Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen Rubels

 
Profiel   

Beste Bokkers,

Heeft iemand een nakomeling van de geweldige schimmelhengst Rubels?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-11 13:12 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic naar Familiebanden:

F-AM -> FB

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 00:04 



 
Profiel   

Een kennisje van mij heeft er eentje:

[ img ]

2010 Nederlands kampioen 3 jaar en oude rijpaarden NRPS.
Rumiranova (Rubels x Ramiro) van Jeanet Duyvesteijn en Rianne van Rulo-Duyvesteijn.
Merrie is keur, röntgen en prestatie sport.
Ze won in 2010 tevens de Nederlandse titel bij de Bestgaande Rijpaarden onder Rianne.

Merrie loopt inmiddels ZZ-L

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 08:15 



 
Profiel   

vriendin van me heeft een rubels x damascus (dacht ik) heel leuk beest. loopt l2 op dit moment en heeft zeker protentie hoger in de sport te komen.
tis een merrie een bruine met zwarte manen en staart en een kol, en achter lage witte voetjes, dit paard heeft ook nog een volle broer, dat is een schimmel. beide erg leuke dieren.
heb geen foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 08:23 



 
Profiel   

jenzilver schreef
Beste Bokkers,

Heeft iemand een nakomeling van de geweldige schimmelhengst Rubels?


Heb jij ook een Rubels????

Ik heb een 7 jarige Rubels x Crack ruin. 1.68 en bruin.
Heerlijk werklustig dier, kan veel stress hebben, maar dankzij zijn vertrouwen in mij, gaat ie voor me door het vuur. Zijn onlangs Z1 gestart met goede resultaten. Ik heb nog nooit zo'n fijn paard gereden. Voorwaarts zonder te drammen. Pikt nieuwe oefeningen heel snel op. Ga er ook graag mee naar buiten. <3 Ben echt vlieft op m'n Rubelsje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 08:32 



 
Profiel   

Een vriendin van mij op stal, heeft een Rubels.
Een gigantisch paard van 1.83
Heel braaf paard. Was L dressuur bij de vorige eigenaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 08:43 



 
Profiel   

hallo
wat een leuke berichten allemaal!!
en wowww wat een mooie foto! wat knap!~

mijn schimmeltje is 1.64 vrij klein gebleven maar heeft volgens mij heel veel achterstand gehad door hele slechte omstandigheden. gewoon ongelooflijk hoe slecht ze bij mij kwam! arme muppet! dit paardje gaat ook echt door het voor mij ben zooo verliefd op haar :-) ze heeft alleen denk ik door slechte omstandigheden van vroeger luchtwegenproblemen. dit heb ik gelukkig wel heel goed onder controle! wij rijden nu m1 en zijn laatst 1ste geworden, zo heerlijk hoe ze voor je wilt werken.

waar staan jullie paardjes? ik woon zelf in zuid-limburg

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 12:42 



 
Profiel   

Ze is 7 jaar :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 12:43 



 
Profiel   

Mijne woont in Brabant. Heb jij een foto van jouw merrie? Hoe lang heb je haar al? Was ze verwaarloosd voor ze bij je kwam? Ik moet me echt is verdiepen in het plaatsen van foto's.
Ik denk trouwens dat dit niet een heel druk topic gaat worden, zie niet heel veel Rubels' op wedstrijd jullie wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-11 15:56 



 
Profiel   

Mijn nrps stermerrie heeft een zoon van de hegst Rubels
en die heet Robels heel erg mooi maar niet zo groot 156 maar
maar z,n moeder was ook maar 153.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-11 14:43 



 
Profiel   

hallo

ik heb een 7 jarige merrie (Rubels x Godwin van ten bosch). ze is bruin en 1.68 groot. Ze heeft een zeer lief karakter. en ze wil graag voor je werken. ze is eerst gebruikt voor de fok en laterna pas zadelmak gemaakt. ze word nu ongeveer een jaar door mij gereden. ik rij geen dresuur wedstrijden met haar maar spring wel met haar heb al enkele oefenwedstrijden gereden. ze loopt ook fijn dresuur maar ze springt beter. ik woon in midden-limburg.

groetjes sanne

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-11 20:47 



 
Profiel   

hoi sanne wat leuk om te horen! ze zijn volgens mij allemaal behoorlijk werklustig!! ze heeft pit maar oh zo fijn onder het zadel! ben ik heel blij met haar!

@tantesam, ja ze was zwaar verwaarloosd toen ze bij mij kwam, zo zielig! ze is op de paardenmarkt wel 3x verkocht en daarna is ze in goede handen bij mij gekomen :-) ik moet ook even kijken hoe dat werkt met die foto's dan kun je voor en na zien, zooo veel verschil! ben wel ontzettend blij met haar ondanks dat ze mijn zorgenkindje is! komt denk ik omdat haar weerstand vroeger een behoorlijke tik heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-11 07:39 



 
Profiel   

Jaren later... maar ik plaats het toch maar :) Ik heb er ook eentje. NRPS, ruin, nu 13 jaar, ongeveer 1.58. Hij heet Rublin. Hart van goud, erg lief, altijd goed humeur en werkwillig. Ik rijd recreatief. Maar de paar wedstrijdjes die hij heeft gedaan deed hij prima, dan is het een showbink! Hij is wel erg kijkerig en schrikt veel, regelmatig nood-stops in het bos omdat ergens een blaadje verkeerd om hangt. Paard met humor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen