Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Parlando????

 
Profiel   

Hallo allemaal. Ik heb vorig jaar een ander paard gekocht. Zij afstamming is Parlando x Respect x Pion. Ik wou graag weten of er meer mensen zijn die een paard hebben, of kennen met Parlando bloed. Mijn paard is 3,5 jaar en meet ca 1,68.

Het inrijden is heel voorspoedig gegaan. Hij is zó braaf. Wel eens een bokje gegeven maar dat hoort erbij toch? Hij heeft iets heel grappigs: als ik aan het rijden ben dan piept ie! Haha! Tis een beetje moeilijk uit te leggen, maar hij piept en meteen daarna proest hij, ieieieprrrrrrr Knipoog Haha zoiets! Tong uitsteken

Hier nog ff wat fotoos.

[ img ]

[ img ]

Ben benieuwd naar reacties...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-05 09:34 



 
Profiel   

Is er dan helemaal niemand??? Huilen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-05 23:51 



 
Profiel   

ik heb er vorig jaar 1 zadelmak gemaakt.
Was een hele gave 3 jarige hengst. Superbraaf, met 3 dagen reed ik daar mee rond.
Dat is het enige paard die ik alleen zadelmak heb gemaakt, zonder vasthouden oid.

had een stoer hoofd kon goed bewegen, maar was nog wel erg slap.
was 170 en donkerbruin.
Paard is verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-05 22:22 



 
Profiel   

Yess een reactie wat leuk!! Haha! Haha dat komt me erg bekend voor. Mijn paard was ook heel makkelijk met beleren. Heb t ook alleen gedaan en kon ook al vrij gauw een buitenritje maken.

Ik vind mijn paard ook wel wat laat rijp, hij is niet slap ofzo, maar nog wel wat overbouwd. Vorig jaar april toen ik hem kocht was het net een enter om te zien. Hij word nu wel steviger en gespierder.

Je hebt toevallig geen foto zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-05 23:45 



 
Profiel   

Hoi
Als ik het goed heb, loopt Parlando bij ons op de wedstrijden!
Loopt nu m2 dressuur.
Is een hele brave hengst, je hoort hem nooit hinniken ofzo,loopt ook nooit te klieren.
Petra

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 09:48 



 
Profiel   

Echt waar? Wat leuk!! Tong uitsteken Wie rijdt er dan op of weet je dat niet? En ziet het er goed uit met rijden? Zou je me een beetje op de hoogte willen houden? Ik hoef niet elke week bericht ofzo , maar bv als hij naar de Z gaat, dat je dat ff zegt, please? Haha! In welke regio is dat dan?
Haha allemaal vragen Bloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 10:34 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen in dit toppic.
Vond dit toen destijds een erg mooi paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 10:39 



 
Profiel   

Citaat
Ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen in dit toppic.
Vond dit toen destijds een erg mooi paard.


Heb je ook ervaring met een nakomeling, of heb je hem ergens 'live' gezien? Haha! Tis idd een mooie hengst om te zien!

[ img ]

Dit is hem! Superdeluxe!! Vingers aflikken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 12:39 



 
Profiel   

@ Kiana bedankt voor de foto! Echt een supermooi dier! Kwijl Jammer dat ie verkocht is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 13:40 



 
Profiel   

Heb hem een paar keer op de hengstenshow gezien.
Vond het toen een super peerd Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 20:14 



 

Ik ken dat paard, die is mij aangeboden toen hij 6 maanden oud was, maar ik vond dat ze teveel geld vroegen. Kennis van mij heeft die moeder een tijd gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-05 20:19 



 
Profiel   

hoi!
Tis een mooi paard om te zien,
kan best goed lopen, maar kan beter dan wat hij op dit moment doet!
Staat opt moment in een beetje TE goeie conditie, maar das beter dan TE mager he?!
Hij loopt in Zeeuws Vlaanderen, en ik krijg hem regelmatig LIVE te zien!
Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 07:24 



 
Profiel   

Ik ken dat paard, die is mij aangeboden toen hij 6 maanden oud was, maar ik vond dat ze teveel geld vroegen. Kennis van mij heeft die moeder een tijd gehad.


Je bedoeld Parlando zelf?! En zijn moeder Perlette? Wauw!! Wow!

Tis een mooi paard om te zien,
kan best goed lopen, maar kan beter dan wat hij op dit moment doet!
Staat opt moment in een beetje TE goeie conditie, maar das beter dan TE mager he?!
Hij loopt in Zeeuws Vlaanderen, en ik krijg hem regelmatig LIVE te zien!
Groetjes


Ja ik vond hem op die foto ook al wat een bol buikje hebben! Haha! Net wat je zegt. Beter zo dan broodmager. Knipoog Das wel een eindje weg, anders was ik ff een keertje komen kijken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 10:17 



 

peerke schreef
Ik ken dat paard, die is mij aangeboden toen hij 6 maanden oud was, maar ik vond dat ze teveel geld vroegen. Kennis van mij heeft die moeder een tijd gehad.


Je bedoeld Parlando zelf?! En zijn moeder Perlette? Wauw!! Wow!

Tis een mooi paard om te zien,
kan best goed lopen, maar kan beter dan wat hij op dit moment doet!
Staat opt moment in een beetje TE goeie conditie, maar das beter dan TE mager he?!
Hij loopt in Zeeuws Vlaanderen, en ik krijg hem regelmatig LIVE te zien!
Groetjes


Ja ik vond hem op die foto ook al wat een bol buikje hebben! Haha! Net wat je zegt. Beter zo dan broodmager. Knipoog Das wel een eindje weg, anders was ik ff een keertje komen kijken...


Nee, ik bedoel jou paard Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 11:27 



 
Profiel   

Ik ken de moeder van jouw paard.
Perle heet ze volgens mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 11:29 



 
Profiel   

Nee, ik bedoel jou paard


Je hebt mijn paard aangeboden gekregen?! Jeetje wat cool! Heeft die kennis van jou toevallig fotoos van de moeder? Of van Perfekt als veulen?? Vingers aflikken


Ik ken de moeder van jouw paard.
Perle heet ze volgens mij?


Perlette Knipoog Hoe ken je die? En heb jij toevallig ook fotoos?

Jeetje wat spannend allemaal! Ik zit hiero gewoon te sjeeken Knipoog Vind t zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 12:06 



 
Profiel   

In 2003 is een donkerbruine Parlando merrie bij het NRPS kampioen geworden. 2 was die toen.
Wat een etter, maar wat een fantastisch stoer en mooi dier, ik dacht eerst dat het een hengst was! Haha!
Geloof dat die van de Nieuwe Heuvel was Verward

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 12:57 



 

Perle de respectmerrie is ook kampioen geweest geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 12:58 



 
Profiel   

Ze heeft een poosje op de stal gestaan waar ik elke week les,
ik heb er geenf oto's van.
Maar volgens mij is ze terug verkocht aan vh Klooster in Eemnes, die heeft haar volgens mij ook gefokt, net als jouw paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 13:17 



 
Profiel   

Ze heeft een poosje op de stal gestaan waar ik elke week les,
ik heb er geenf oto's van.
Maar volgens mij is ze terug verkocht aan vh Klooster in Eemnes, die heeft haar volgens mij ook gefokt, net als jouw paard.


Was dat ook een schimmel? Het klopt idd wel dat vh Klooster mijn paard heeft gefokt, dat staat op zijn papier. Heb al es een brief naar hun geschreven maar nix meer van gehoord...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 13:32 



 
Profiel   

Die merrie is inderdaad ook een schimmel,
het zijn heel aardige mensen hoor alleen wel wat slordig, wellicht is je brief op een stapeltje terecht gekomen en hebben ze er nooit meer aan gedacht.
Als je wat wilt weten zou ik ze eens bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 17:17 



 
Profiel   

Dat zou ik heel graag doen, maar ik heb geen nummer! Heb jij dat toevallig? (per pb) Anders kan ik dat nog altijd via 0900 8008 opvragen natuurlijk. Knipoog

Denk je dat die mensen dat wel waarderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-05 23:09 



 
Profiel   

ik heb sinds februari een dochter van parlando.
prisca, een 5 jarige merrie.
Ik heb parlando zelf gezien toen wij prisca kochten.
Hij is nu in bezit van de familie Bouthoorn en staat op Stal de beatrixhoeve in Axel.
Een schitterend dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-11 11:51 



 
Profiel   

Hoewel hij een oud topic omhoog haalt, voegt de nieuwe post wel nieuwe info toe, vandaar toch verplaatsen naar Familiebanden, waar dit topic tegenwoordig thuis hoort.

F-AM -> FB

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-11 21:41 



 
Profiel   

Ik ken de fokkers van parlando erg goed en heb wel eens op zijn volle broer gereden. Parlando komt uit een fijne moeder die gezonde en hele fijne dieren geeft, ik ken meerdere nakomelingen daarvan. De fokkers zijn helaas gestopt met fokken en de moeder van parlando is overleden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-11 11:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen