Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Mc Jonnas

 
Profiel   

Ik ben al jaren een stille meelezen op bokt, maar heb nu net toch maar eens een account aangemaakt, zodat ik jullie een vraag kan stellen.
Is er hier iemand die nakomelingen van de hengst Mc Jonas kent of er misschien zelf een heeft?
Ik ben namelijk er benieuwd hoe zijn nakomelingen het doen in de wedstrijd sport en of er nog andere bijzonderheden zijn bij zijn nakomelingen.
Ik hoop dat jullie mij wat informatie hierover w
Kunnen geven!
Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reacties!

Groetjes Senne
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-14 20:06 



 
Profiel   

Heb je al bij de hengstenhouder geïnformeerd?

En verder moet je bij dit soort topics wat geduld hebben ;) Niet iedereen zit continu achter de pc en jij wil specifiek dat de mensen reageren die een nakomeling hebben of kennen. Nu weet ik niet hoeveel nakomelingen McJonas heeft, maar de kans dat iemand binnen een half uur (of halve dag) reageert is niet heel groot. Dus gewoon even afwachten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-14 10:14 



 
Profiel   

Geduld hebben idd.
En bedoel je niet McJonnas? Het helpt wanneer je de naam goed schrijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-14 13:08 



 
Profiel   

Misschien kan je bij Kinsky Stables, Wijdewormer navragen. De eigenares daarvan is ook jaren mede-eigenares van McJ geweest en heeft ook nakomelingen van hem. Zij zou je alles over hem kunnen vertellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-14 20:30 



 
Profiel   

[KS-ITP] Mc Royal Surprise aka Mac! (McJonnas X Elite v. Zeoliet)

Hier is er eentje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-14 20:33 



 
Profiel   

Hahaha! Maar die loopt nog niet in de sport hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-14 12:47 



 
Profiel   

Is wel een mooi veulen! Wie weet wat hij in de toekomst nog gaat doen!

Ben trouwens echt benieuwd naar zijn nakomelingen, met name onder het zadel. De enige nakomelingen die ik tot nu toe kan googelen zijn nog te jong!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-14 18:42 



 
Profiel   

McJonnas dekt al sedert 2006 en zijn oudste nakomelingen zijn al 8 jaar.
De meeste verblijven in Engeland waar hij tot 2010 stond voor dekking, en er worden weinig uitgebracht in het sport, meestal alleen recreatief gehouden.

Zijn oudste nakomelingen in Nederland zijn van 2010 en 2011, respectievelijk 4 en 3 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-14 18:56 



 
Profiel   

Zag net je oproep en kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar zijn nakomelingen!

McJonnas geeft veulens met topkarakters, zijn vriendelijk in de omgang en hebben maat. Daarnaast hebben ze prachtige hoofden en zijn ze gespierd.

Op onze site staan veel foto's, maar ook op onze FB pagina komen er bijna dagelijks foto's bij!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008335007196

We hebben er net een aantal onder het zadel en deze laten veel potentie zien. McJonnas vererft zijn springkwaliteiten, maar geeft ook goede bewegers! Een aantal zijn inmiddels verkocht en staan bij A.Zoer op stal. Daarnaast zijn er al diverse veulens wereldwijd verkocht. Op bokt zijn er ook diverse merrie eigenaren die gebruik hebben gemaakt van onze hengst.

Je bent natuurlijk welkom om hem en zijn nakomelingen eens te komen bezichtigen!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik graag van je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-14 20:10 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar mijn bonte merrie door MC Jonnas laten insemineren. En ik ben sinds 23 mei in het bezit van een Smokey Black merrie veulen. Echt een schatje om te zien. En een super lief karakter. Ik kan er echt alles mee. Ze komt zelfs al naar me toe om een knuffel te halen.

Ik heb wat foto's op mijn FB pagina van mijn voormalige fokstal staan. Als je het leuk vindt kun je haar daar wel bewonderen.
https://www.facebook.com/stalvdnh/

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-14 10:25 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook een nakomeling van Mcjonnas! mijn lieve hengst Macklemore is 31 mei 1 jaar geworden en ben er superblij mee , zwart geboren toen valk geweest en is nu donkerbruin goud achtig , geweldig karakter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-14 21:01 



 
Profiel   

Dit is mijn valk paardje Mac. Zijn officiële naam is Mc Calvin Baron. Nakomeling van Mc Jonnas (Mcjonnas x Sandro x Graf Grannus) en moeder Soraya Graefin Z.

Hij is van april 2014, dat maakt hem op dit moment 1,5 jaar. Geweldig lief, leergierig, cool en aanhankelijk paard. (karakter eigenschap)

[ img ]
[i
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-15 20:38 



 
Profiel   

F-AM -> FB

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-15 00:22 



 
Profiel   

Ik zag dat dit al een ouder topic is, maar ik ben toch benieuwd of er meer mensen met een nakomeling van MC Jonnas zijn?

Ik heb dit jaar een dekking gewonnen van MC Jonnas.
Mijn vos merrie wordt met hem gedekt :) : Ella (Oscar x Laeries Crusador xx)

Ik ben erg benieuwd naar meer nakomelingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 08:34 



 
Profiel   

Ik heb er ook een :) Zensi VDNH (NRPS). Een bonte merrie van 2014 (Mc Jonnas x As We Wish).

[ img ]

[ img ]

Echt een superlief dier! Ik zit er nog niet op, wacht tot ze 4 is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 09:47 



 
Profiel   

Op mijn vorige stal stond een McJonas maar dat was niet zo'n fijn paard. Brutaal karakter. Kan natuurlijk ook aan moederkant zitten. Vond hem qua bewegen niet heel bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 14:20 



 
Profiel   

Ik heb een 3 jarige merrie met als papa McJonnas! Leert super snel, fijn karakter heel nuchter en niet schrikachtig. Wel brutaal ja maar zie de humor er wel van in plus ze is nog jong natuurlijk.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:10 



 
Profiel   

Dat merk ik ook! Niet schrikachtig, nuchter, leergierig en mijn merrie is echt altijd vrolijk. Ze is overigens wel aan de kleine kant, nu 3,5 jaar en 1,58m. Ik vind dat niet erg, ik ben zelf ook niet groot en ik wist het toen ik haar kocht. Haar kont is nu ook ongeveer 3 cm hoger dan de voorkant dus ze groeit nog wel wat. Meer van jullie met wat kleinere nakomelingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:17 



 
Profiel   

Leuk om te lezen dat de karakters goed zijn, zo ontzettend belangrijk!!
Wij hebben een merrie van hem drachtig, voor volgend jaar een Mc Jonnas x Brainpower op komst.
Ik hoop wel dat deze aan de maat wordt, merrie is 170 dus dat zit in ieder geval wel goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 08:24 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Al even geen activiteit geweest op dit topic. Hoe gaat het nu met de MC Jonnas nakomelingen? Ik ben in juni naar de provinciale keuring in Oosterland geweest met mijn inmiddels 4 jarige Zensi VDNH (MC Jonnas x As We Wish M) en ze is opgenomen als stamboekmerrie met een mooie 2e premie. Op een paar puntjes na helaas geen 1e premie, maar ik ben tevreden. Het ging mij erom dat ze opgenomen werd in het stamboek en niet meer in NRPS register A stond :) 'Officieel' gemeten op 1.59m (dat ging echt heel erg slordig en niet heel professioneel vond ik zelf). Ze is in ieder geval paard en geen pony, maar ik denk dat als ze fatsoenlijk hadden gemeten ze ook de 1,60m wel had gehaald. Het was in ieder geval een leuke dag! Ze is nu goed zadelmak en gaan haar nu rustig trainen, al is ze nog wat jolig en ongeduldig :P


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-18 07:56 



 
Profiel   

Hoi Kimmm,


Leuk dat je zo enthousiast gepost hebt (ondanks dat het topic voor de rest een beetje dood is haha)! Ik heb (bijna) een veulen gekocht van Mc Jonnas X Bon Jovi X Romantico II. Moeder is: Zjie's Aurora (ook bekend op bokt). Per 1 december mag ik hem ophalen. Het is dus een henstje (valkkleurig). Moeder is echter ook niet zo groot (1.60 ongeveer).. Ik ben dus ook erg benieuwd hoe groot hij gaat worden...

Wil graag op de hoogte blijven van jullie avonturen, vooral als ze wat meer onder het zadel is.. en of ze nog wat groeit :D In principe zouden de Mc Jonnas nakomelingen namelijk maat mee moeten krijgen. Hoop ergens tussen de 1.60 en 1.65 uit te komen. Ben zelf 1.70.. Zal wel een mooie combi zijn denk ik.

Ik ben super benieuwd.

(Binnenkort ga ik even foto's maken om iedereen mee plat te spammen haha)

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:32 



 
Profiel   

Ik dacht dat McJonnas sowieso verdunning gaf? Of heb ik dat verkeerd? Hoe kan er dan een bonte uit komen? Of is ze dan niet zwartbont maar smokey black bont oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:37 



 
Profiel   

Hey wat leuk, weer wat nieuw leven in het topic :)
Ik ben idd ook wel benieuwd hoe een bonte (vos, correctie bruin Tobiano zo te zien) uit MC Jonnas kan komen :)
Wij hebben dit jaar een veulen van Mc Jonnas uit een Brainpower merrie van 169. Het veulen lijkt dat zeker ook te gaan halen, het is een bonk met enorme stelten :)
Ik zal binnenkort een nieuwe foto maken, ze is nu 2 maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:49 



 
Profiel   

Inderdaad weer wat leven in het topic, leuk! Zensi is inderdaad smokey black trouwens, moeder is bruinbont, opa moeders kant zwartbont en dan gecombineerd met MC Jonnas krijg je dit. Leuke aparte combinatie! Ze groeit misschien nog wel 1cm maar meer ook niet hoor.. en ik ben zelf ook maar 1,67m dus dat ziet er prima uit. Ik wil geen groot paard. Ik ben benieuwd naar alle foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 11:55 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Leuk! Nog meer reacties!

Hierbij een kleine weergave van het veulen (nu 2 maand oud). Dit zijn foto’s van circa 1 week geleden..

Ben benieuwd naar jullie foto’s!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 12:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 128 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen