Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 59 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rubiquil nakomelingen

 
Profiel   

Shirley__ schreef
Momenteel staat die van mij nu een week stil, ik probeer het morgen weer op te pakken... Heb een flink gekneusde schouder opgelopen door een val van het paard op de manege...

Oeh kneuzen doet zeer..

Hopelijk gaat het.
Succes en beterschap.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-15 21:11 



 
Profiel   

Ja het gaat wel beter dan vorige week, gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-15 15:20 



 
Profiel   

Hier druk, druk, druk :) Niet enorm veel tijd om te rijden, maar het lukt wel. We gaan ook nog trouw op wedstrijd en heb mijn punten voor de M1 binnen **jippiiee** Brave knol! Dit najaar gewoon super hard gaan oefenen voor de M, want dat gaat niet meevallen.....

@ Shirley : Soigneer je! :(:)
@ eldango : Wat leuk dat het goed gaat met je kleine spruit! *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-15 08:43 



 
Profiel   

Mijn Rubi loopt inmiddels Z1 en heeft ook een week stil gestaan na een trailerongelukje op weg naar de Brabantse. Ze staat altijd wat onstabiel op de 2-paards maar nu was het echt verschrikkelijk. Waarschijnlijk is ze onderuit gegaan en heeft het andere paard daarbij op haar staart gestaan waar nu een hele hap uit is en ze kwam ook megastijf van de trailer af. Gelukkig is ze na een weekje rust weer helemaal hersteld *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-15 09:46 



 
Profiel   

Jaaaa onze eerste wedstrijd is er dan eindelijk! Niet officieel maar om te proeven... En jawel zonder trailer, godzijdank is de club om de hoek! En word het daar gehouden _/-\o_ ! En daarna hard opzoek naar een trailer :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-15 22:43 



 
Profiel   

Super! Wanneer staat het op de planning?

Vandaag weer een goede proef gereden met Lady. Wat een topknol toch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-15 17:56 



 
Profiel   

27september! Is ook maar 1 proef, maar dan kan ze iig wennen aan de witte hekjes! haha
Wat goed Zwieke! Welke klasse rijd je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-15 10:21 



 
Profiel   

Komt wel goed Shirley! Kilometers maken! :) En zelf blijven ademen! :))

Ik rij nu nog L2, maar moet volgend seizoen overgaan naar M1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-15 10:58 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen? :)

Ik had gisteren Provinciaal kampioenschap L2. De terreinen lagen er vreselijk slecht bij, maar Lady heeft zichzelf helemaal gegeven en we zijn Provinciaal kampioen! :D Nu nog het Nationaal kampioenschap en dan is de L2 voor mij definitief voorbij! :) In de winter hard trainen voor in maart mijn M1 debuut te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-15 10:44 



 
Profiel   

Wat goed! gefeliciteerd! Wij zijn volle voorbereidingen aan het treffen voor zondag... onze eerste wedstrijd haha. Het zou nu even droog blijven sowieso tm zondag dus hoop dat het terrein beetje te doen is met kalkoenen! Nog nooit mee gereden maar dat komt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-15 12:28 



 
Profiel   

Leuk al die afstammelingen!!

ik heb ook een rubiquil afstamming :D
Erg lief paard in de omgang, erg aanhankelijk.
Hij denk soms dat hij een schoothondje is :')
Ruim een jaar geleden had hij een peesblessure, doordat de hoefsmid hem meerdere malen te kort op zijn hoeven heeft gezet :(
We hebben hem veel tijd gegeven om te herstellen, en gelukkig gaat het nu weer goed. Het rijden weer opgepakt, hij moet alleen nog wel wat kilootjes kwijt, maar dat gaat met de training wel goed komen :D :o
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-15 18:43 



 
Profiel   

@ Viv34 : Wat een leuk koppie zit er op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 08:21 



 
Profiel   

Dankjewel @zwieke !!
Ik zag dat jou rubiquil van 18-3-2006 is, de mijne 30-3-2006, bijna even oud :D :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 12:10 



 
Profiel   

Wij hadden afgelopen zondag onze eerste onderlinge dressuurwedstrijd! Voor het eerst op vreemd terrein, tussen de witte hekjes en met beetje spanning van haar amazone :+ Ze was super braaf, erg kijkerig en daardoor konden we beide niet genoeg ontspannen maar het was echt super! Trots op me rubiquil merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 12:57 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 13:02 



 
Profiel   

ziet er leuk uit @shirley_!!
Wat voor punten had je? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-15 14:03 



 
Profiel   

168 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-15 10:49 



 
Profiel   

Wat leuk Shirley! :D Nu kilometers maken, dan komt alles wel goed! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-15 15:30 



 
Profiel   

@ eike : Ik heb je gisteren op het Nationaal gezien! :) Wat zag ze er weer goed uit jouw mooie vos! :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-15 08:39 



 
Profiel   

zwieke schreef
@ eike : Ik heb je gisteren op het Nationaal gezien! :) Wat zag ze er weer goed uit jouw mooie vos! :9


dank je spijtig dat ik je niet gezien heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-15 21:08 



 
Profiel   

[ img ]
Hier ook sinds kort een trotse eigenaar van een Rubiquil.
Banique, ruin, 172 cm, 10 jaar

Edit; foto bijgevoegd

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-15 19:05 



 
Profiel   

Sapphire weer het typische Rubiquil hoofdje veel plezier met hem!
Viv 34 de aftekening van u paard trekt een beetje op die van mij :o
Shirley zo gaat die goed he de 1ste stap is gezet!
Zwieke dikke proficiat heb je nog wedstrijden gereden.

Het is hier ook weer een beetje stilgevallen, ook bij mij.
Ik heb thans met mijn Rubi echt niet stilgezeten we hadden een beetje een moeilijk 2015, maar ik heb haar gelukkig altijd in het werk kunnen houden maar in maart heeft ze een lymfangitis gekregen die snel beterde maar toch regelmatig nog de kop opstak, door de zware medicatie kreeg ze zweren in haar mond, ze begon plots nogal erg de tong uit te steken. We staken het op het rijden, ook de osteo zadelpasser en da langsgeweest de laatste had het dan eindelijk gevonden grote zweren echt zonde dus weken bitloos gereden ging gelukkig super! dan toch nog nationaal de 6j gestart al de oef. gingen heel goed alleen de gedragenheid moest nog flink aan gesleuteld worden maar ik heb daar aangezien de omstandigheden weinig aan gewerkt. Ik wilde dat ze terug een leuk gevoel in hara mond kreeg want ze heeft toch nog steeds wat angst van het bit.
maar dan heb ik hier in Belgie de de winterwedstrijden gestart in de Z2, ze voelde super relax kan er ook al veel beter aan rijden en ik won onverwacht de proef met mijn 6j best wel trots op.
Nu moet of zou ik de M10 starten vergelijkbaar met de ZZ maar dan moet ze stang en trens in en dus 2 bitten in dat kleine mondje :? ik hoop dat het goed komt. Ook even aan gedacht om in nederland te starten omdat daar met trens mag worden gereden maar soms zijn de afstanden echt niet te doen.
Op Jumping Mechelen ook weer een Demo met het dressuurkader mogen geven ze was wel erg gespannen maar deed wat ik vroeg de weg is nog lang....maar komt goed


[ img ]


[ img ]



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-16 10:19 



 
Profiel   

Beste wensen allemaal voor 2016, dat het maar een mooi jaar mag worden met onze Rubiquils!

Eike wat een toppertje is het toch! Zonde dat jullie medische problemen hebben gehad, hopelijk wordt 2016 een beter jaar!

Ik heb hier al heel lang niet gepost maar uiteraard nog steeds in het bezit van mijn lieve Rubiquiltje :) Helaas het afgelopen jaar niets met haar gedaan. We hebben de paarden aan huis gekregen en na een jaar lang tobben met verkeerd geleverd zand heb ik nu sinds november eindelijk een goede bak. Maar door de bouw van ons huis sowieso ook gewoon geen tijd gehad iets met de paarden te doen qua training. Voor de kerst zijn we verhuisd dus nu hoop ik eindelijk rustig het rijden op te kunnen pakken. Orenda is inmiddels al 6 en door verschillende omstandigheden dus nog niet fatsoenlijk ingereden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-16 09:08 



 
Profiel   

@ Eike : Ik blijf verliefd op jouw Jebe! <3 Een vriendin van mij had jou zien rijden in Mechelen en zei "dat is precies Lady in een maatje groter!" hihi. Ik heb na het Nationaal nog één wedstrijd gereden, daarna niet meer. Zat even in een dipje. Momenteel zijn we er wel goed aan het uit geraken, dus hoop binnenkort weer eens de ring in te gaan! :)

@ Sapphire : Wat een leukerd! :oo

@ Daan : Verkeerd zand in de bak ken ik maar goed genoeg.... Maar een geluk dat het nu wel in orde is! Knallen maar nu! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-16 10:50 



 
Profiel   

hey!! hier nog een rubiquil! eentje die behoorlik kan springen. zijn er meer springers hier ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-16 18:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 59 van de 61 [ 1504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen