Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Ïk heb echt geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar ik wil graag mijn 7 jarige voice laten zien :D

Ik heb wel een linkje:
http://www.foto4u.nl/albums/2013/201307 ... _0604.html
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-13 17:03 



 
Profiel   

haasje20 schreef
Ïk heb echt geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar ik wil graag mijn 7 jarige voice laten zien :D

Ik heb wel een linkje:
http://www.foto4u.nl/albums/2013/201307 ... _0604.html



mooi paard !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-13 12:46 



 
Profiel   

mijn voice is inmiddels 6 jaar geworden en heb haar nu een jaar en we zijn nu L2 gestart.
ze is nu behoorlijk aan het groeien zowel in haar spieren als in haar hoogte.

hier een foto van onze laaste wedstrijd

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-13 12:51 



 
Profiel   

Zo, die loopt wel mooi met zijn achterbeen erbij of niet?

Mijn voiceje vandaag:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-13 14:20 



 
Profiel   

Ze is behoorlijk overbouwd dus ze vind het best moeilijk om op der achterhand goed te lopen maar ze doet haar best !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-13 16:43 



 
Profiel   

afgelopen zaterdag foto's gemaakt van mijn Voice merrie, hierbij enkele
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-13 08:34 



 
Profiel   

Mooie foto's, Pantarhei! Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een heel knappe meid ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-13 08:45 



 
Profiel   

Hierbij ook mijn Voice x Nabuur: Ceasar genaamd nu 6 jaar oud en M1 startten wij momenteel.. Super braaf paardje op stal met rijden op vreemd terrein eigenlijk alles wat je in een paard verwacht... Iedereen loopt weg met hem.. en hij kan dan ook super lief kijken... is ook niet groot is schat zo'n 1.62.. donkerbruin en in de winter ook zwart... Het is een lekker spekkie ...

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-13 14:27 



 
Profiel   

Ook een leukerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-13 19:13 



 
Profiel   

Wat een knappe nakomelingen van Voice! Daar kan pappie trots op zijn.. en wij allemaal ook als eigenaar ;)

Ik heb vandaag mijn Voice weer naar huis gehaald.. afgelopen week bij de kliniek op controle geweest en we zijn weer uit de blessuretijd :) binnenkort ook maar eens foto's maken onder het zadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-13 22:05 



 
Profiel   

Klinkt goed RL

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-13 10:15 



 
Profiel   

Detroit schreef
Zo, die loopt wel mooi met zijn achterbeen erbij of niet?

Mijn voiceje vandaag:
[ Afbeelding ]


Deze heeft wel wat weg van onze Voice. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 14:00 



 
Profiel   

Jeuhhhhhhhhhh, onze 4-jarige Voice is gisteren Brabants kampioen klasse B geworden. Hij werd echt iedere proef beter. Gisteren in beide proeven gewoon een 1e plaats. Mega trots op Elsom en mijn zusje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 14:01 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Jeuhhhhhhhhhh, onze 4-jarige Voice is gisteren Brabants kampioen klasse B geworden. Hij werd echt iedere proef beter. Gisteren in beide proeven gewoon een 1e plaats. Mega trots op Elsom en mijn zusje!!!
Wauw gefeliciteerd!! Ook voor je zusje! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 14:13 



 
Profiel   

Detroit schreef
Zo, die loopt wel mooi met zijn achterbeen erbij of niet?

Mijn voiceje vandaag:
[ Afbeelding ]



Mijn vorige verzorgpaard heeft een veulen (inmiddels 3 jarige) van Voice, Lijkt echt precies op die van jou!! ik weet alleen niet hoe ik foto'skan bijvoegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-13 14:18 



 
Profiel   

lizzy1 schreef
Deze heeft wel wat weg van onze Voice. :j


mein schreef
Mijn vorige verzorgpaard heeft een veulen (inmiddels 3 jarige) van Voice, Lijkt echt precies op die van jou!! ik weet alleen niet hoe ik foto'skan bijvoegen!


Dan moeten deze beide wel erg knappe paarden zijn *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-13 13:20 



 
Profiel   

Detroit schreef
lizzy1 schreef
Deze heeft wel wat weg van onze Voice. :j


mein schreef
Mijn vorige verzorgpaard heeft een veulen (inmiddels 3 jarige) van Voice, Lijkt echt precies op die van jou!! ik weet alleen niet hoe ik foto'skan bijvoegen!


Dan moeten deze beide wel erg knappe paarden zijn *D


Is een heeeele knappe! haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-13 20:58 



 
Profiel   

Wat een mooie nakomelingen komen er toch langs van Glock's Voice!!! Super om te zien dat ze ergens veel op elkaar lijken en ergens ook totaal verschillend zijn. Erg leuk!

Met Franco gaat het momenteel erg goed. Ben lekker thuis aan het rijden, dit pakt hij goed op! In het begin kan het een erge heetkop zijn, maar zolang ikzelf de rust bewaar, krijgt Franco deze uiteindelijk ook. De vorige keer dat we reden, kwam hij al aardig met het neusje naar beneden, dus hij is nu zelf de aanleuning aan het opzoeken. Dit rijdt werkelijk heerlijk!!! <3 <3 Binnenkort zal ik waarschijnlijk ook een keer gewoon zelf kunnen rijden. Nu krijg ik twee keer in de week les. Ik wil namelijk niks verprutsen ;)

Maar gisteren heb ik samen met Franco onze eerste fotoshoot gehad. Het was onwijs warm. Franco had zo'n last van de hitte, van schuimen door het kauwen op het bit en de vliegen, en raakte op een gegeven moment echt gefrustreerd van het stil staan. Dus later hebben we hem losgegooid in de rijbak en daar ging hij!!! Whahaha! Het was een mooi gezicht. Ik durfde niet veel te hopen van de foto's, omdat ik naar mijn gevoel alleen maar bezig was met Franco's mond af te vegen, hem stil te laten staan en ook nog enigszins slim te kijken :o ;) Maar ik heb de eerste foto's gezien en de schade valt nog mee. ;) Ik heb nog maar enkele foto's binnen en zal in de loop der week de andere foto's ook wel binnen krijgen, maar dit is alvast een voorproefje (nog geen foto's van onder het zadel, dat is voor weer een volgende keer :) ).

Let op! Franco is erg verkleurd op de foto's. Normaal is hij zwart haha. Maar de foto's zijn echt fantastisch. Ben er erg blij mee!! :D
Ik wilde ze jullie graag laten zien! :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-13 13:42 



 
Profiel   

haasje20 schreef
Ïk heb echt geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar ik wil graag mijn 7 jarige voice laten zien :D

Ik heb wel een linkje:
http://www.foto4u.nl/albums/2013/201307 ... _0604.html


Je kan dit via www.tinypic.com doen:
1. Ga naar www.tinypic.com
2. Upload een foto. Bij resize vul je dan de maat in (320x240 voor kleine foto's en 640x480 voor de grotere foto's (zie mijn foto's hierboven))
3. Druk op 'upload now'
4. Vul de code in
5. De foto verschijnt dan met allerlei links ernaast die je kan kopiëren en plakken
6. De 2e link van boven kun je kopiëren en plakken in een forum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-13 14:12 



 
Profiel   

Mooie foto's Kimmetjuh!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-13 19:30 



 
Profiel   

Thanks!! Ga ik zeker snel even doen met echt mooie foto's!


Kimmutjuh89 schreef
haasje20 schreef
Ïk heb echt geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar ik wil graag mijn 7 jarige voice laten zien :D

Ik heb wel een linkje:
http://www.foto4u.nl/albums/2013/201307 ... _0604.html


Je kan dit via http://www.tinypic.com doen:
1. Ga naar http://www.tinypic.com
2. Upload een foto. Bij resize vul je dan de maat in (320x240 voor kleine foto's en 640x480 voor de grotere foto's (zie mijn foto's hierboven))
3. Druk op 'upload now'
4. Vul de code in
5. De foto verschijnt dan met allerlei links ernaast die je kan kopiëren en plakken
6. De 2e link van boven kun je kopiëren en plakken in een forum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-13 19:51 



 
Profiel   

RivellaLight schreef
Mooie foto's Kimmetjuh!!


Dankjewel, RL! Ben er ook echt mega blij mee en ik kan niet wachten op de andere foto's!
Zodra ik die heb, upload ik die natuurlijk ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 14:47 



 
Profiel   

Leuke foto's!

Ik ga zondag op onze Voice de onderlinge wedstrijd meerijden. Ik heb zelf een Negro maar die is op het moment erg moeilijk. Mijn zusje stelde voor dat ik Elsom daarom start. Heb er van de week voor het eerst opgezeten. Whah.... wat een verschil met z'n halfzusje van 1.60m. Dan valt het niet mee om op een paard van bijna 1.80m. te komen. Ziet er grappig uit (ik ben nl. zelf 1.60m.). Maar wat een heerlijk beest. Ze braaf en fijn gereden.
Kben benieuwd hoe het zondag gaat. Is maar een B proefje, maar toch....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 14:53 



 
Profiel   

Dat is je geraden Kim :P

Spannend Lizzy! Veel succes met de training deze week en natuurlijk zondag op de wedstrijd.

Ik ben met mijn Voice zaterdag voor het eerst op vreemd terrein geweest. Ze zag overal spoken maar heb uiteindelijk wel fijn gereden :D
Heb nu al zin in ons wedstrijddebuut... Hoop ergens in oktober... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 15:34 



 
Profiel   

Succes Lizzy!
RivellaLight schreef
Dat is je geraden Kim :P

Spannend Lizzy! Veel succes met de training deze week en natuurlijk zondag op de wedstrijd.

Ik ben met mijn Voice zaterdag voor het eerst op vreemd terrein geweest. Ze zag overal spoken maar heb uiteindelijk wel fijn gereden :D
Heb nu al zin in ons wedstrijddebuut... Hoop ergens in oktober... :)


Ik wil ga in oktober mijn startpas aanvragen! Dus wellicht komen we elkaar tegen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-13 16:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen