Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 22 [ 543 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Odermus R

 
Profiel   

Dardun: dat is ff eng zeg. Welke regio zit je? Anders zou ik suelza @ bokt aanraden, die krijgt alles goed :) wel balen hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 11:15 



 
Profiel   

[ img ]

Nog fotootje van longeren gisteren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 11:22 



 
Profiel   

Mijn schatje had zich 8 wk geleden verdraaid in het land, dus wij hebben een wedstrijd stop. Maar inmiddels gaat hij weer goed, ben nu 25 min aan het rijden, iedere week 5 min erbij :). Hopelijk eind november weer de ring in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 12:58 



 
Profiel   

DarDun, dat is echt heel herkenbaar. Zoek goede begeleiding die het met rust en liefde kan oplossen, de botte bijl gaat niet werken met deze paarden.

Myour, goed bezig zeg!

Welk paard had die grote oren? Was wel heel schattig!

Mijn Ukje blijft haar eigen watervlugge zelf, maar de laatste cross (Merksplas) waren we vijfde. Dressuurpunten gaan echt top, daar hadden we (omgerekend) 216 en in Yssselsteyn ook al 211. We rijden nu nog een cross (komend weekend) en dan krijgt ze vakantie tot half december en gaan we richting het voorseizoen werken. En eens kijken of we Z dressuur voor elkaar krijgen, alleen de keertwendingen blijven prutsen (door de amazone).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-14 20:33 



 
Profiel   

Madeleine hoe gaat ie inmiddels met je paard?

Lielle klinkt goed allemaal, vind het nog steeds eng dat springen haha laat staan cross, respect hoor!


Ik heb zondag weer wedstrijd, paard loopt hartstikke fijn. Vrijdag wordt mn zadel opgevuld en aansluitend nog n les :) ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-14 08:15 



 
Profiel   

Ed heeft een kleine terugval gehad, maar hij gaat op zich lekker. Het gaat alleen wel meer tijd kosten dan ik dacht voor we weer echt aan de bak kunnen. Nu vooral bezig met ruim stappen en draven om de voorkant meer opwaarts en ruimer te krijgen, zodat hij achter makkelijker mee kan komen. Hopelijk eind dec weer een wedstrijdje mee pakken.

@lielle: hoop je volgend jaar ergens tegen te komen, dit jaar is er weinig van gekomen :(.
@myour: succes komend weekend! Fijn dat hij zo lekker loopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-14 16:28 



 
Profiel   

Jammer dat 't net steeds weer stilvalt, maar ik geef de hoop niet op! :D

Wedstrijd is super goed gegaan, weer 2x eerste met 206 en 213 punten, waarmee we dus na 2 wedstrijden de L1 door zijn *\o/*

Morgen hebben we onze allereerste (proefgerichte) clinic, we gaan dan onze allereerste L2 proef doorrijden met aansluitend 20 minuten les op de werkpuntjes. Heb er zin in! Hij is gisteren geschoren dus heerlijk kort in het haar weer. Eind deze maand maken we ons L2 debuut, om alvast een keer ervaring op te doen voor we aan de kring gaan meedoen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-14 20:26 



 
Profiel   

Hallo! Ik ben nieuw hier... Leuk om de verhalen te lezen over de andere Odermus nakomelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-15 18:47 



 
Profiel   

Welkom in de groep Vloc! heb je zelf ook een Odermus?

ik zie dat het hier helaas wat is stilgevallen. ik moet eerlijk toegeven dat het bij mij nu ook even is geleden dat ik nog heb gekeken naar het topic (vergeet het steeds weer) :$

hoe gaat het met de andere Odermussen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-15 20:06 



 
Profiel   

Helaas heb ik mijn maatje moeten laten inslapen, vandaar geen reactie meer. Hoe gaat het met de anderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 07:39 



 
Profiel   

Oei veel sterkte utopie :( was het plotseling of was er iets?

Hier gaat t prima, punten voor het Z1 zijn binnen en zondag kringkampioenschappen, gewoon in t M2 nog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 08:41 



 
Profiel   

Ik heb zelf een beroerd jaar met een vervelend fysiek probleem achter de rug, dus onze Odermus heeft vakantie gehad, afgewisseld met af en toe wat grondwerk. IK was in februari begonnen bij Tristan Tucker en daar hebben we enorm veel profijt van gehad. Afgelopen zaterdag een fotoshoot met studioverlichting gedaan in een stikdonkere binnenbak en ze gedroeg zich voorbeeldig :+:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 20:42 



 
Profiel   

Had hem met pensioen Gedaan ivm artrose. Maar ook dit ging niet. Hij stikte in zijn eigen hooi en heb helaas deze keuze moeten maken. Mis mijn donderstraal nog steeds.

Hij is 11 jaar geworden, dus veel te jong

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-16 07:20 



 
Profiel   

Gave foto's zeg!

Z1 gaat lekker. Nu op naar het Z2

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-16 07:21 



 
Profiel   

Echt sneu Utopie |( |(

Wat een mooie foto Lielle!!

Onze Odermus had een goede start van het crossseizoen.
Met een mooie foutloze rit en een score van 83% voor stijl werden Rosanne​ en de schimmel eerste in een veld van 41 deelnemer.


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-16 14:53 



 
Profiel   

Super zeg. De paardjes doen het goed. Mis mijn mannetje ook nog steeds. Het was een draak, maar ook mijn maatje. Maar dat zullen jullie herkennen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-16 22:25 



 
Profiel   

Hi, ik ben sinds enige tijd eigenaar van een Odermus R nakomeling. Ik ben op zoek naar zijn vorige eigenaren. Het is een Odermus R x Triumph Vina, ruin, schimmel, vos geboren. Wie kent hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 20:23 



 
Profiel   

Oeh oud topic, maar toch wil ik me melden, mijn bijrijdpaard is een nakomeling van hem. Het is een ontzettend lief en humoristisch dier die graag wil werken :)

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 12:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 22 [ 543 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen