Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 10 [ 234 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Whitesnake (v. Cavalier)

 
Profiel   

Ik ben benieuwd of er op bokt ook mensen zitten met een nakomeling van de jonge hengst Whitesnake. Zijn oudste nakomelingen zijn nu 3.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-10 09:01 



 
Profiel   

Bokker Donja, heeft er in 2008 1 gefokt.
Kijk daar eens, in haar profiel, staat een website, en bij merrie odette heeft ze een Whitesnake veulen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-10 09:08 



 
Profiel   

Hoi Ik heb een nu 2 jarige Whitesnake x purioso merrie. Ik heb haar zelf gefokt. We hebben haar net 2 weken geleden naar de opfok gebracht. Dilara is superlief en aanhankelijk is halstermak geboren. Ik vind zelf dat er een lekker achterbeen opzit en een mooi voorbeengebruik ben dus erg benieuwd hoe het volgend jaar gaat uitpakken. Ze is nu ongeveer 1.63m

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-10 10:43 



 
Profiel   

Wat leuk!!
Mijn 3 jarige merrie is een Whitesnake x Henzo, en heeft een koel karakter. Ik vind haar ook een heel mooi type, zit een hele mooie dikke ronde kont op, en een dikke hals. Ik heb haar gister op stal gekregen, dus vandaag gelijk even foto's maken. Zijn er nog meer met een Whitesnake nakomeling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-10 07:39 



 
Profiel   

Ik heb ook een merrie van Whitesnake.
Whitesnake X Isis.
Ze word dit jaar 2.
Ze is erg lief.
Blijft alleen waarschlijk wat kleiner omdat ze van een tweeling is.
Maar groeit toch best hard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 14:49 



 
Profiel   

ooo wij hebben bij mijn vroegere bijrijdpaard bijna een whitesnake gehad maar hebben toen toch voor chocoprince gekozen,helaas geen veulen meer van gehad omdat de merrie op 2 maand verworpen heeft.

heb hem in het echt gezien en hij is echt heel erg gaaf!!!
die kan springen jonge!! en bijna alles!
geloof dat ik hem 1,60 heb zien springen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-10 21:30 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een 3 jarige Whitesnake merrie onder mijn kont.
Ze is van 2007 en is in Oktober zadelmak gemaakt. Pakt het heel
goed op, nog geen 1 stap verkeerd gezet, absoluut niet loederig,
super braaf, alleen érg sloom. Ze moet het nog een beetje door gaan
krijgen. :(:)

Verder ook een heel lief paard, zit een behoorlijke hals op. Is nog wel
wat overbouwd, maar verwacht nog wel dat ze wat gaat groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-10 19:40 



 
Profiel   

mijn merrie was 2 jaar geleden drachtig van whitesneak maar heeft het vergooid na 3/4 maand dus was al een veulentje in de maak jaar daar na naar een andere hengst gegaan niet om die rede maar hengstenhouder bood andere hengst aan die er goed bij paste ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-10 21:53 



 
Profiel   

Melanie_B schreef
Ik heb sinds kort een 3 jarige Whitesnake merrie onder mijn kont.
Ze is van 2007 en is in Oktober zadelmak gemaakt. Pakt het heel
goed op, nog geen 1 stap verkeerd gezet, absoluut niet loederig,
super braaf, alleen érg sloom. Ze moet het nog een beetje door gaan
krijgen. :(:)

Verder ook een heel lief paard, zit een behoorlijke hals op. Is nog wel
wat overbouwd, maar verwacht nog wel dat ze wat gaat groeien.


Wat leuk! Die van mij is nu ook 3, en ook een merrie, een roodschimmel, maar is nu net 4 weken onder het zadel..
Klinkt een beetje hetzelfde als die van jou! Ook erg braaf en niet kijkerig, opzich ook nog wel vlot, alleen snapt nog niet alles vh been dus kan nog veranderen..
Die van mij is ook best grof! Grove hals en groot hoofd! Is wel al aan de maat, 1.72, dus hoeft niet zozeer meer te groeien, is verder ook niet echt overbouwd..
Heb je een foto van de joune? Ik moet nog even foto's van mijne maken ohz..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 13:51 



 
Profiel   

Zarena schreef
Wat leuk! Die van mij is nu ook 3, en ook een merrie, een roodschimmel, maar is nu net 4 weken onder het zadel..
Klinkt een beetje hetzelfde als die van jou! Ook erg braaf en niet kijkerig, opzich ook nog wel vlot, alleen snapt nog niet alles vh been dus kan nog veranderen..
Die van mij is ook best grof! Grove hals en groot hoofd! Is wel al aan de maat, 1.72, dus hoeft niet zozeer meer te groeien, is verder ook niet echt overbouwd..
Heb je een foto van de joune? Ik moet nog even foto's van mijne maken ohz..


Een roodschimmel, wat leuk! Die ik rij is nu ook zo'n beetje 4 weken onder de man.. :j
Die is trouwens niet zo groot als die van jou.. Wij noemen d'r altijd 'pony', terwijl onder
de man valt 't best mee.. Ze is denk zo'n ongeveer 165m. Deze is ook wel redelijk 'grof', al valt
het opzich ook nog best wel mee. hier een foto;

[ img ]

Was ongeveer de 10de x onder het zadel. Kijkt nergens naar, zelfs de flits van de camera
is niet eng :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 14:04 



 
Profiel   

Wat een leuk diertje! Ze heeft idd wel iets ponyachtigs maar 165 is ook een mooie maat :) Ik zie wel veel dat Whitesnakes redelijk klein blijven terwijl hij zelf boven de 175 komt meende ik!
Ik zal snel even een fotootje maken en dan plaats ik die hier wel even..
Ga je haar ook starten als het zover is of dat niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 14:17 



 
Profiel   

Ja +/- 165 is ze.. Weet het niet precies. Hoe doet die van jou het? Ben benieuwd naar een foto!
Ik wil haar volgend jaar ook wel mee naar het concours denk ik, moeten even kijken of ik een klik
heb met 't diertje en hoe ze 't gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 15:18 



 
Profiel   

Zie een foto van jouw Whitesnake in je profiel.. Leuk beestje zeg! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 15:20 



 
Profiel   

Oja dat is altijd wel even afwachten idd.. Bij mij is het ook wel de bedoeling, tenzij het heel erg tegen gaat vallen kwa springen enzo..

Haha die foto in mn profiel is van de eerste dag bij mij thuis! Inmiddels is ze al wel wat babyvet kwijt en iets volwassener! Maarja ze blijft nog maar 3 natuurlijk! Maar ze doet het wel braaf, wel beetje sensibel, ene moment is ze heel rustig en haast sloom, en het andere moment heel gevoelig en knijperig.. Maarja dat zal nog wel een middenweg vinden (hopelijk haha), en die van jou ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-10 18:31 



 
Profiel   

Mijn paard heeft in 2007 een hengstveulen gekregen van Whitesnake genaamd Cupido.
Ze was toen nog niet ons bezit, en de verblijfplaats van haar nakomeling is helaas nog steeds onbekend.
[OV] [PG] Cupido (Whitesnake x Houston)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-10 09:53 



 
Profiel   

Ik heb geen nakomelingen van Whitesnake maar wel meerdere paarden uit Holsteinmerstam 4025 waar hij ook uit afstamt. De paarden die wij uit deze lijn hebben staan, zijn allemaal paarden met zeer veel vermogen op de sprong, hele goede bewegingen en fijne karakters. Wel een tikje heet maar nietr zo dat het in de weg zit. heb er dus goede ervaringen mee. Op onze site staan ze allemaal, Attentia Riannin en van moeder en dochter beide diverse nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-10 07:53 



 
Profiel   

Ik heb mijn merrie in 2007 laten dekken door Whitesnake en in 2008 is daar een heel mooi hengstveulen uit gekomen. Best aan de maat, goed model, mooie lange benen en goed gangwerk.
Als veulen al een geweldig karakter !!
Hij staat nu in de opfok en zal aankomend jaar door de nieuwe eigenaar (die hem als veulen heeft gekocht) beleerd gaan worden. Hij zal gebruikt worden voor de samengestelde wedstrijdsport.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-10 10:01 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook!

Eind 2010 hebben we een Whitesnake x Zuidhorn merrie gekocht.

Dit jaar wordt ze 4, ontzettend fijn karakter, erg relaxt en eerlijk. Doet eigenlijk nergens moeilijk over.
Ze is wel vrij klein, 1.61 a 1.62, ze is nu nog een donkere schimmel.

Haar naam is Celoma DLT. Ik vind haar heel fijn bewegen, rijd ook erg fijn, maar ze is nog wel een beetje een puppypaard dus we doen lekker rustig aan met haar zodat ze alle tijd krijgt om zich te ontwikkelen. Ze heeft een aansprekend hoofdje, een iets lange rug, diepe romp en ruime bewegingen.

In mijn profiel staat helemaal onderaan een filmpje van een van de eerste keren rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-11 15:50 



 
Profiel   

Leuk! Al die Whitesnakers..

Ik meld me ook met een Whitesnake afstamming!

Chef B. (Whitesnake x Houston x Lux)

3 jaar en 7 maanden en zo'n 4 maanden onder het zadel.
hoogte: 1.63 / 1.64
Schimmel maar nu nog vrij donker.

Ik vind Chef een heerlijk lief en eerlijk paard, maar wel met karakter.
Hij houd van knuffelen, is soms wat heet (maar blijft wel altijd bij je), geen tut die van alles schrikt of nergens overheen of langs wil maar ook ondeugend. Je moet hem met overtuigingskracht en afwisseling rijden, anders let hij graag op andere dingen en bedankt hij snappende trucjes :D
Onder het zadel is hij een makkelijke beweger en flink voorwaarts. Chef is nog wel vrij slap op de achterhand. Tot de zomer trainen we rustig verder, en daarna mag hij even een paar maanden groeien en spelen op de wei!

[ img ]

En als je het mij vraagt, lijkt hij verdomd veel op zijn vader
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-11 15:47 



 
Profiel   

Wat een mooie kop zit erop! ook al zo'n apart kleurtje. Lijkt idd veel op Whitesnake zelf, wat zijn de bedoelingen met hem? springsport in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-11 13:44 



 
Profiel   

hihi.. ja, knap heh? :D

Zijn kleur is nu idd apart, maar denk dat hij net zo gaat 'verschimmelen' als Whitsnake zelf. En in de tussentijd hoop ik gewoon dat dat nog heel lang gaat duren :)

Ik heb geen toren hoge ambities met Chef.. Maar, wanneer we er klaar voor zijn, wil ik wel wedstrijden gaan rijden. Maar hart ligt bij springen en SGW.. maar ik vind het ook leuk om te kijken of we wat kunnen bereiken in de dressuur ring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-11 14:05 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik heb sinds vandaag een whitesnake!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-11 18:09 



 
Profiel   

foto! foto! foto! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-11 15:30 



 
Profiel   

Ik ben heeerlijkk met mijn Whitesnake dametje op buitenrit geweest! Was genieten :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-11 22:10 



 
Profiel   

Heej! leuke foto.. Ze is idd nog flink donker. Leuk om een leeftijdsgenoot te zien!

en ze heeft net van die puntige billen als Chef.. hihi
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-11 09:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 10 [ 234 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen