Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Up to Date

 
Profiel   

In de strengen staat binnenkort ook iets over Hendriek. Zijn vader is Indoctro, vader van de moeder is Up to Date.
Hij is gister 3 keer kampioen geworden in hazerswoudedorp op de veulenkeuring! =D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-12 09:14 



 
Profiel   

Wat leuk een topic over Up to date, wij hebben een 3 jarige merrie, net zadelmak, (Up to date x Kojak) ze doet het geweldig en heeft een TOP karakter!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-12 18:33 



 
Profiel   

Leuk paard Fidele! Gaat ze als springpaard gebruikt worden mag ze het tussen de witte hekjes gaan laten zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-12 20:45 



 
Profiel   

Dank je voor je reactie Emilia! Ze mag eerst tussen de hekjes en volgend jaar, rustig aan met springen beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-12 13:11 



 
Profiel   

Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-12 13:27 



 
Profiel   

Ik had toen een jonge Up to Date in het verrichtingsonderzoek tijdens mijn stage daar.. Dat was alles behalve een lieverdje :+!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-12 14:13 



 
Profiel   

Emilia schreef
Hoe groot is ze?

Rond de 1.66 schat ik zo in, ze toont nog wel erg jong, we doen het dan ook erg rustig aan met haar

Rampshellie schreef
Ik had toen een jonge Up to Date in het verrichtingsonderzoek tijdens mijn stage daar.. Dat was alles behalve een lieverdje :+!


Jammer Rampshellie dat jouw Up to Date zo'n draak was, deze merrie is echt ongelooflijk braaf echt een super kakrakter voor een meisje dat van pony's naar paarden overstapt, de merie vertrouwd mijn dochter blindelings!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-12 08:07 



 
Profiel   

Hier ook bekend met een nakomeling van up to date.
Kwam uit een Royal bravour merrie.
Schitterend dier, maar had wel een duidelijke ruiter nodig.
Dat paard was een en al been en kon super springen.
Is ook vertrokken naar het buitenland.
Had ook niet mis staan tussen de witte hekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-12 08:19 



 
Profiel   

Hierbij weer even een update van mijn Up to date :). Inmiddels alweer 1,5 jaar oud en het zal niet lang meer duren voordat hij gecastreerd zal worden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-12 18:21 



 
Profiel   

Foto update :) feb 2013 inmiddels al een twenter en gecastreerd.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-13 10:37 



 
Profiel   

Wordt echt een heel stoer paard zeg! Ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen onder het zadel. Mijn Up is ondertussen alweer bijna 7 :)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-13 14:14 



 
Profiel   

@Annevs: wat een mooi paard!Leuke foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-13 15:58 



 
Profiel   

Wij zijn sinds een paar maanden in het bezit van een merrieveulen van Up to Date :)

Haar naam is Haronette (up to date x cavalier x concorde), volle zus van Caronette die ik hier eerder plaatste :p

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-13 18:32 



 
Profiel   

Ik kom het weer even omhoog gooien.

Heb ook een up to date sinds een maandje of 2 endie doet het super :)) erg lief karakter <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-13 20:07 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Ik kom het weer even omhoog gooien.

Heb ook een up to date sinds een maandje of 2 endie doet het super :)) erg lief karakter <3



Foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-13 09:17 



 
Profiel   

Ik heb sinds 23 maart een up to date hengst veulen. Hij wordt schimmel. En hij is zo gemakkelijk. Hartstikke lief. En natuurlijk een knappert. Ben zo tevreden dat ik de merrie weer bij up to date ga doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-13 14:18 



 
Profiel   

Hier weer even wat foto's van mijn Up to Date twenter. Glenn is inmiddels begonnen aan zijn laatste weide seizoen :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 08:47 



 
Profiel   

Wij hebben vorig jaar een Up to date veulen gekocht!
Hij doet het heel goed, kan super lopen en is nu al helemaal schimmel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 08:51 



 
Profiel   

Sinds een aantal maanden ook de trotse eigenaar van Bubalu. 7Jarige merrie van Up to date x Jasper. :)
Paard met een geweldig karakter!! Hinnikt altijd naar me. Paard met veel go en schwung, zeer allround!
Paard heeft veel zelfvertrouwen, en ga regelmatig in me eentje langs de weg na het rijden. Absoluut niet kijkerig! Gaat overal langs.
Bubalu is sensibel en heeft veel pit, maar altijd fijn te rijden. Zal ook niet bokken of stijgeren aan de hand of onder het zadel.
Bubalu is altijd vrolijk, geen dag chagrijnig en wil altijd werken! Zal met rijden me ook niet in de steek laten!
Voor foto's zie profiel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-13 17:23 



 
Profiel   

Inmiddels is Glenn verhuisd naar de stal. Hij is nog zo groen als gras maar redelijk makkelijk in de omgang en volgens mij ook best koel in zijn gedrag.

[ img ]

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-13 09:44 



 
Profiel   

Weer eens even wat leven in dit topic blazen. Misschien zijn er wel wat meer Up to datjes bij bokt erbij gekomen.

Inmiddels is Glenn zadelmak en zijn we nu lekker aan het rijden. Natuurlijk gaat het rijden niet altijd even goed en we hebben ook echt een periode gehad dat ik mijzelf er niet mee kon redden maar nu gaat het best fijn.

Stukje galop



Stukje draf


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-14 13:29 



 
Profiel   

Bij ons in het dorp, worden heel veel veulens gefokt van Up to Date x ?????
zijn prachtige paardjes! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-14 13:35 



 
Profiel   

Vorig jaar had ik een hengstveulen van Up to Date. Een knappe schimmel. Vreselijk brutaal.
Hij is inmiddels verkocht. Dit jaar weer een veulen, en dit keer een mooie vosmerrie. Ze heeft helaas in het draad gezeten. Maar inmiddels gaat het weer goed. Na heel veel boxrust en vele veearts bezoekjes.
Ze is mooier dan de hengst en gemakkelijker wat karakter betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-14 14:42 



 
Profiel   

We hebben een jaarling merrietje van Up To Date.
Heel lief ding, maar nu al ontzettend brutaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-14 15:03 



 
Profiel   

Dit is mijn up to date een merrie
Onder het zadel doet ze het ook goed alleen vind ze nog steeds de linker galop moeilijk vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 18:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen