Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

het Schwarzwalder fuchs kletstopic

 
Profiel   

Ik heb al meerdere topics voorbij zien komen over de Schwarzwalder fuchs, maar de meeste krijgen weinig tot geen reacties.
Met dit topic hoop ik meerdere sf houders een gezellig topic te kunnen open, waarin je alles over je eigen fuchs kan vertellen en foto's kan plaatsen maar ook waar je vragen kan stellen aan mede fuchs houders.

Ik sta in de wachtrij voor een schwarzwalder fuchs veulen, deze worden tussen april en juli verwacht en ben echt heel benieuwt en kan haast niet wachten! Ik hoop wat ervaringen van jullie te mogen leren met betrekking tot dit ras.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-15 10:18 



 
Profiel   

Ondertussen heb ik me aangemeld bij het stamboek in Duitsland. Zodat het veulen gelijk op mijn naam gezet kan worden bij de veulen keuring en het chippen.
Maar eerst wachten totdat ze geboren worden, ben echt reuze benieuwt en vind het nu al super spannend en dat terwijl ik nog minimaal 3 maanden moet wachten voordat de eerste merrie is uitgeteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:37 



 
Profiel   

Wat gaaf. Heb vaak gezegd dat ik 'later als ik groot ben' ook een schwarz wil :j Geen idee of dat er ooit nog van gaat komen haha :') Succes met afwachten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:49 



 
Profiel   

dat is zo'n ontzettend gaf ras!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:53 



 
Profiel   

Dankje, ben ook echt blij al en dat terwijl mijn toekomstige paardje nog geboren moet worden. Echt spannend en leuk en ben echt reuze benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:55 



 

Wat toevallig! Wij gaan morgen bij eentje kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:56 



 
Profiel   

Ik werk met dit leuke ras, mag er elk jaar een paar inrijden en helpen met beleren voor de wagen.
Ze zijn natuurlijk allemaal anders maar wat ze gemeen hebben is hun werklustige karakter en hun leergierigheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:56 



 
Profiel   

KoudbloedKim schreef
Wat toevallig! Wij gaan morgen bij eentje kijken. :)


Waar gaat je kijken, bij een particulier of de stoeterij in azewijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:58 



 
Profiel   

Ik heb een 2 jarige kruising Fjord x Schwarzwalder hengst. Moeder is Fjord, vader Major, de goedgekeurde Schwarzwalder dunkelfuchs hengst. Het is een plaatje, maar door omstandigheden staat hij helaas te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 16:59 



 
Profiel   

Sunneva schreef
Ik werk met dit leuke ras, mag er elk jaar een paar inrijden en helpen met beleren voor de wagen.
Ze zijn natuurlijk allemaal anders maar wat ze gemeen hebben is hun werklustige karakter en hun leergierigheid!


Ik vind ze ook echt koudbloeden, de meeste zijn lekker rustig en nog lekker robuust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:00 



 
Profiel   

Naisven schreef
Ik heb een 2 jarige kruising Fjord x Schwarzwalder hengst. Moeder is Fjord, vader Major, de goedgekeurde Schwarzwalder dunkelfuchs hengst. Het is een plaatje, maar door omstandigheden staat hij helaas te koop.


Ik heb hem meerdere malen gezien op de boktmarkt. Mooi paardje maar vind hem zoveel naar het fjord trekken. Hij is heel donker voor een fjord maar wel de kleuren combi van een fjord.
Ik hoop dat je snel een huisje voor hem kan vinden, want hij staat al een tijdje te koop ofniet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:03 



 

Particulier! :)
Een mooierd met zo te lezen een erg lief karakter.

Naisven, ben benieuwd naar foto's! :))
Edit; gezien! Het is inderdaad net een donkere Fjord. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:03 



 
Profiel   

@koudbloedkim succes morgen, hopelijk is ie zoals ze hem/haar beschrijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:07 



 

Dankje! Ik hoop het ook. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:08 



 
Profiel   

Ja, Pepsi heeft wat Fjordenkenmerken, maar wordt steeds meer Schwarzwalder kleur. Hij staat al even te koop, maar ik heb er ook geen haast mee, wil echt een serieuze liefhebber en geen koopjesjager voor hem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-15 17:17 



 
Profiel   

En Tineke ? Leuk paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-15 21:36 



 
Profiel   

Ik ben trotse eigenaar van een nu 3,5 jarige SF merrie. Heerlijk beest, koel en leergierig. Ik werk met haar aan de lange teugel en ze gaat regelmatig mee als handpaard tijdens bosritten. Komend jaar ga ik haar inrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-15 21:41 



 

Heel leuk paard! Helaas besloot de eigenaresse hem zelf te houden, maar snap het helemaal, want het was echt een leuk duo. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-15 22:51 



 
Profiel   

Dat is wel jammer als de eigenaar dat op het laatste moment nog beslist, ben je er helemaal heen gegaan en dan krijg je dat te horen.
Maar je pakt het wel goed op

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 18:07 



 
Profiel   

Leuk een topic over schwarzwalder fuchs!
Ik ben sinds gister blije eigenaar van een ruin en ga hem zaterdag ophalen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-15 11:57 



 
Profiel   

Leuk, krijgen wel zondag dan ook een foto te zien? O:)
Ik moet nog wel eventjes wachten voordat die van mij hierheen mag komen hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-15 13:56 



 
Profiel   

Ik zal eens kijken of ik van het weekend wat foto's kan maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-15 22:12 



 
Profiel   

Een linkje naar m'n fb met foto's :)
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... f=bookmark

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 15:10 



 
Profiel   

Oh wow wat een beauty!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 15:49 



 
Profiel   

Wouw!!! wat een pracht!

Dit word de vader van mijn toekomstige veulen:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Ben echt zo benieuwt wanneer ze geboren worden en hoe ze eruit komen te zien en ben echt zo blij dat ik voor dit ras heb gekozen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-15 15:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen