Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

ziet er goed uit, als je meer foto's hebt allemaal plaatsen hoor ben benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 10:00 



 
Profiel   

Heb even op je profiel gespiekt, wat een prachtige paarden heb je Rockey!
Jaarling is ook erg mooi.
Ben zo benieuwd wat er onder het zadel van de wyntons terecht komt!
Belooft heel wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-10 10:49 



 
Profiel   

Wij hebben vorig jaar een Wynton hengstveulen gekocht uit de E-jaargang. Wynton uit een San Remo moeder. Fijn dier, goed karakter. Mooi aan de maat. Kan erg goed galloperen.

........... Maar dat hoofd. :+
We zeggen maar gewoon dat een goed paard geen kleur heeft en ook geen aftekingen, haha.

[ img ]
Alweer een poosje terug.

En dit is 'm als veulentje van plusminus 3mnd oud:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-10 16:15 



 
Profiel   

Och jee die heeft echt een melkmuil! Jeetje dat zal schrikken geweest zijn bij de geboorte, je zal wel gedacht hebben: Hee een bonte??! }:0

Maar het is verder wel een knappe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-10 16:27 



 
Profiel   

Hahahaha, ja, bijna wel ja. We hopen maar gewoon dat het met de vordering van de leeftijd wat minder gaat opvallen, haha.

En vader zelf:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-10 16:47 



 
Profiel   

Prachtig dier he?? Wel een beetje compact zo te zien, mocht wat meer lengte hebben in hals en lichaam. Maar ik heb hem nog nooit in het echt op stand gezien, alleen onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-10 16:49 



 
Profiel   

smeetjoew; leuk ding, moeder heeft gespiegeld met haar bles, ik mag dat wel zien weer wat anders :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-10 18:31 



 
Profiel   

Ja papa die kennen we wel, die loopt ontzettend goed, heel mooi achterbeen erin!

Inderdaad zou hij wat meer lengte mogen hebben, dus ben benieuwd wat hij vererft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 08:22 



 
Profiel   

Smeetjoew, ondanks die bles*die stiekem wel wat heeft vind ik persoonlijk :P *, vind ik m toch zeker een gweldige uitstraling hebben! En die galop, top!

Op de keuring met Eros Easter hadden we als enige aanmerking ook een opmerking over de hals, de compactheid en de ietwat arme halsbespiering. Ben benieuwd hoe dat inderdaad nog verder groeit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 11:39 



 
Profiel   

Leuk een Wynton-topic!
De merrie die ik nu rij verwacht in juni een veulen van hem, ik ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 11:44 



 
Profiel   

AnoukS_ schreef
Op de keuring met Eros Easter hadden we als enige aanmerking ook een opmerking over de hals, de compactheid en de ietwat arme halsbespiering. Ben benieuwd hoe dat inderdaad nog verder groeit.


Ja dit herken ik wel. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt als ze ouder worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 11:47 



 
Profiel   

Opzich heeft mijne ook nog geen dikke spek nek, maar hij heeft wel weer veel lengte in zijn hals en in principe een mooie kap, vooral in beweging. Ik denk dat dat allemaal wel komt.

Zal snel eens een keer wat foto's maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 11:57 



 
Profiel   

kom volgende keer met betere foto's hoor!

speeeeeeeeeeleeeeee

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 18:52 



 
Profiel   

Ik vind hem al een hele volwassen uitstraling hebben. Hoe oud is was ie ook alweer? Prachtig diertje :) Vind er trouwens nog best wel een nekkie op zitten hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 18:57 



 
Profiel   

2 mei wordt hij officieel 2 :)

ik heb hem gemeten toen ie 21 maanden was, toen was ie 1.60 . ik wil hem morgen weer even gaan meten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 19:00 



 
Profiel   

hey rockey, ziet er goed uit hoor, lijkt een goed achterbeen in te zitten, volgens mij vererft wynton dan toch wel zijn sterke achterbeen!

Mijn wynton word in juni 2 jaar, en zoals ik al zei moet ze zich nog flink ontwikkelen, maar het lijkt erop dat ze dat nu ook doet met het vroege gras wat nu doorkomt!

Ik zal in juni ook wat nieuwe foto's maken in mooie vacht en haar dan ook meten ik denk dat het een heel verschil is met de vorige geplaatste foto's!

Ik vind de algemene indruk van de wynton's erg goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 21:35 



 
Profiel   

oneway schreef
hey rockey, ziet er goed uit hoor, lijkt een goed achterbeen in te zitten, volgens mij vererft wynton dan toch wel zijn sterke achterbeen!

Mijn wynton word in juni 2 jaar, en zoals ik al zei moet ze zich nog flink ontwikkelen, maar het lijkt erop dat ze dat nu ook doet met het vroege gras wat nu doorkomt!

Ik zal in juni ook wat nieuwe foto's maken in mooie vacht en haar dan ook meten ik denk dat het een heel verschil is met de vorige geplaatste foto's!

Ik vind de algemene indruk van de wynton's erg goed!


mijne moet ook nog erg veel ontwikkelen al zeg ik het zelf.. maar moeders was ook een laatbloeier, als je ziet wat voor speknek daar nu voortaan op zit! dus dat komt allemaal wel goed, anders hebben we tegen de tijd dat ie in training komt wel genoeg middeltjes voor ;) ;)

achterbeen had ik eigenlijk niet anders verwacht, mama's heeft ook al zo'n vlug achterbeen, we wachten wel af, al lijken ze nu nog zo leuk, onder het zadel moeten ze het gaan doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 21:49 



 
Profiel   

Het paard van daphnejumper hier op Bokt heeft er net een veulen van gehad, ze is niet zoveel meer op Bokt, anders had ze dit topic vast gevonden haha :). Als het goed is heeft ze er een filmpje over gemaakt waarin zowel foto's als filmpjes van haar bewegingen in staan.

http://www.youtube.com/watch?v=dJlA7CRD ... r_embedded

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 21:54 



 
Profiel   

Wat een geweldig stoer ding! Echt een leuk filmpje. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-10 13:02 



 
Profiel   

Wat een lieffie!

Heb mijne gemeten vandaag hij is 1,62 met 23 maanden, ik heb daar geen verstand van, zit hij dan goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-10 17:24 



 
Profiel   

nou het zal wel een grote worden dan! ga maar na ze groeien van hun 3e tot 5e vaak nog wel 4 a 5 cm dus dat maakt al 1.66 en tussen 2 en 3 jaar doen ze vaak nog een hele hoop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-10 17:31 



 
Profiel   

als je het mij vraagt word ze wel 1.72m dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-10 17:31 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik hoorde van Appiee dat zij een stukje over mijn Wynton veulen hier had gezet.
Wat een leuke veulens maakt die Wynton toch he.

Afgelopen dinsdag ben ik naar een hengstenshow geweest in Brummen (van Maanen) en daar was Wynton ook. Echt wat een geweldige hengst is dat zeg!!!

Burley (mijn merrie) moest daar ook heen met First Jewel (veulen van Burley en Wynton). Het was echt heel leuk om haar daar zo rond te zien dartelen.....

Wow Rocky, volgens mij wordt hij dan wel groot hoor??!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-10 09:49 



 
Profiel   

Hier eindelijk dan de foto's van Emma, mijn Wynton x Kennedy merrie, nu bijna 1 jaar:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-10 16:43 



 
Profiel   

leuk dier suzanne! ik vind dat ze qua bouw best wat van die van mij weg heeft!maar ik begrijp wat je met dat halsje bedoeld, staat ook al zo'n leuk hoofdje op!

ik heb besloten double - u toch per 1 mei naar de opfok te doen. hij staat sinds oktober bij mij op stal , waar hij iedere dag van 9 tot 6 buiten is geweest (ook heel de winter) samen met een 2 jarige hengst, maar nu is het niet mogelijk om hem deze zomer dag en nacht buiten te doen, en ook staat er gewoon niet genoeg gras. en dat vind ik toch wel erg belangrijk voor een jong paard. en misschien juist wel voor hem, omdat het toch al een dominante hengst is.

dus per 1 mei breng ik hem hierheen. is kwartiertje bij ons vandaan , en het ziet er super uit!

http://www.steenhofstables.com/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-10 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen