Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wynton nakomelingen!

 
Profiel   

rockey schreef
leuk dier suzanne! ik vind dat ze qua bouw best wat van die van mij weg heeft!maar ik begrijp wat je met dat halsje bedoeld, staat ook al zo'n leuk hoofdje op!


Ja ze heeft een prachtig hoofdje! Hals is nog wat iel maar goed, het is een jaarling he?
Ze lijkt enorm veel op Lotje en Votje toen ze jong waren, daarom ben ik ook voor haar gevallen. :D
Ik vind haar erg mooi, echt mijn type paard! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-10 17:11 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
rockey schreef
leuk dier suzanne! ik vind dat ze qua bouw best wat van die van mij weg heeft!maar ik begrijp wat je met dat halsje bedoeld, staat ook al zo'n leuk hoofdje op!


Ja ze heeft een prachtig hoofdje! Hals is nog wat iel maar goed, het is een jaarling he?
Ze lijkt enorm veel op Lotje en Votje toen ze jong waren, daarom ben ik ook voor haar gevallen. :D
Ik vind haar erg mooi, echt mijn type paard! :j


ja tuurlijk het is maar een jaarling! vind haar ook erg knap hoor! dit zou ook zeker eentje voor mij kunnen zijn :D ik houd wel van knappe paarden hihi, daarom ben ik eigenlijk ook erg blij dat mijn wynton een knappe kop erop heeft staan (al zeg ik het zelf :o ) want daar kijk je toch als eerste naar :D

zag de foto met je dochter in je profiel, wat schattig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-10 17:13 



 
Profiel   

ik ga straks naar de wei en zal proberen om een paar leuke foto,s van onze wynton x rhodium x lord x lorenz te maken

Haar moeder is met 7wk veulen overleden aan een waarschijnlijke gedraaide darm. In iedergeval ging het zo snel en ze had zoveel pijn dat we haar ook niet meer naar de kliniek die toch wel een uur rijden hiervandaan is konden brengen.Dus deze merrie hebben we zelf groot gebracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-10 11:18 



 
Profiel   

en hoe zijn de foto's geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-10 20:27 



 
Profiel   

hierbij een filmpje met nu nog de orginele herrie van mijzelf die zoontje toespreekt om de merrie,s op te jagen Oren dicht.

straks zit er een leuk liedje overheen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=K86L-FBaPBg

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-10 21:01 



 
Profiel   

van wie is deze wynton?
http://www.youtube.com/watch?v=579yWDe9 ... re=related

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-10 22:56 



 
Profiel   

Van mij. Ordinair issie daar he? :D Haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-10 06:52 



 
Profiel   

Die kan inderdaad wel bewegen!!! Gaaf hoor!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-10 10:12 



 
Profiel   

zoals ik al zei is mijn merrie ontzettend verander de laatste maand ivm de foto's ze maakt zo'n ontwikkeling door met het betere weer en de weide! ik zal jullie a.s.a.p. weer eens wat foto's laten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-10 11:18 



 
Profiel   

Ben benieuwd, Oneway!
Bij mij op stal staat de laatste merrie op springen. Ze was de 23e uitgerekend, van Wynton. Ben benieuwd dus. Dit is ook de moeder van Eros Easter, dus we hopen zeker op herhaling van t prachtige veulen van vorig jaar!:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-10 15:46 



 
Profiel   

Hier een foto van onze WYNTON jaarling. Best goed aan de maat en af en toe een beetje brutaal.

[ img ]

Foto is alweer een paar maanden geleden, dus ze is ondertussen weer een beetje veranderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-10 14:58 



 
Profiel   

Lijkt veel op die van mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-10 15:05 



 
Profiel   

Mijne gaat donderdag weer de wei op, heb hem van de week nog even los gehad in de cirkel, hij kan toch wel echt gruwelijk apart draven!!! En is toch best nog wat ontwikkeld, nu lekker paar maanden niet meer aan kijken.

Wat een leukerd hierboven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-10 16:13 



 
Profiel   

Hier is Aqita bevallen van een Wynton veulen! Het is een merrie, 3 witte benen en een niet zo symmetrische bles(A)
Foto's komen zsm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-10 17:08 



 
Profiel   

Herkenbaar van die bles Anouk. :D Gefeliciteerd met je aanwinst!
En ook een leuke Wynton hierboven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-10 17:15 



 
Profiel   

AnoukS_ schreef
Hier is Aqita bevallen van een Wynton veulen! Het is een merrie, 3 witte benen en een niet zo symmetrische bles(A)
Foto's komen zsm!

Had je al kans gezien om foto's te maken? En is het weer net zo n schone dame als haar zus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-10 11:29 



 
Profiel   

oneway schreef
AnoukS_ schreef
Hier is Aqita bevallen van een Wynton veulen! Het is een merrie, 3 witte benen en een niet zo symmetrische bles(A)
Foto's komen zsm!

Had je al kans gezien om foto's te maken? En is het weer net zo n schone dame als haar zus?


Nee, nog steeds niet, heb gewoon te weinig tijd. En fototoestellen die werken nooit mee als ze t een keer moeten doen.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-10 11:32 



 
Profiel   

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie Wynton! Mijn merrie heeft vorig jaar een veulen van Wynton gehad. Wynton X Rousseau X Houston, is tevens de halfbroer van Gouden Boktveulen 2007. Mireille1970 had er eerder al wat foto's van geplaatst in de topic over de nakomelingen van Johnson. Hoe de nafok is weet ik echt niet...maarre ik ben dan ook geen pro. Tot op heden hoor ik alleen maar wisselende berichten. Het ene moment is Wynton Top en het ander moment Not. Ik weet het niet en ben blij met inmiddels mijn naarling. Lopen kan hij en het karakter past mij goed tot nu toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-10 13:11 



 
Profiel   

wij hebben donderdag ochtend onze hengst de wei op gedaan en dat ging erg goed! hij dook gelijk in de groep en het waren toch 24 hengsten :D dus ze staan met een hoop! maar hij liep daarna al aan kop door de wei, en ben vandaag weer even gaan kijken, hij red zich wel! ziet er super uit , terwijl andere toch al echt onder de kale plekken zitten. nu kan ie lekker gaan groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-10 18:22 



 
Profiel   

Oh, heel fijn Rockey. Kan hij iig nu lekker groeien!:)

Ik heb de foto's van Favorita( Wynton x OO Seven), veulen van Aqita(OO Seven x Olympic Ferro)
Kwaliteit van de foto's is om te huilen, maarja, je krijgt een idee. Ik vind haar persoonlijk niet super gebouwd. Ze is veel compacter dan het veulen van vorig jaar, Eros Easter, en ook stukje lomper. Maja, oordeel zelf:) En tja, ze is ook nog zo jong. Ze is geboren op 1 mei.
Gangen zijn wel mooi, maar ja, die op de foto krijgen is altijd erg moeilijk, ze staan in een klein stukje land..:)
Aqita wordt dit jaar geinsemineerd met Jazz, dus volgend jaar maar 1 veulen van Wynton, en 2 van Jazz.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

De jaarling, Evita (Wynton x Ramiro Z) begint ook mooi te worden, dus zal die binnenkort ook eens weer op de foto zetten. Wel heeft ze ook de ietwat iele hals.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-10 14:04 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik wilde me hier ook even melden ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een Wynton merrie jaarling!
Heb haar vandaag naar de opfok gebracht, arme dier uit de wei, d'r vriendin achter moeten laten en in een trailer!! Ze stond gelukkig super braaf en had het vrij snel naar haar zin daar, dus dat zit wel goed.
Zal snel kijken of ik een fatsoenlijke foto kan maken van haar. Staan er wel twee op mijn hyves, maar als ik ze wil uploaden dan krijg ik een foutmelding, omdat de foto daar te klein voor is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-10 21:52 



 
Profiel   

gevonden schreef
Hallo allemaal,

Ik wilde me hier ook even melden ben sinds vandaag ook een trotse eigenaar van een Wynton merrie jaarling!
Heb haar vandaag naar de opfok gebracht, arme dier uit de wei, d'r vriendin achter moeten laten en in een trailer!! Ze stond gelukkig super braaf en had het vrij snel naar haar zin daar, dus dat zit wel goed.
Zal snel kijken of ik een fatsoenlijke foto kan maken van haar. Staan er wel twee op mijn hyves, maar als ik ze wil uploaden dan krijg ik een foutmelding, omdat de foto daar te klein voor is.


Gefeliciteerd met je aanwinst! :D Ben benieuwd naar de foto's!
Fijn dat ze nu lekker rustig in de opfok staat, kan ze lekker jaarling zijn! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-10 22:02 



 
Profiel   

[ img ]

Wynton X Rousseau X Houston

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-10 12:52 



 
Profiel   

Dit is mijn wynton als veulen en nu eens kijken of ik hem er ook als jaarling er op kan krijgen voor de geinteresseerden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-10 12:53 



 
Profiel   

En hier is ie dan als jaarling.

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-10 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 82 [ 2045 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen