Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Appaloosa wedstrijd

 
Profiel   

Het duurt nog even maar 4 oktober wordt in Leusden een wedstrijd georganiseerd waar alle appaloosa's aan mee mogen doen. Ook als ze niet geregistreerd zijn. Zowel officieel als niet-KNHS. Kijk op http://www.appaloosa-stamboek.com/ onder kalender. Dan staat er bij 4 oktober ook een inschrijflijst.

Dus maak ons dizzy van de spikkels.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-03 16:01 



 
Profiel   

Verdrietig Ik doe niet mee, weet niet waarom Haha!
Ja lekker duidelijk hè Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 08:45 



 
Profiel   

Als dit soort dingen nu eens wat noordelijker werden georganiseerd?
Voor mij dus eigenlijk geen doen vanuit leeuwarden, Wanroij was al zo'n eind dus ik was blij dat de herkeuring in lunteren was!! Als we nu eens iets in de buurt van zwolle ofzo organiseerden voor die stippeldingen, is toch behoorlijk centraal en dan hoef ik maar goed een uur te rijden met trailer en weet ik nog wel een aantal noordelingen met stippels die dan wel gaan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 19:53 



 
Profiel   

Ja, dat probleem hebben wij met de carrouselgroep. Deze traint in Nijkerk en dit is voor ons dus ook dik anderhalf uur rijden, dan om half 8 trainen en daarna weer terug. Gelukkig wordt het wel op zaterdagavond gehouden, dan kan ik 's zondags een beetje rustig beginnen. In september hebben we een optreden in Deurne en daar hebben ze gelukkig een logeerplekje geregeld.
Je moet het echt zien als een dagje uit met je paard. Maar het is dan inderdaad wel een hele onderneming. Maar met starttijden zal dan toch wel rekening kunnen worden gehouden. Wij hebben bij onze huisclub ook vaak starters vanaf Texel en die plan je dan ook midden op de dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-03 22:16 



 
Profiel   

Hoi, leusden is gelukkig alweer een stuk dichterbij. Naar bergharen ging ik telkens niet omdat ik dat toch echt wat te ver is. Wat dat betreft is nijkerk voor mij ook goed te doen Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 09:44 



 
Profiel   

oliebol, waarom alleen dressuur? Ik wil ook mee doen... Verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 09:49 



 
Profiel   

Er is gewoon niet genoeg interesse voor de overige onderdelen, vandaar dat het nu alleen een dressuurwedstrijd is. Voor heen was er ook springen, pas de deux, mennen, kur op muziek noem het allemaal maar op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 11:05 



 
Profiel   

Geen western jammer genoeg, maar succes allemaal. Ben benieuwd naar foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 11:06 



 
Profiel   

O, maar ik start ook gewoon dressuur hoor Knipoog De B valt nog zat te doen met een westernpaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 17:52 



 
Profiel   

Het is toch ook leuk om andere "appielovers" te ontmoeten. En als er inderdaad ook animo is voor mennen, western of springen willen ze dit vast volgende keer organiseren. Want ik dacht dat ze dit wel wilden organiseren maar dat er gewoon te weinig deelnemers waren en dan moet je toch die enkele mensen jury's regelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-03 22:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen