Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Noorse boskat eigenaren?

 
Profiel   

Ik heb vandaag een rood Noorse boskat poesje gereserveerd, uit stamboom ouders en is nu 2 weken als ik het goed heb *\o/* ik zal over 2 weken voor het eerst kijken bij haar als het goed is en zal dan ook zelf foto's maken van haar. Zal dus nog wel even moeten wachten voor ze hier komt, maar ik kijk er naar uit om haar te zien opgroeien!

Wie heeft er nog meer katten van dit prachtige ras? Zie graag foto's en ben benieuwd hoe ze zijn qua karakter etc :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:45 



 

Jaa Noorsen <3 Ik woon dan wel net een week op mijzelf, maar mijn ouders hebben een vrouwtje. Roxy is een vreselijk lieve, arrogante diva. Ze is echt de baas in huis, ook over onze Maine Coon die echt 3x zo groot is.

Wat voor kleur krijg je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:49 



 
Profiel   

Ah dat telt ook gewoon als jouw eigen kat haha. Wat leuk <3
Ik krijg een rooie haha, staat ook in de openingspost

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:53 



 
Profiel   

wij hebben geen echte noorse boskat, maar 1 met een kruising pers. heerlijk dier, echt knuffel maar met een attitude. Hij is ook echt een grote lummel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:55 



 

Ohja, ik zie het. Sorry _O- Soms een beetje blind haha. Rood is mooi <3 Mijn vriend is ook rood hihi en wij gaan waarschijnlijk een rode asielkat adopteren.

Dit is onze Roxy, ze wordt in mei al weer 7.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 20:58 



 
Profiel   

Hier 3 geweldige lieve Noren dames en hou je vast als je eenmaal besmet bent met het Norenvirus volgen er vaak meer :D
Waar komt het kitten vandaan puur uit nieuwsgierigheid,de fokker zal je vast met alle liefde veel over de Noren kunnen vertellen maar hieronder wat eigenschappen.
De Noorse boskat is een rustige kat die vriendelijk,sociaal en tolerant is naar mensen en dieren ,een must voor de Noor ze hebben echt een ander poezenvriendje nodig.
Ze zijn erg actief,nieuwsgierig en blijven tot op hoge leeftijd speels,ook zien ze geen gevaar vandaar dat de meeste eigenaren ze niet los laten buiten lopen.
Een Noor groeit door tot minimaal zijn derde verjaardag.
Het kunnen flinke exemplaren worden een stuk groter dan menig HTK katje.

Moeder Nanna
[ img ]

Dochters Freya en Melanthe
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:09 



 
Profiel   

Oooh Renee, wat leuk! Mijn crush wilt ook een Noorse Boskat, dus je zult me regelmatig foto's door moeten gaan appen zodat ik die aan hem kan laten zien :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:17 



 
Profiel   

Mogen halve ook :)) ?

Hier twee volle broers kruising Noorse boskat x Ragdoll , geweldige beesten! 1 is kortharig en de ander langharig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:19 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:22 



 
Profiel   

Wat een prachtige Noren Annwfyn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:24 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb er ook 1, Aina van het Ezelsbruggetje
[ img ]
Nu 3,5 jaar oud en nog steeds heerlijk speels en een echte knuffel <3

Mooie Noren (en kruisingen) hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:27 



 
Profiel   

Oef die zwarte is echt prachtig! Ze zij allemaal zo knap <3

Ik zal in het begin alleen deze kitten hebben, mocht ik merken dat ze echt een vriendje wilt dan komt er een tweede kitten bij, maar moet het terzijnertijd ook even kijken hoe het mij financieel zit. 1 kat kan ik prima veroorloven, maar twee is toch weer een grotere verantwoordelijkheid. Het scheelt dat er nog 2 maanden tussen zit dus er kan van alles veranderen. Mijn ouders willen in elk geval voor deze kitten altijd invallen mochten er grotere onverwachte medische kosten zijn, dus dat is gewoon heel fijn. Maar op het moment dat ik er een tweede bij neem weet ik niet of ze dat ook gaan doen haha.ik zal haar sowieso meenemen regelmatig naar mijn broertje, hij heeft een jonge main coon kruising dus dan zal ze sowieso een speelmaatje hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:31 



 
Profiel   

[ img ]

Volgens de dierenarts een Noor. Ze is gevonden in Kreta als 2 weken oud poesje. Ze is opgevoed met de hand en is nu dit geweldige beestje. Weet niet zeker of ze een Noorse is, jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:34 



 
Profiel   

Ik gok dat het geen Noor is haha, die vind je niet zo snel als zwerfkat. Denk dat er van alles in zit. Wel lijkt ze op een noor volgens mij. Leuk dingetje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:38 



 
Profiel   

Kan van alles zijn als je de ouders niet kent kruising Noor,sibeer,MC maar wel een mooie half langhaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:39 



 
Profiel   

lifaya schreef
Oef die zwarte is echt prachtig! Ze zij allemaal zo knap <3

Ik zal in het begin alleen deze kitten hebben, mocht ik merken dat ze echt een vriendje wilt dan komt er een tweede kitten bij, maar moet het terzijnertijd ook even kijken hoe het mij financieel zit. 1 kat kan ik prima veroorloven, maar twee is toch weer een grotere verantwoordelijkheid. Het scheelt dat er nog 2 maanden tussen zit dus er kan van alles veranderen. Mijn ouders willen in elk geval voor deze kitten altijd invallen mochten er grotere onverwachte medische kosten zijn, dus dat is gewoon heel fijn. Maar op het moment dat ik er een tweede bij neem weet ik niet of ze dat ook gaan doen haha.ik zal haar sowieso meenemen regelmatig naar mijn broertje, hij heeft een jonge main coon kruising dus dan zal ze sowieso een speelmaatje hebben

Volgens je profiel heb je nog een andere kat toch? Een vriendje erbij kan ik je zeker aanraden! Volgens Aina was een nacht alleen al lang := ik heb dus ook de hele nacht op de bank geslapen en toen was het goed
2 Noren vonden wij ook wat te duur, daarom hebben we ook besloten om een asielkitten erbij te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:41 



 
Profiel   

Dit doet een Noor graag TS en dat kan ook met een maatje uit het asiel :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:42 



 
Profiel   

Mijn diva: Asta Van het Ezelsbruggetje
( uit zelfde nest als Aina hierboven)

[ img ]
Meest recente foto, kon even niets anders vinden

Echt een diva, vind zichzelf ook echt geweldig :+

En altijd kwispelen met dr staart, liefst ook in je gezicht slaan hihi

Echt een geweldig ras vind ik het, Asta is ook echt mijn meisje.
onze andere htk poes is ook lief maar zo anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:45 



 
Profiel   

[ img ]

Onze halve Noorse boskat.
Djoena 9 jaar oud en ze is een schatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:51 



 
Profiel   

Ik heb ook een Noor. Laat morgen wel een foto zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:52 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:52 



 
Profiel   

Stybba schreef
lifaya schreef
Oef die zwarte is echt prachtig! Ze zij allemaal zo knap <3

Ik zal in het begin alleen deze kitten hebben, mocht ik merken dat ze echt een vriendje wilt dan komt er een tweede kitten bij, maar moet het terzijnertijd ook even kijken hoe het mij financieel zit. 1 kat kan ik prima veroorloven, maar twee is toch weer een grotere verantwoordelijkheid. Het scheelt dat er nog 2 maanden tussen zit dus er kan van alles veranderen. Mijn ouders willen in elk geval voor deze kitten altijd invallen mochten er grotere onverwachte medische kosten zijn, dus dat is gewoon heel fijn. Maar op het moment dat ik er een tweede bij neem weet ik niet of ze dat ook gaan doen haha.ik zal haar sowieso meenemen regelmatig naar mijn broertje, hij heeft een jonge main coon kruising dus dan zal ze sowieso een speelmaatje hebben

Volgens je profiel heb je nog een andere kat toch? Een vriendje erbij kan ik je zeker aanraden! Volgens Aina was een nacht alleen al lang := [size=9]ik heb dus ook de hele nacht op de bank geslapen en toen was het goed[/

De reden waarom ik nu een kitten neem is omdat puk weer terug is naar mijn ouders. Ze kon helaas toch niet aarden bij mij in huis. Ze was gewend buiten los te lopen en dat wil ik niet, ze kwam enkel in de tuin aan een tuigje. Puk is daarbij zo asociaal als de neten dus daar kan geen andere kitten bij vrees ik xD
2 Noren vonden wij ook wat te duur, daarom hebben we ook besloten om een asielkitten erbij te nemen.
Maar bij mij mag de kitten lekker op bed slapen als ze zich normaal gedraagt xD Puk was vervelend, die gaat op je hoofd liggen enzo }>


Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 08-02-15 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:54 



 
Profiel   

Hier nog een Noren-eigenaresse.

Perun's Misty blue van feb 2011
[ img ]

[ img ]

Heerlijke babbelaar. Doen jullie Noren dit ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:55 



 
Profiel   

Wat leuk twee Noren uit hetzelfde nest hier te zien,als het goed is zie ik op 14 feb de fokker van jullie meisjes op de kittenmiddag van de Noorman.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 21:56 



 
Profiel   

gaby12 schreef
Wat leuk twee Noren uit hetzelfde nest hier te zien,als het goed is zie ik op 14 feb de fokker van jullie meisjes op de kittenmiddag van de Noorman.


Wat leuk :)
Vriendin van mij heeft 2 noren uit het C-nestje, kleine zusje en broertje dus van onze A'tjes :D
Met stybba ook geregeld contact om het over onze A'tjes te hebben en zoveel gelijkenissen dat er zijn.

Zo zijn die van ons ook gek op water, nog meer noren hier?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-15 22:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen