Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

Afgelopen week weer een paar keer gehoord dat de nafok van wynton nog niet zo meevalt!

Ik heb zelf een 2 jarige merrie dus uit de eerste jaargang van wynton waar ik nog wel gecharmeerd van ben, maar als de algemene tendens niet zo positief is ben ik benieuwd naar wat foto's of informatie van jullie wynton nakomelingen

Zie hieronder de foto's van mijn wynton! helaas kan ik jullie nog niet voorzien van enkele geposeerde foto's of bewegingsfoto's maar als het mooie weer een beetje aanhoud kan dat altijd nog! ;)

http://lh5.ggpht.com/_wPHALLaXOh4/S4qzdK-az0I/AAAAAAAAAD0/WllfEEQZaLI/darling%20als%20veulen.jpg

http://lh5.ggpht.com/_wPHALLaXOh4/S6nPOrMd4yI/AAAAAAAAAGQ/xsNeGyujgns/IMG_4761.JPG

Ik ben benieuwd naar jullie wynton's!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 09:40 



 
Profiel   

Ik heb een jaarling merrie op stal van WYNTON x GRIBALDI. Ze is behoorlijk aan de maat, makkelijk en eerlijk in de omgang. Haar basisgangen zijn goed te noemen.
Ik heb al meerdere Wynton nakommelingen gezien, en zoals bij elke hengst zijn er goede en minder goede. Ik heb niet de idee dat hij slechter fokt dan andere hengsten (althans niet wanneer ik naar mijn eigen Wynton nakomeling kijk).

Te bekijken op mijn website: http://www.utopia-merksplas.be : EBONY S

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 09:59 



 
Profiel   

Vandaar ook de opstart van dit topic, op deze manier kan iedereen eens wat zien en vergelijken!

Bedankt voor je reactie, ik zal eens gaan zitten voor jullie website ziet er mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 10:20 



 
Profiel   

vorig jaar is op de sell veulen veiling deurne ook een wynton veulen verkocht. Veulen was van een kennis van mij.

http://www.sell-veulenveiling.nl/paarde ... php?id=236

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 10:24 



 
Profiel   

ziet er goed uit bedankt voor je reactie, ik zal het filmpje straks ook eens bekijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 10:39 



 
Profiel   

F-AM --> FB

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 11:29 



 
Profiel   

Filmpje ziet er goed uit dit veulen lijkt veel balans te hebben in draf en makkelijk te stappen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-10 12:52 



 
Profiel   

heeft wynton niet meer dan 3 veulens gekregen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-10 12:14 



 
Profiel   

ik heb 2 wynton,s

1 hengst en een merrie inmiddels worden ze 2 jr.

hier een foto van de hengst

[ img ]
[ img ]

ik moet zeggen dat wij er zeer over te spreken zijn, ze hebben beide een super karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-10 14:26 



 
Profiel   

Aha beiden uit de 1e jaargang dus, de hengst ziet er goed uit mooi gebouwd in het rechthoeksmodel, en met een mooii lang voorbeen!

Heb je ook bewegingsfoto's? en komt de merrie binnenkort ook nog op de foto?

Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-10 15:00 



 
Profiel   

oneway schreef
Aha beiden uit de 1e jaargang dus, de hengst ziet er goed uit mooi gebouwd in het rechthoeksmodel, en met een mooii lang voorbeen!

Heb je ook bewegingsfoto's? en komt de merrie binnenkort ook nog op de foto?

Groetjes


moeder staat in het topic van tweeling royal-dance

bewegings foto,s heb ik wel ergens, deze foto is van de week gemaakt. Maar de beweging is absoluut niet iets waar ik me zorgen over hoeft te maken. Zowel hij als zijn halfzus kunnen super bewegen. merrie zal ik binnenkort even maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-10 16:36 



 
Profiel   

Oke goed om te horen, ik ben ook nog steeds erg gecharmeerd van hoe de mijne gebouwd is en beweegt vooral van achter erg sterk!

Ik zal binnenkort een paar bewegingsfoto's maken ik haal de jonge paarden uit de weide om ze te laten bekappen dus misschien zie ik wel even kans om haar even in de bak te laten lopen!

Tot nog toe heb ik veel goede nakomelingen gezien van Wynton!

De moeder van de tweeling is dus ook de moeder van deze wynton hengst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-10 18:00 



 
Profiel   

http://www.youtube.com/watch?v=JJhMYpdt ... playnext=1

ook een wynton merrie veulen( kennis van ons) en ja meredith is moeder van tweeling en wynton.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-10 19:15 



 
Profiel   

Ook weer een veulen met genoeg uitstraling! nog mensen die dit jaar een veulen verwachten of hebben gehad van wynton?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-10 11:24 



 
Profiel   

beetje stil hier.... :D de dalhoeve zelf schijnt een hele mooie te hebben gekocht vorig jaar.

Er is genoeg mee gedekt dacht ik zo. :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-10 23:15 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-10 21:18 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-10 21:20 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-10 21:20 



 
Profiel   

Zo vandaag dus enkele foto's even snel geschoten, maar dit is mijn wynton, wat vinden jullie ervan??

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-10 21:21 



 
Profiel   

ze is nog behoorlijk kuiken, de merrie van ons is dat ook.Ze lijkt wel op die van jou, in iedergeval het zelfde type hoofd. Eerst maar een jaartje door laten groeien dan weten we meer. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-10 09:31 



 
Profiel   

[ img ]

dit was van de zomer ,stond ze in de zon te bakken, de vos is een rousseau

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-10 09:36 



 
Profiel   

Mee eens, ze mocht zich van mij al wel wat meer ontwikkeld hebben hoor, maar ik moet er een kanttekening bij plaatsen ze is een hele late van juni, en heeft een zware winter achter de rug! ik hoop dat ze de aankomende 3 maanden veel ontwikkeling laat zien!

De rousseau lijkt meer ontwikkeld maar ben benieuwd hou me op de hoogte, en ben benieuwd naar wat bewegingsfoto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-10 10:38 



 
Profiel   

Ik heb sinds een paar weken ook een Wynton. Een jaarlingmerrie. Uit een Kennedy-moeder. Heel sjiek en rank type. Heel anders dan die van jou One-way. :j

Ze is zwart en een heel bloederig hoogbenig typje. Ze heeft veel van haar vader zelf weg.
Ik maak snel foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-10 11:04 



 
Profiel   

Hoofdje in je profiel ziet er goed uit, ben benieuwd naar de foto's die je plaatsen gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-10 20:58 



 
Profiel   

Hee:)

Leuk, wynton nakomelingen! Staan er op stal hier ook een paar.
Vorig jaar merrie veulen, Wynton x G Ramiro Z
Dit jaar hengstveulen Wynton x G Ramiro Z
Nog in afwachting van een veulen van Wynton x OO Seven x Olympic Ferro

[ img ]
Merrie veulen 2009

Ben op zich erg te spreken over de gangen en de karakters van de nakomelingen, al is het over het veulen van dit jaar nog moeilijk te zeggen. De merrie van vorig jaar wordt aangehouden vanwege haar mooie gangen en karakter.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-10 10:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen