Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

 
Profiel   

Dat is toch ook weer erg leuk om te starten, ik zelf heb ook nog niet zoveel gestart na mijn val maar heb langzamerhand het vertrouwen weer wat terug.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 14:21 



 
Profiel   

Wat leuk Frenka dat je weer wat wedstrijdjes hebt gestart. Ik zit met Gio in de springles bij onze club, was niet helemaal de bedoeling,
maar er was niet meer voldoende plek bij de dressuur. We doen voornamelijk veel balkjes en hebben al wat kleine sprongetjes gedaan
en hij deed het echt super. Vergeleken met mijn pony is hij ook lang zo kijkerig niet. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-15 11:30 



 
Profiel   

Haha, leuk! Ook wel stoer, weinig dressuurruiters die dat doen omdat er geen plek is in de dressuurles. Mijne vindt het ook mooi, net een echt springpaard. Kijkt idd nergens naar, weigert nooit en ze springt ook nog met een goede techniek. Misschien eens eventing proberen... Al vind ik dat stiekem doodeng.

Zhivago was ook weer ergens gestart hoorde ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-15 07:23 



 
Profiel   

Eclips vind springen ook leuk, maar ik niet ...
Ik las inderdaad ergens dat hij gestart was, maar volgens mij ook afgegroet halverwege!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-15 13:18 



 
Profiel   

Mijn dame heeft pas 1x gesprongen. Dat vond ze wel erg leuk, maar ik ben er er ook geen fan van.

Vorige week hebben we mee gereden in een clinic van Alex van Silfhout tijdens de Masterclass van Paard&Lifestyle. Wat een top ervaring! Heel spannend voor 900 toeschouwers en de hele entourage er om heen. Ik ben onwijs trots op mijn dametje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 07:56 



 
Profiel   

Yes, al die enthousiast springende Zhivago's geeft me toch hoop dat ik wel een springpaard heb gekocht :D! Mijn 3 jarige Zhivago is nog echt een baby, maar intussen wel dik genoeg om er verder mee aan het werk te gaan! ~~}> Onze startkaar voor volgend jaar is aangevraagd, ik ben heel benieuwd hoe die dat gaat aanpakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 14:47 



 
Profiel   

Frenka schreef
Vorige week hebben we mee gereden in een clinic van Alex van Silfhout tijdens de Masterclass van Paard&Lifestyle. Wat een top ervaring! Heel spannend voor 900 toeschouwers en de hele entourage er om heen. Ik ben onwijs trots op mijn dametje. <3

Ik was daar ook, was je degene die zijn paard de hoeken niet doorkreeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 15:02 



 
Profiel   

Ja dat waren wij idd. De 2e vos die in de baan kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 15:44 



 
Profiel   

Knap paard hoor, alleen vond ik dat je niet zo goed luisterde naar Alex :D ivm de hoeken door rijden, maar dat kan ook wel door de spanning komen hoor, ik zou het je niet na doen. En dan ook nog alleen in de baan dus geen hulp van een ander paard pff echt wel knap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 16:20 



 
Profiel   

:') ik zag de video terug en toen hoorde ik dingen die ik daar ter plekke echt volkomen heb gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 07:17 



 
Profiel   

Hahaha oke ik kan me dat van de spanning wel wat voorstellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 10:57 



 
Profiel   

LETS schreef
Haha, leuk! Ook wel stoer, weinig dressuurruiters die dat doen omdat er geen plek is in de dressuurles. Mijne vindt het ook mooi, net een echt springpaard. Kijkt idd nergens naar, weigert nooit en ze springt ook nog met een goede techniek. Misschien eens eventing proberen... Al vind ik dat stiekem doodeng.

Zhivago was ook weer ergens gestart hoorde ik?

Haha bedankt, maar ik vind zelf springen ook altijd heel leuk en heb ook wel springwedstrijden gereden.
Leuk dat je jouwe zo goed kan springen! Eventing lijkt me ook wel echt leuk, maar ik hou het toch liever bij alleen dressuur en springen. :)
Wordt Zhivago nu dan uitgebracht door Tommie Visser?
Frenka wat gaaf dat je les hebt gehad van Alex van Silfhout!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-15 16:48 



 
Profiel   

Jeetje zeg, wat een bericht. Echt verschrikkelijk. Heb 'm in Tolbert nog mogen bewonderen op de hengstenshow, eeuwig zonde.
Was ook de enigste goedgekeurde nakomeling van Zhivago, of niet?
[VN] KWPN-hengst Estoril overlijdt aan bacteriƫle infectie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-15 14:09 



 
Profiel   

Ja heel zonde!

Zhivago zelf staat inderdaad bij Tommie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-15 16:52 



 
Profiel   

Ja ik las het ook echt vreselijk, zo jong en ook nog talentvol.. bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 22:31 



 
Profiel   

Hoe doen de Zhivago's het allemaal?
Helaas gaat het met Gio wat minder op dit moment. Voor het indoorseizoen ging het wel goed en
ook had ik wat wedstrijden opgegeven. De eerste indoorwedstrijd deed hij heel braaf en hadden we 3x wp en prijs.
Toen we die week daarna weer op wedstrijd waren, liep hij helaas kreupel. Dagen daarna weer goed en zelfs nog gereden. Paar dagen daarna was zijn rechtervoorbeen behoorlijk dik. Eerst dachten we aan een peesblessure, maar gelukkig was dit niet het geval. Hij heeft wel een infectie opgelopen in zijn been, maar dit is nu al goed afgezakt. Nog even een week behandelen, maar rijden kunnen we weer rustig opbouwen. Dus het valt gelukkig mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-15 15:23 



 
Profiel   

Oei dat is ff balen maar wel fijn dat het weer beter gaat!
Die van mij gaat na nog meer zadelellende eindelijk de goede kant op. Het arme beest is al door een hoop mensen bestempeld als lastig maar ze heeft gewoon altijd aangegeven dat het niet goed zat. Gelukkig heb ik geen moment aan haar getwijfeld en dus nooit doorgereden als ze aangaf dat er iets niet lekker zat. Nu gekozen voor een zadel dat in het kopijzer extra wijd is en pas gemaakt dmv de zachte kussens. Dit vind ze een stuk prettiger dan al die knijpende kopijzers.
Ze begint nu ook langzaam een drachtbuikje te krijgen.
Ik rij gewoon door tot ik merk dat het niet meer van harte gaat en dan gaat ze met zwangerschapsverlof

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-15 16:47 



 
Profiel   

Ik heb maandag onze eerste 'dressuurles' met mn 3 jarige Zhivago! Hij is nu sinds 1.5 week weer opgepakt. Opstappen en wegrijden, alsof hij nooit iets anders heeft gedaan. (Wat in theorie ook is natuurlijk, vorig jaar was meneer al gereden bij de vorige eigenaren). Hij maakt ook al goed duidelijk dat hij een leven als spring/eventing paard wel ziet zitten. Baasje al 3x een 'omygod' moment bezorgd toen hij besloot wel even uit de buitenbak te kunnen springen >;). Mijn startpas is aangevraagd vanaf 1 april :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-15 12:35 



 
Profiel   

Gaat het weer helemaal goed met je paard GerenGer? s
En iedereen de kerst goed doorgebracht?
Eclips doet het ook goed en het is en blijft een heel fijn paard hij heeft al meerdere winstpunten in het Z.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 10:27 



 
Profiel   

Top Kajanus!

Die van ons is een maandje terug gecastreerd en inmiddels weer aan het werk, is er gelukkig prima doorheen gekomen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 14:05 



 
Profiel   

Dat is altijd weer een dingetje dat castreren. Wij laten het eigenlijk altijd via de liezen doen dan heb je het minste last.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-15 17:10 



 
Profiel   

Het gaat heel erg goed met hem Kajanus! Hij's weer helemaal de oude gelukkig. :)
En wat goed van Eclipse!
Laurie, die is dan zeker pas op een oude leeftijd gecastreerd. Was hij vrij makkelijk als hengst? Gio was ook nog hengst toen we hem kochten, maar wij hebben ook merrie's en het is wel zo leuk als hij daarbij kan en op wedstrijd is een hengst ook niet zo gunstig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-15 11:08 



 
Profiel   

O gelukkig Ger

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-15 22:00 



 
Profiel   

Bij ons is er gister al heel veel sneeuw gevallen en vandaag/vannacht veel ijzel. Bijna alle bussen rijden ook niet.
Vanavond maar in de binnenbak rijden als dat lukt. Heb eigenlijk wel zin om in de sneeuw te rijden,
maar dan moet er nog wel wat meer vallen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-16 10:46 



 
Profiel   

Fidel is alweer 6 maanden drachtig! Het gaat echt zo enorm snel!
Buikje begint nu wel te groeien maar het is vooral vanaf de achterkant goed zichtbaar :+

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-16 14:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 73 [ 1813 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen