Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er hier allemaal een Haflinger???

 
Profiel   

Hoi, ik heb ook een haflinger, ze heet pascha en ze is 7 april 6 geworden.
Ik heb haar nu ruim 7 maanden. Het is een schat ven een beessie!
Lovers Ze is niet goed behandeld hiervoor maar het gaat nu zo goed met haar.
Haha! Misschien ga ik wel wedstrijden rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-03 15:35 



 
Profiel   

mijn haflinger is van Star en heet Stagave. Hij is nu twee jaar gewwest en is een echte schat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-03 18:21 



 
Profiel   

Ik heb een merrie van 13 jaar, Sheril. Geboren in Oostenrijk, afstamming liz Alpha x Stecher. Tot 1,5 jaar geleden alleen als fokmerrie gebruikt, en er was eens op gezeten. Heeft een erg sterk karakter, en is soms een beetje stout, maar ik smelt toch elke keer weer als ik dat koppie zie.
Maandag ga ik bij diegene kijken die haar geimporteerd heeft en tot haar 9e heeft gehad. Hij heeft nog een dochter staan, die nu ook weer een veulentje heeft. Ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-03 22:36 



 
Profiel   

En wat doen jullie met jullie haflingers?
Ik heb Minco eerst engels gereden en ben op een gegeven moment ook met hem gaan mennen,totdat we een kleine twee meter naar beneden zijn gedondert toen was het mennen snel verleden tijd Verward Knipoog
Daarna ben ik overgestapt op het Western rijden wat me tot nu toe heel erg goed bevalt,we rijden voornamelijk buitenritten dat is in mijn ogen toch wel het leukste wat er is.
Ik wil binnenkort misschien ook nog vrijheids dresuur proberen,heb al veel foto's van Dagami hier op bokt gezien die ook behoorlijk fanatiek bezig is met vrijheids dresuur,en door haar ben ik nu besmet Haha! Schijnheilig
Het boek ligt al klaar dus zodra ik wat meer tijd heb ga ik los.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-03 15:47 



 
Profiel   

Ik rijd sinds kort wat fanatieker dressuur, daarnaast veel buitenritjes, af en toe een sprongetje en ben hem de beginselen aan het bijbrengen van vrijheidsdressuur, dat gaat al aardig trouwens Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-03 17:49 



 

Wat ik doe, eh voornamelijk stevige buitenritten maken, tot max 5 uur. Daarna zo af en toe mennen, maar omdat mijn huidige kar te klein is en het tuig aan de kleine kant is, doe ik het eens per maand ongeveer om het bij te houden met gedeeltelijk spul van een ander. Daarna sinds een maand een beetje dressuren en wat springen. Maar daar heb ik het lef niet zo voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-03 18:44 



 
Profiel   

Heb een haflinger Bonny genaamd ze is 8 jaar oud. Vader is Agent en moeder Sanneke van Berkenhof. Ze is erg eigenwijs maar wel heel lief.
Ik rijd sinds een jaar dressuur maar nog geen wedstrijden want ze moet nog veel leren. *LOL*

Er staan wat foto's in mijn profiel maar wil je meer zien kan je op de clubs van mij kijken. Tong uitsteken

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=188637

Daar vind je meer van Bonny. Vingers aflikken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 08:34 



 
Profiel   

Lex wordt dressuur mee gereden voor zover dat gaat, hij heeft een tijd niet kunnen lopen door hoefkatrol, toen ging het weer goed, kreeg een abses (hoe schrijf je dat... Verward) en nu loopt hij weer slecht... schiet niet op zo maar goed. ik rijd alleen buiten met hem, en doe freestyle. lange buitenritten kan ik wel vergeten met die hoefkatrol, loopt ie weer een week niet... jammer, maar ja, weinig aan te doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 11:04 



 
Profiel   

Met bianca worden vooral buitenritten gemaakt. Soms dressuur, maar ik rijd op haar alleen buiten.
Springen moet ze nog leren dus dat zal voorlopig nog niet gaan Haha! naja als ik wil leren vliegen tenminste Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 12:09 



 
Profiel   

Niks Haha! Ze staat lekker op de wei, ga haar iedere dag even poetsen ed Lachen Maarja, ze is dan ook pas 2... Knipoog Als ze ingereden is wil ik gewoon beetje buiten rijden enzo ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 13:02 



 
Profiel   

minkieboy"]
[quote="Pasha schreef
Mag ik ook mee doen?????

Ik heb een verzorgpony Pasha

Tis alleen een halfinger x welsh....
Mag dat ook??? Tong uitsteken


Hahahahaha natuurlijk,alles waar haflingerbloed in zit is welkom Haha!
Ik heb nog even in je profiel gesneupt Schijnheilig maare cool paardje hoor die pasha,ziet er echt leuk uit.
[/quote]

Waahaa jaa dankjuhh!!! Haha!
Nou is mijn profiel helemaal vernieuwd!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-03 18:02 



 
Profiel   

Voor op de lijst erbij:

Siësti is trouwens een ruin en zijn ouders zijn:
vader: Strizzi van de Heksenketel (sorry voor mijn eerdere typfout van Strizzi, vette typfout Lips are sealed )
moeder: Maësta van de Wevershoes

Ik rijd met Siësti heel fanatiek dressuur en springen, krijg ook priveles.
Ben nou met dressuur op L-niveau an het trainen en met springen op L en M-niveau.
Ook rijd ik heel vaak buitenritten met andere stalgenootjes en alleen, best wel intensief en een vlot tempo. Zijn vaak buitenritten van 2 uur gemiddeld. Ook af en toe eens van 4,5 uur.
Wil binnenkort als ik tijd hem ook weer beginnen met vrijheidsdressuur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 12:22 



 
Profiel   

Hoi, ik doe dressuur rijden met Pascha heel af en toe een sprongetje.
Zo'n 1x in de week een buitenritje en 1x in de 4a5 weken een strandrit of een bosrit. Maar western lijkt me ook ontzettend leuk om te doen. Maar ik kan verder niemand die dat doet of die daar les in geeft. Doei

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 14:20 



 
Profiel   

Wow had doit topic niet eens gezien.
Maar goed ik heb dus ook een Haflinger. Sonja (v. Ad van "t vlier) ze is 9 jaar en echt een moeilijke persoontje soms, verder wel heel erg leif.
We rijden nog p[ B niveua maar hebben over 3 weken onze eerste prive les dus het zou wel beter moeten gaan vanaf die tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 14:52 



 
Profiel   

Ik probeer Marco zo fantiek mogelijk dressuur te rijden, maar aangezien hij niet zo'n werkwillig karakter heeft, wordt het vaak een buitenrit of buitenritje...
Springen doe ik 1 keer in de week op de club een parcoursje van 90 cm...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-03 15:24 



 
Profiel   

Suzy schreef
Ik probeer Marco zo fantiek mogelijk dressuur te rijden, maar aangezien hij niet zo'n werkwillig karakter heeft, wordt het vaak een buitenrit of buitenritje...
Springen doe ik 1 keer in de week op de club een parcoursje van 90 cm...


Ha ha lijkt Minco wel die is in de bak niet zo werk willig,maar moet je hem eens zien tijdens een buitenrit Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-03 19:26 



 
Profiel   

Hoi hoi, ik heb 4 Haflingers. Volgend jaar hoop ik er 5 te hebben, want mijn merrie Wianda is vorige maand door mijn hengst Gringo´s Gold gedekt.
Ik heb een ruin genaamd Flash. Dit is niet zijn stamboeknaam(die van Gringo ook niet). Flash is een 7 jarige ruin moeder is Wianda en vader ook Stefan van het Hout. Flash is mijn favoriet. Verder heb ik 2 Haflinger hengsten: Gringo en Alwin. Alwin is van Abel (en moeder is Volvia vd Norden)en een jaar oud. Gringo is vorige maand 8 geworden. Hem rijd ik western, de rest dressuur en springen.
Met Flash heb ik ook een startkaart en 3 winstpunten bij de paarden.
Wianda is 15 jaar en moeder van Flash..
De rest weet ik niet uit mijn hoofd..
Wonen er ook Haflingerliefhebbers in de buurt van Steenwijk?
Groetjes van Barbara

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-03 13:51 



 
Profiel   

Babsie_Flash schreef
Hoi hoi, ik heb 4 Haflingers. Volgend jaar hoop ik er 5 te hebben, want mijn merrie Wianda is vorige maand door mijn hengst Gringo´s Gold gedekt.
Ik heb een ruin genaamd Flash. Dit is niet zijn stamboeknaam(die van Gringo ook niet). Flash is een 7 jarige ruin moeder is Wianda en vader ook Stefan van het Hout. Flash is mijn favoriet. Verder heb ik 2 Haflinger hengsten: Gringo en Alwin. Alwin is van Abel (en moeder is Volvia vd Norden)en een jaar oud. Gringo is vorige maand 8 geworden. Hem rijd ik western, de rest dressuur en springen.
Met Flash heb ik ook een startkaart en 3 winstpunten bij de paarden.
Wianda is 15 jaar en moeder van Flash..
De rest weet ik niet uit mijn hoofd..
Wonen er ook Haflingerliefhebbers in de buurt van Steenwijk?
Groetjes van Barbara


Zo Mazzelaar,4 haffies? cool.
Heb je ook foto's van je haffies?ben nu natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig. Schijnheilig Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-03 18:55 



 
Profiel   

Ik had een superlieve verzorghaflinger... maar die is verkocht..en ik mis m onwijs:'(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-03 19:06 



 
Profiel   

IK heb ook een haflinger! Hij heet Sting en is heel erg leif! HIj zal nooit iets doen wat je neit van hem verwacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-03 20:45 



 
Profiel   

Hallo!
ik heb 2 verzorghaffen!
een 4 jarige merrie van Amadeus (oostenrijkse import) en een 3 jarige ruin van Wirbel. Mijn merrietje heeft een hengstveulen van Abel. Er staan er daar nog veel meer en ze zijn allemaal erg mooi (en lief en geweldig enz) Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-03 22:28 



 
Profiel   

Er is al een forum dat haflingerpraat heet. Daar kun je verder praten over Haflingers. Zie [RP] Haflingerpraat
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 01:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen