Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Santano

 
Profiel   

Ik heb een vierjarige (Santano x Tolana x Houston )

Ik vroeg me af zijn er anderen die een Santano afstammeling hebben?
Ook met Tolana als merrie? En alle anderen zijn ook welkom! Ik ben
zeer tevreden met mijn merrie en ze is helemaal dressuurgericht en
een harde werker. Ik vroeg me alleen af of ze nog volle broers of zussen
had. Ik kan jammer genoeg niet zeer veel vinden over de nakomelingen van
Santano
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-13 11:07 



 
Profiel   

Hi, ik heb een zes-jarige merrie van Santano (Santano X Houston), kijk voor foto maar in mijn profiel; er lopen nog wel andere topics over Santano, zo is er ook de merrie Cantana die ITP heeft gestaan. Santano heeft zeer interessante bloedlijn, maar is helaas niet echt meer in de sport uitgebracht na enkele hengstenshows en jonge paarden competitie. zijn eerste jaargang nakomelingen had ook wat opmerkingen m.b.t. zwakke rug, wellicht daarom dat de fokbelangstelling wat is verminderd (hoewel er zowiezo minder gedekt is de afgelopen 2 jaar). ik vind het een mooie hengst en heeft een mooie combi met de houston-merrie gemaakt, die de rug zeker heeft gecompenseerd, en een lekker snel achterbeen heeft gekregen. Qua looks zit Cantana veel dichter bij Santano dan mijn merrie, die veel meer de looks van Houston heeft (met dezelfde bles en dezelfde 3 witte voetjes)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-13 11:16 



 
Profiel   

Ik ben sinds Augustus 2012 in het bezit van een super toffe 5 jarige merrie van Santano.
Dit is Cantana zoals vladimir1979 heeft aangegeven. (Voel me btw vereerd dat je m'n merrie noemt @vladimir1979 :o *D )
Ik heb wat foto's en een filmpje in mijn profiel van haar staan. Ik ben ook super tevreden met haar en vind in jouw tekst qua 'dressurgericht en harder' werker dat ook zeker terug in mijn Santano merrie !
v. van moeder is btw OOseven dus helaas geen volle zus van jou paardje :)
Heb je zelf ook foto's van jou merrie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-13 09:51 



 
Profiel   

Wow xxjamiexx jouw merrie lijkt echt heel erg op die van mij! Maar dan heeft die van mij een lichtere vacht.
Ik zal zorgen dat er nog wat foto's van mijn merrie. Maar erg leuk dat ze het allemaal zo goed doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-13 20:09 



 
Profiel   

femkejong schreef
Wow xxjamiexx jouw merrie lijkt echt heel erg op die van mij! Maar dan heeft die van mij een lichtere vacht.
Ik zal zorgen dat er nog wat foto's van mijn merrie. Maar erg leuk dat ze het allemaal zo goed doen!

Oh dan ben ik zeker benieuwd, stuur maar snel wat foto's door !

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-13 16:17 



 
Profiel   

hi, ben ook wel benieuwd naar jouw merrie femkejong: zet je de fotootjes hier op Bokt? xxjamiexx: mooie merrie heb jij ook, had zelf ook al op santano op bokt gezocht, al kon ik niet heel veel vinden, wel jouw Cantana. maar nog geen andere santano x houstons gezien; de merrie waaruit mijn dame komt is maar 1 x door hem gedekt. wel heeft ze zelf een veulen gehad van Sir Donnerhall, een mooie ruin die inmiddels in Florida rondloopt. als ik zelf niet meer aan rijden toekomt is dat nog wel een optie, mijn merrie heeft ook PROK predicaat. nu nog doorrijden naar sport/prestatie :-)
voor filmpje kun je me een pb-tje sturen, die link zet ik liever niet op t forum

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-13 22:13 



 
Profiel   

Hier ook een Santano nakomeling eigenaar, mijn ukkie van bijna 2 jaar is Santano x Krack C x Negro gefokt. Heb de beslissing om hem te kopen gemaakt toen hij 5weken oud was en sinds najaar 2011 staat hij te lummelen in de hengsten opfok. Voor foto's zie [ITP] Mijn jaarling hengst op de foto Ik ga straks als ik beter kan kijken (laptop werkt niet zoals het hoort) eens jullie foto's bekijken, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-13 22:22 



 
Profiel   

Oja, kleine aanvulling, zie dat ik dat vergeten was, mama is Krack C x Negro x Houston, dus ook hier het Houston bloed, alhoewel het wel een eindje weg is ;)

@Vladimir: Zat even bij je foto's te kijken, jij staat op mijn oude stal :) Paard zegt me zo niets, ben inmiddels jaartje weg met mijn merrie. Heb ik jouw paardje nog gezien daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 08:41 



 
Profiel   

@vladimir1979 en @femkejong ik heb op youtube een beetje zitten snuffelen en volgens mij kwam ik van allebei jullie paardjes een filmpje tegen, kan dat kloppen ? (gezocht onder santano x houston)
Als dat zou is dat loopt die van vladimir zeer netjes en van femke lijkt dan indd best wel qua koppie op Cantana !

@Niekje51 Wat een leuk ding zeg, hele lieve oogjes, vindt ik trouwens zowiezo wel bij de Santano's die ik gezien heb !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 11:02 



 
Profiel   

als je op youtube op santano x houston zoekt, zie je idd mijn merrie, maar dan toen ze net onder het zadel was voor/na haar IBOB. de ruiter ben ik niet zelf. als je zoekt op b.a.r.l.i.a.n.e (zonder de puntjes uiteraard) vind je recentere filmpjes met mij (proefrit en eerste wedstrijdjes; moet nog wel aan galop werken :-))

@Niekje: ik heb mijn dame sinds september, maar ga naar andere stal toe... kan dus kloppen dat je me daar niet gezien hebt. waar sta jij nu? leuk om een halfzus in de buurt te hebben. op nieuwe stal staan ook een paar santano nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 13:39 



 
Profiel   

Oeh, dan ben je dr vlot uitgekeken :( Het moet je ook echt passen die stal, weet er alles van. Ik sta nu met mijn merrie bij een vriendin thuis die een boerderij heeft gekocht, maar dat is niet de Santano. Heb meerdere paarden ;)

Mijn Santano hengst staat momenteel in opfok in Schaarsbergen en in het weide seizoen gaat hij 24/7 het land op in Lunteren. Ze hadden op de stal waar hij staat ook een Santano, mocht hem een keertje rijden, maar op het moment dat dat er van kwam, was ie net die ochtend verkocht. Zul je net zien. Ach, nog een jaartje of twee en dan kan ik zelf voelen hoe een Santano rijdt wanneer ik wil :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 14:33 



 
Profiel   

vladimir1979 schreef
als je op youtube op santano x houston zoekt, zie je idd mijn merrie, maar dan toen ze net onder het zadel was voor/na haar IBOB. de ruiter ben ik niet zelf. als je zoekt op b.a.r.l.i.a.n.e (zonder de puntjes uiteraard) vind je recentere filmpjes met mij (proefrit en eerste wedstrijdjes; moet nog wel aan galop werken :-))

@Niekje: ik heb mijn dame sinds september, maar ga naar andere stal toe... kan dus kloppen dat je me daar niet gezien hebt. waar sta jij nu? leuk om een halfzus in de buurt te hebben. op nieuwe stal staan ook een paar santano nakomelingen.

Ik ben nieuwsgierig dus heb meteen gekeken, ziet er super netjes uit hoor !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 17:40 



 
Profiel   

@ niekie, metal die merries heb ik helemaal over hij heengelezen.... sorry, maar echt n mooi koppie al :)
nieuwe stal vooral betere accomodatie in termen van faciliteiten, rijbodems plus meer dressuurpaarden. bos ook vlakbij plus veel weidegang.
hopelijk kunnen we meer santano's verzamelen, het lijkt me erg leuk om n keer een dag bij santano's stal ( resim) te organiseren met n clinic ofzo :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 18:08 



 
Profiel   

Haha, geen probleem, ik heb verder alleen maar merries, dus hij is het gewent om met ze/ zij aangesproken te worden :(:) Ja, Santano clinic zou gaaf zijn! Santano nakomelingen eigenaren verzamelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-13 22:22 



 
Profiel   

Indd Santano clinic, wauwie ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 11:15 



 
Profiel   

@xxjamiexx Dolana staat niet op youtube!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 14:18 



 
Profiel   

file:///Users/jon73075/Desktop/Schermafbeelding%202013-02-15%20om%2014.21.05.png

in de winter (=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 14:27 



 
Profiel   

Dit is mijn knappe man op Youtube, hier op de veulenkeuring in Nijkerk http://youtu.be/87s1D_F8uWU als klein puppy samen met mama en hier http://youtu.be/Vl-tEiaaMl0 iets ouder als hij voor het eerst in de groep gaat bij de opfok. Moet eerlijk zeggen dat er de afgelopen tijd vooral foto's zijn gemaakt en geen filmpjes meer :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 14:56 



 
Profiel   

@femke: je foto kan alleen gelinkt worden via een online fotoalbum (bijv. picasa, mijnfotoalbum), zo kunnen we je santano niet zien :-(
@niekje: wauw! mooie vos die Mike :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 15:04 



 
Profiel   

femkejong schreef
@xxjamiexx Dolana staat niet op youtube!

Oh dan is er nog een Dolana van Santano en Houston !
Dat kan best er is namelijk ook nog een Cantana van Santano !
Toch heb ik je via een privéberichtje de link van het filmpje gestuurd van de Dolana waar ik het over had
omdat het volgens mij niet meer mag in een topic, iets van iemand anders publiekelijk plaatsen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 17:04 



 
Profiel   

@niekje: Indd wat een tof beessie zeg, echt een schatje !
Missch een domme vraag maar ben wel heel nieuwsgierig waar Mike dan z'n kleur vandaan heeft als moeder en papa donkerbruin zijn ? :o (ben niet zo goed bekend in de voortplantingswereld van paarden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 17:09 



 
Profiel   

@xxjamiexx had gelijk was toch die van mij! Alleen nog toen ze bij de fokker stond. Erg leuk om te zien! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-13 17:23 



 
Profiel   

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik daar echt totaal geen kaas van heb gegeten. Van de zomer was hij zo licht geworden dat hij net een goudvos leek (1,5 jaar oud: http://i50.tinypic.com/2h7igwk.jpg), terwijl hij als donkere vos het levenslicht zag (hier 15wkn oud http://i47.tinypic.com/fuwqb.jpg). Iedereen dacht dat het mijn merrie was op de foto dat hij 1,5 is. Zij heeft precies dat kleurtje, heel grappig, terwijl ze zo verschillend waren toen ik hem kocht. Mijn kleine toverbal ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-13 09:46 



 
Profiel   

*schopje*
Nog meer Santano nakomelingen eigenaren...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-13 12:44 



 
Profiel   

op mn nieuwe stal staan wel Houston nakomelingen, maar dat is moeder's kant van mijn dame :-) Heb net weer stukken over KWPN en goed verervende hengsten gelezen (volgens mij in de paard & sport) en daar staat dat Santano het goed doet met het percentages merries dat PROK/keur of stermerrie wordt. lijkt de mindere veulenjaargangen in het begin van zijn 'carriere' als fokhengst toch goed bij te trekken op iets latere leeftijd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-13 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen