Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Toppie! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 09:37 



 
Profiel   

MyHu: ik sla elke dag foto's op. Maar ik kan er maar 5 plaatsen. Het kan dus ook zijn dat een topic in Uitgelicht staat dat al een paar dagen oud is. Maar nooit ouder dan 10 dagen :)
Onthouden doe ik het dus niet, maar ik loop elke dag de lijst langs, sla foto's op en maak dan een selectie uit de foto's die ik in mijn map heb voor de volgende dag.

Verder heb ik van Bart een statje van mensen die in Uitgelicht hebben gestaan. Dit is een statje dat gebaseerd is op 2100 topics die in Uitgelicht hebben gestaan. Zoals jullie zien komen mensen wel meerdere keren in Uitgelicht, maar is er niemand die er echt uitspringt qua hoeveelheid :)
Code
+-------------------------+-------+
| topic_first_poster_name | total |
+-------------------------+-------+
| LS_fotos                |    19 |
| Manda                   |    15 |
| xTitanic                |    13 |
| Marjoow                 |    12 |
| Nyckle                  |    11 |
| Bellatrix               |    11 |
| MelanieB                |     9 |
| xElienx                 |     8 |
| speedy_cindy            |     8 |
| Lara                    |     8 |
| GreenRider              |     8 |
| Kasmir                  |     8 |
| jolienvdb               |     8 |
| IloveAnoukje            |     7 |
| calice                  |     7 |
| WildWings               |     7 |
| amyz                    |     7 |
| Vernon                  |     7 |
| Toydoll                 |     7 |
| Robijntjah              |     7 |
| minka                   |     6 |
| marjolein88             |     6 |
| Nicole                  |     6 |
| JPTinkers               |     6 |
| cp112                   |     6 |
| Carolaaxxxx             |     6 |
| Fnanne                  |     6 |
| __Lauraa                |     6 |
| Nienke15                |     6 |
| [***]                 |     5 |
+-------------------------+-------+


Anike: is dit ook wat je bedoelde?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 17:57 



 
Profiel   

Over die logo's op de foto's.. 1x was er een meisje met een prachtige hengst in uitgelicht gekomen. En de foto in uitgelicht had heel mooi het logotje van Nycle erop staan. Terwijl in het topic genoeg andere foto's voorbijkwamen waar een prachtige uitsnede van gemaakt kon worden zónder logo.. -O-

Of ben ik nu een zeur :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-14 18:01 



 
Profiel   

Top uitleg!
Hoor er net niet bij nog maar 2/3 keer in uitgelicht geweest :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 09:45 



 
Profiel   

Dat is wel handig, dan komt het er nooit dubbel in :))

Een logo van de fotograaf, waarom zou je het er af snijden dan?

Amanda, je doet het dus helemaal alleen in principe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 09:52 



 
Profiel   

Ik vind uitgelicht altijd erg leuk :) en heb er ook nooit wat op aan te merken. Soms heb ik of zie ik een topic welke ikzelf echt wat voor uitgelicht vind, en er dan niet inkomt, en andersom. Maar dan ga ik er maar vanuit: er word zorgvuldig naar gekeken.
Waar ik dan niet tegen kan is mensen die zeuren dat ze bij uitgelicht willen komen. Iedereen wilt wel bij uitgelicht komen, dus als ik teleurgesteld ben dat ik er niet sta, is er wel iemand anders heel blij met het plekje. Het is geven en nemen :)

Ik heb er zelf een aantal keer gestaan met mijn paard, en van mijn fotografie heb ik er erg veel gestaan :)
Als fotografe(dus niet eigen topics) hebben er ongeveer 20 foto's van mij op de voorpagina gestaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 09:52 



 
Profiel   

Bedankt voor de heldere uitleg! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 09:55 



 
Profiel   

RdLFoto schreef
Over die logo's op de foto's.. 1x was er een meisje met een prachtige hengst in uitgelicht gekomen. En de foto in uitgelicht had heel mooi het logotje van Nycle erop staan. Terwijl in het topic genoeg andere foto's voorbijkwamen waar een prachtige uitsnede van gemaakt kon worden zónder logo.. -O-

Of ben ik nu een zeur :')

Nee hoor :D

Ik kan me niet dit specifieke geval herinneren, dus hoe het precies zit weet ik niet.
Maar als er een topic meerdere goede foto's heeft, sla ik er ook wel eens meer op. En dan kijk ik in de selectie van die dag welk foto uit het topic er het beste bij past.

Heb ik bijvoorbeeld al 2 rijfoto's en ik heb uit dat topic de keuze tussen een rijfoto en een hoofdfoto, zal ik dus de hoofdfoto kiezen. Heb ik juist al 2 hoofdfoto's, ga ik voor de rij- of losfoto.
Dat zou er mee te maken kunnen hebben gehad. :j

Een logo mag er wel op staan, maar niet storend dwars door de foto heen. Subtiel aan de rand is geen probleem.

MyHu: in principe wel. RoWi is mijn achtervang, zij doet ook de Facebookpagina van bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 11:11 



 
Profiel   

Ik heb 1 vraag..
Worden de foto's van YITP ook eens gezet op uitgelicht?
Zie dat bijna nooit namelijk -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 18:13 



 
Profiel   

Afgelopen week sowieso 3 of 4 dus die worden zeker wel meegenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 18:23 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Afgelopen week sowieso 3 of 4 dus die worden zeker wel meegenomen.


Ooh oeps, heb niks gezegd :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 18:53 



 
Profiel   

Amanda schreef
RdLFoto schreef
Over die logo's op de foto's.. 1x was er een meisje met een prachtige hengst in uitgelicht gekomen. En de foto in uitgelicht had heel mooi het logotje van Nycle erop staan. Terwijl in het topic genoeg andere foto's voorbijkwamen waar een prachtige uitsnede van gemaakt kon worden zónder logo.. -O-

Of ben ik nu een zeur :')

Nee hoor :D

Ik kan me niet dit specifieke geval herinneren, dus hoe het precies zit weet ik niet.
Maar als er een topic meerdere goede foto's heeft, sla ik er ook wel eens meer op. En dan kijk ik in de selectie van die dag welk foto uit het topic er het beste bij past.

Heb ik bijvoorbeeld al 2 rijfoto's en ik heb uit dat topic de keuze tussen een rijfoto en een hoofdfoto, zal ik dus de hoofdfoto kiezen. Heb ik juist al 2 hoofdfoto's, ga ik voor de rij- of losfoto.
Dat zou er mee te maken kunnen hebben gehad. :j

Een logo mag er wel op staan, maar niet storend dwars door de foto heen. Subtiel aan de rand is geen probleem.

MyHu: in principe wel. RoWi is mijn achtervang, zij doet ook de Facebookpagina van bokt.



Oooowww, oke! Helder ! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-14 19:30 



 
Profiel   

Er was nog een vraag uit een ander topic onbeantwoord, dat topic ligt al lang stil en nu is dit topic actief, vandaar het antwoord maar even hier:

Onderwerp: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Iris82 schreef
Het zou wel een idee zijn als je gewoon op die 'ik stem voor uitgelicht' berichtjes (waar verder geen tekst bij staat) kan temmen als oneliner.


Op dit moment doen we niets aan die berichten. We hebben gekeken hoevaak dit voorkomt, op ITP, RIJ-ITP, SPR-ITP en EJL-ITP is dit in januari en februari 2 keer voorgekomen, eigenlijk staat er altijd meer bij. Het melden van "ik stem voor uitgelicht" zien wij ook als compliment.
Mocht het vaak voor gaan komen dan kan het zijn dat er wel op gemodereerd gaat worden, maar voor nu zien wij hier geen reden voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-14 10:04 



 
Profiel   

Maarre, zodra je op je eigen topic temt voor Uitgelicht, zie jij dit Amanda? Zie jij wie er op een topic temt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 12:12 



 
Profiel   

Nee, ik kan niet zien wie er op Uitgelicht temt. Ik kan alleen de aantallen tems zien.
Ik zie dus niet of iemand op zijn/haar eigen topic heeft getemd of dat iemand anders getemd heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 12:16 



 
Profiel   

Okee dat lijkt me ook onhandig eerlijk gezegd. Eigenlijk zou je daar iets op moeten bedenken dat je niet op je eigen topic gaat temmen. Anders kan ik me voorstellen dat jij enorm veel topics door moet spitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-14 12:19 



 
Profiel   

Hallo,

Iemand reageerde op mijn topic : Ik tem voor uitgelicht. Wat word hiermee bedoeld?
Denk dat het hier wel ten sprake komt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 11:33 



 
Profiel   

weerlicht schreef
Hallo,

Iemand reageerde op mijn topic : Ik tem voor uitgelicht. Wat word hiermee bedoeld?
Denk dat het hier wel ten sprake komt..



Dat diegene jouw topic onder de aandacht brengt bij moderators die 'uitgelicht' verzorgen.

Wat is temmen: het klikken op het uitroeptekentje onder elke post, om zo moderators in te lichten.

Wat is uitgelicht: De fotorubriek op de voorpagina van bokt waar elke dag 5 foto topics worden uitgelicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 11:45 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
weerlicht schreef
Hallo,

Iemand reageerde op mijn topic : Ik tem voor uitgelicht. Wat word hiermee bedoeld?
Denk dat het hier wel ten sprake komt..



Dat diegene jouw topic onder de aandacht brengt bij moderators die 'uitgelicht' verzorgen.

Wat is temmen: het klikken op het uitroeptekentje onder elke post, om zo moderators in te lichten.

Wat is uitgelicht: De fotorubriek op de voorpagina van bokt waar elke dag 5 foto topics worden uitgelicht.

Betekent dat, dat mijn topic niet goed was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:03 



 
Profiel   

Nee, dat ze je topic zo mooi, leuk , intressant vinden dat ze hem op de voorpagina van bokt willen hebben.
Dat is dus heel positief bedoeld :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:04 



 
Profiel   

Jawel, dat ze het topic zo mooi vond, dat ze het heeft voorgesteld om dat topic op de voorpagina te zetten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:05 



 
Profiel   

Super cool! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:08 



 
Profiel   

Dat is leuk om te horen weerlicht. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:08 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Dat is leuk om te horen weerlicht. :)



Zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:16 



 
Profiel   

Het is natuurlijk wel zo dat dat niet betekent dat hij automatisch in Uitgelicht komt. :)
Er wordt iedere dag op veel topics getemd en ze kunnen niet allemaal in Uitgelicht komen.

Het betekent wel dat iemand jouw topic erg de moeite waard vindt en daarom getemd heeft!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-14 12:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen