Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie nog meer een paard/pony bij Eifelopfok??

 
Profiel   

Leuk Setteli, hebben ze er weer een vriendje bij!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-11 08:26 



 
Profiel   

Vandaag bij Gabbana en haar vrienden op visite geweest bij de Eifelopfok. Weer hartelijk ontvangen!
Ze staan er goed bij en kunnen het allemaal leuk vinden samen. Vooral Dazzle en Catch vindt ze erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-11 21:05 



 
Profiel   

Wat leuk Marieke!

Heb je ook foto's gemaakt? Ik ga volgende week zaterdag naar ze kijken en ben dan ook erg benieuwd hoe het met mn kleine mannetje gaat maar zo te horen gaat het erg goed. Ze staan nu met zijn 4e, toch? Ben in ieder geval blij te horen dat Gabbana Dazzle nog steeds leuk vindt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-11 08:25 



 
Profiel   

Ja, met zijn 4-en. Dazzle en Gabbana en nog twee hengstjes. De een heet Catch, de andere weet ik niet.

Tuurlijk heb ik foto's gemaakt, ook van jouw Dazzle. Moet ze alleen nog even oploaden. Is wel onhandig want Dazzle en Gabbana kruipen bijna in de camara als je in de wei staat :D.

Ik heb begrepen dat er tot het eind van het jaar in totaal ongveer 15 veulens komen en dan in het voorjaar nog eens 5.

Vond Dazzle er beter uit zien dan dat hij Gabbana op kwam halen. Lekker buikje. Moet alleen ff naar de smid. Ik geloof die kwam binnenkort ook.

En ze hadden wat korsten op de neusjes vanwege een of ander beestje in het gras dat ze niet kennen en waar ze op reageren. Dat was echter alweer aan de beterende hand. Gabbana's neus was alweer korstvrij, dus Dazzle zal wel snel volgen.

Ze stonden lekker te doezelen in het zonnetje en worden al behoorlijk pluizig. Ik heb geen 1 raar tegen een ander zien doen. Allemaal leuk samen. En ze hebben meeeeeeeeer dan genoeg ruimte met zijn 4-en. De drinkbak en schuilstal zijn ook ontdekt, kortom: alles gaat fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-11 09:43 



 
Profiel   

MariekeA schreef
Tuurlijk heb ik foto's gemaakt, ook van jouw Dazzle. Moet ze alleen nog even oploaden. Is wel onhandig want Dazzle en Gabbana kruipen bijna in de camara als je in de wei staat :D.


Hoi hoi,

Even zo, wat leuk dat je al geweest bent! Ik ben uiteraard heel erg benieuwd naar je gemaakte foto's!
Wij gaan a.s zaterdag erheen en dan hoop ik mijn kleine stoere mannetje weer even een dikke knuffel te kunnen geven. Ook neem ik uiteraard mn camera mee en zal dan ook foto's maken van het hele koppel...

Groetjes
Lonneke

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-11 14:13 



 
Profiel   

Hier een paar foto's:

Gabbana met vriendje Dazzle Me krijgen fototoestel in vizier:
[ img ]

Even vrouw begroeten:
[ img ]

Vriendje Catch is ook heel lief:
[ img ]

En nog even een zij-aanzicht. Al minder popperig, toch??
[ img ]

Ik PB je een linkje met foto's van alleen Dazzle. Moet je maar kijken of je ze plaatst of niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-11 17:42 



 
Profiel   

Thanks voor de link met foto's Marieke!

Hierbij dan de foto's van Dazzle Me die Marieke heeft gemaakt:

3 op 1 rij (en het neusje van Gabbana) :D
[ img ]

Dazzle denkt volgens mij alleen maar aan eten :P
[ img ]

Hoezo overbouwd???
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-11 08:04 



 
Profiel   

Hij lijkt op deze foto erger overbouwd dan dat hij is hoor!! Die bodem is erg ongelijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-11 17:36 



 
Profiel   

Misschien staat ie op een schuin stuk en dan achter veel hoger?

Ik hoop dat we over 2 weken ofzo ook ons ventje weer kunnen gaan opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-11 18:06 



 
Profiel   

12 november gaat onze Phoebe naar de Eifel. Eigenlijk kan ze nu al wel, alleen heb ik alle weekenden bezet. Dus dat was het eerste weekend wat uit kwam. Dan is ze 5 maanden, dus dat is prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-11 18:26 



 
Profiel   

Hij zal inderdaad wel op een schuin stuk staan op de foto maar vind het zo grappig dat hij achter zo hoog staat... Ach, het duurt nog wel even voor hij een echte naarling zal worden (en als hij ook maar een beetje op zijn mama lijkt wordt hij dat helemaal niet :P). Nog 2 dagen en dan gaan we zelf maar eens kijken hoe hij het maakt. Hopelijk hebben we dan ook zo'n mooi weer als dat het nu is want dat is wel fijn voor het nemen van foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-11 08:05 



 
Profiel   

Cuba, het belooft heel mooi weer te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-11 09:46 



 
Profiel   

Ik heb momenteel nog een 2-jarige en een 3-jarige in de Eifelopfok staan. Beide zijn ruin. Mijn veulen van volgend jaar gaat er ook weer heen, echt een topadres.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-11 14:27 



 
Profiel   

Wat fijn dat je zo tevereden bent Anoeska. Dat belooft wat voor ons!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-11 14:32 



 
Profiel   

Ik ben nu een selectie aan het maken van de foto's die ik gisteren gemaakt heb en zal er dan enkele posten...

Gisteren zijn er 2 halfbroers van Dazzle in de groep bijgekomen en er is een fries hengstveulen bijgekomen, vandaag komt er nog een palominobonte paint bij dus het wordt een mooie gemengde groep. Gabbana is nog steeds de enige merrie in de groep maar vind dat helemaal niet erg (geef haar maar eens ongelijk, welke vrouw wil dat nou niet: als enige tussen al die mannen :P)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 10:38 



 
Profiel   

Oke, ik heb eigenlijk geen idee hoeveel foto's we in dit topic mogen plaatsen.... Dus ik houdt het netjes en zal er niet zoveel posten. Moet nog meer dan de helft uitzoeken maar hierbij alvast een voorproefje (zal de rest straks in een apart topic plaatsen bij KS-ITP).

De hele groep (de 2 palomino's en de fries zijn nieuw):
[ img ]

Dazzle Me voorop, gevolgd door zijn vriendin Gabbana :D
[ img ]

Rustigaan kennis maken met zijn 2 halfbroertjes (zie Gabbana ze in de gaten houden)
[ img ]

En even als laatste: VOEDERTIJD!!!!!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 11:50 



 
Profiel   

HIj heeft het wel naar zijn zin zo te zien :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 11:52 



 
Profiel   

Hij heeft het echt super naar zijn zin en weet ook precies hoe hij mens-wezens om zijn hoefjes moet winden.... Na het avondeten krijgen ze, als ze de voerzakken inleveren als beloning (of als toetje, net hoe je het wilt zien) een mineralenbrokje en Dazzle leverde netjes zijn voerzak bij mij in, liep toen door naar dave en vervolgens wilde hij meer mineralensnoepjes (die heeft hij dus ook gehad). Het is gewoon een heerlijk ventje en ik ben ook erg blij om te zien dat hij helemaal op zijn plek is in de groep. Dat is toch altijd even spannend maar hij gaat er een aantal mooie jaren tegemoet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 12:40 



 
Profiel   

Misschien dat we volgende week gaan. Ik zal eens kijken of ik die van jou dan kan spotten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 14:37 



 
Profiel   

Jeetje wat leuk zo met die voederzakken! Heel effectief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 14:44 



 
Profiel   

Zeker, zo komen ze ondanks dat ze gigantisch veel ruimte hebben toch dagelijks in de hand en daar heb je later erg veel profijt van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 15:09 



 
Profiel   

Vriendin van mij gaat over 2 weken weer erheen om te kijken naar haar 2 jarige en ik ben aan het bedenken of ik dan ook mee zal gaan......

Kijk maar of je hem kan spotten scum :D

Voerzakken zijn inderdaad erg effectief, op het moment dat ze dave of linda aan zien/horen komen dan komt de hele groep al naar voren voor hun eigen voerzak. Is echt grappig om te zien EN op elke voerzak staat de naam van degene waar de zak voor bedoeld is. Zo krijgen ze allemaal het voer dat ze nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 17:17 



 
Profiel   

Leuk Cuba!
Dat hoofd van Gabbana op sommige foto's :=
Zelfs met die voerzak om haar hoofd moet ze de boel nog in d egaten houden. Doosje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 18:46 



 
Profiel   

Nou Gabbana krijgt 12 november concurrentie van onze Phoebe!

Dus Cuba, als je de 12e gaat zien we elkaar misschien nog wel. Leuk om die foto's vast te zien. Krijg ik een mooie indruk bij wie ze straks komt te staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 19:01 



 
Profiel   

Volgens mij vindt Gabbana een tweede vrouw erbij tegen al die mannen helemaal niet erg!! Heeft ze een vriendinnetje als ze straks gescheiden worden op geslacht!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-11 19:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 36 [ 881 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen