te praten over de dieren waar je in de rest van de uurtjes van je dag rondhangt Haha!
Als ik bijvoorbeeld bij het 'gewone' PP of verslag van de dag een berichtje tik dat mijn knollie iets wel of niet gedaan heeft, dan zou dat niemand echt boeien...maar in bijv. het trekpaarden-praat, is dat gewoon iets wat je MOET melden en dat word ook gerespecteerd! Niet dat het anders niet zo is hoor, maar het is toch anders......jullie snappen wel wat ik bedoel Haha! Knipoog
Maar vind het wel goed als het van PP afgaat....want daar hebben jullie deels in voorgaande berichtjes het al overgehad Knipoog Dat ruimt hier op en niemand heeft verder last van elkaar, behalve dan van de mensen in dat forum Haha! Als diegene die verder willen kletsen over hun ras, maar gewoon door kunnen praten..........ieder zijn wils (dat lijkt me toch wel fair)
xx caroline

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 23:20 



 
Profiel   

Met alle respect,
maar heb even van een aantal topics de laatste pagina's doorgenomen en ik vind het zelfs voor slowchat nog teveel gezever. Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 23:27 



 
Profiel   

Dat is misschien wel waar, maar ik bedoel als mensen daar nou graag komen? Er zullen mensen zijn die wegblijven in PP omdat er zulk soort topics zijn, maar er zijn ook mensen die wegblijven bij bokt , omdat ze er niet zijn! Ik denk dat een nieuw forum dan een oplossing bied! Dan is PP weer schoon en diegene die behoefte hebben aan rassenpraat zijn ook weer gelukkig......

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 23:33 



 
Profiel   

Sjuimpje schreef
Met alle respect,
maar heb even van een aantal topics de laatste pagina's doorgenomen en ik vind het zelfs voor slowchat nog teveel gezever. Verward


Noem eens wat, dan hoef ik ze ook niet allemaal door te kijken Tong uitsteken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 23:41 



 
Profiel   

xena schreef
jeetje wat maken een hoop mensen zich druk om niets!als je je ergerns aan ergert of het niet wil lezen....ga je er toch gewoon niet kijken!

Schijnheilig niet iedereen vindt hetzelfde leuk om te lezen....of het nu rassenpraat of iets anders is.....


maar door die rassenpraat vallen de andere topics een beetje weg en dat is jammer!

Ik vind dat er best een apart forum voor kan komen of idd gewoon naar de slowchat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 00:21 



 
Profiel   

Ik heb voor optie 2 gekozen. Vind het ook een beetje irritant worden.
En een nieuw sub-fora lijkt me een beetje overbodig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 06:24 



 
Profiel   

Ik heb een uittreksel gemaakt van een topic wat bovenaanstond,
dit is van de laatste 2 pagina's.

Even zien hoeveel info en weetjes er over het ras worden uitgewisseld: Tong uitsteken

Heb jij een foto?
Nee, moet eerst met kat naar da
Kan je bij huppeldepup uploaden
Schup, ik schop het weer even naar boven
Ik heb mijn profiel bijgewerkt
Leuk!
Ja is nu helemaal af
Ja echt heel leuk
Goeiemorgen, moest weer even kijken
Ja doe ik ook 5 x per dag, morgen komt er een merrie om te dekken
Spannend!
Roken is ongezond, onze merrie gaat volgend jaar misschien ook
Ja, ik heb een heerlijk beroep
Ben gek op Noorse boskatten
Hebben jullie mijn profiel nu al gezien
Ja inderdaad lekker beroep, blivjen de paardne op de wei?
Na het maaien krijgt de wei 2 weken rust, Tyrza geeft mij tips
Ja over Tyrza lees ik goede dingen
Ja, paarden zijn binnen
Slechte timing
Nu hier 9 paarden en daar 2
Volgende week doe ik mee aan de clinic van Tyrza
Kijken op itp daar heb ik rijfoto's
Dan kom ik een keer langs
Is al weer een paard verkocht
En dat was juist die leuke
Kijk op FA en foto van een zwarte
De vader van de mijne is ook zwart
bladiebla
Mijn kat is dood
Oh wat erg (Edit: niet dat het niet erg is hoor!)
Nou, id heel erg
Hier een fotootje
Oh ja mooi paard
Mooi kleurtje
Hoe oud is die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 06:27 



 
Profiel   

Dat gaat echt helemaal nergens over Lips are sealed
En om daar voor dan een apart forum te maken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 06:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen