Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oke oke. andalusiermensen meld u, rijden jullie

 
Profiel   

wedstrijden.
Ik ben van plan om te gaan starten met mijn andalusier als de wintercompetitie weer begint. Ik moet alleen wel bij de paarden starten maar gelukkig is hij heel ruim in zijn beweging. Ik ben benieuwd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-03 20:22 



 
Profiel   

helaas heb ik zelf geen andalusiƫr maar ik ben bezig een leden voor ledendag te organiseren voor de Vereniging.
De bedoeling is dat de leden met paarden komen en laten zie wat ze doen met hun paarde.
Een leuke dag om andere andalusier liefhebbers te leren kennen.
Meer info kan je vinden op http://www.andalusier-vereniging.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 16:18 



 
Profiel   

ff checke

Ik zal even een kijkje nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 23:19 



 
Profiel   

Ik keek even in je profiel Ienemienie en zag dat je een tinker hebt gehad. Waarom heb je haar weggedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 23:20 



 
Profiel   

Omdat ik de dressuur in wil. Heaven was al 10 jaar en niet echt geschikt voor de dressuur. Met veel pijn in mijn hart heb ik haar verkocht maar ze heeft super lieve nieuwe baasjes die heel goed voor haar zorgen. En ik ben nu dus wel blij met mijn anda en ik hoop snel wedstrijden te gaan rijden met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 23:24 



 
Profiel   

Ja ik heb mijn eerste tinker om dezelfde reden verkocht...heb er overigens wel weer een bonte voor terug. Da's een lastige tante om te rijden, mede doordat ze nogal heet is. Ik wil haar dus eerst goed onder controle hebben en goed los hebben voordat we gaan starten.

Maar even on topic: ik vind Andalusiƫrs ook echt super! Zat alleen niet in mijn prijsklasse als arme student Misschien over een paar jaar nog eens...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 23:43 



 
Profiel   

Yep hier nog zo'n "gek" Haha!

Op dit moment rijd ik alleen niet-federatie met hem dus de wedstrijden waar ik dan met hem kan starten doe ik en dat gaat eigenlijk heel goed, nu zorgen dat ik de rest van de punten met mijn Leenpony bij elkaar rijd en dan kan ik ook federatie gaan starten met mijn Spaanse Gabber Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 08:22 



 
Profiel   

Ik kan niet wachten tot ik mijn startkaart binnen heb, heb er veel zin in hoor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 23:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen