Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Hihi grappig joysieee zie in je profiel dat je ook uit delfgauw komt! Jouw beestje ziet er inderdaad nog heel erg jeugdig uit.

Wilma dat herken ik wel in die van mij , die houd er ook totaal niet van om na lange teugel weer opgepakt te worden. Ben daar nu wel op aan het oefenen.

Mijn krack durft overigens wel te bokken onder het zadel , maar gelukkig niet zo heftig als dat ze los doet. Dat beest kan echt flink uit haar pan gaan! Ben er vorig jaar heel hard afgestuiterd, wat toch tijdelijk het vertrouwen wat geschaad heeft. Maar sinds 2 maanden kan ik (even afkloppen) weer zonder ellende en vol vertrouwen met haar rond rijden.

Mijn krack heeft wel echt het uitzonderlijke talent om haarzelf te pijnigen! :') wat dus vaak resulteerd in wondjes en dikke benen. (Ze zwelt enorm snel op) die van jullie nog zo'n leuk talent?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 22:56 



 
Profiel   

Oh jeetje Shark dat is nou niet echt het talent wat je zou willen hebben ...
Hudson is een echte clown , tijdje geleden had hij z'n deken uit gedaan en was hij door de paddock gaan rennen met die deken in z'n mond hahaha leek wel een vlag die achter hem aan wapperde.
Hij ken ook echt uit z'n dak gaan en dan vooral met z'n voorbenen slaan , gelukkig onder het zadel geen last van hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-16 23:52 



 
Profiel   

Nee dat is een talent wat ik liever niet heb :+ maar moet zeggen dat het sinds ik 2 a 3 maanden springschoenen gebruik niet meer gebeurd. Gelukkig!

Dat met die voorbenen slaan heeft die van mij in het begin een tijd gedaan. Gewoon tijdens het longeren, had het nog nooit gezien bij een paard. Onder het zadel deed ze dat dan ook weer niet. Nu doet ze het nog wel als ze los loopt maar verder niet meer. :')

Hudson klinkt inderdaad wel als een clown! Heel apart om je paard met deken als vlag door de paddock te zien gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 06:21 



 
Profiel   

O ja Red heeft nog een talent: zichzelf alleen aan de rechterkant van neus tot kont onder de poep rollen in de stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 09:41 



 
Profiel   

Hahaha Wilma , ook niet echt een heel fijn klusje om haar weer schoon te maken .. Gelukkig is ze niet wit hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 09:44 



 
Profiel   

Haha dat is nogal een vies talent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 10:04 



 
Profiel   

Sharkj schreef
Hihi grappig joysieee zie in je profiel dat je ook uit delfgauw komt! Jouw beestje ziet er inderdaad nog heel erg jeugdig uit.

Wilma dat herken ik wel in die van mij , die houd er ook totaal niet van om na lange teugel weer opgepakt te worden. Ben daar nu wel op aan het oefenen.

Mijn krack durft overigens wel te bokken onder het zadel , maar gelukkig niet zo heftig als dat ze los doet. Dat beest kan echt flink uit haar pan gaan! Ben er vorig jaar heel hard afgestuiterd, wat toch tijdelijk het vertrouwen wat geschaad heeft. Maar sinds 2 maanden kan ik (even afkloppen) weer zonder ellende en vol vertrouwen met haar rond rijden.

Mijn krack heeft wel echt het uitzonderlijke talent om haarzelf te pijnigen! :') wat dus vaak resulteerd in wondjes en dikke benen. (Ze zwelt enorm snel op) die van jullie nog zo'n leuk talent?


Haha je lijkt die van mij wel te omschrijven :j Teugels lang = uitstappen en klaaaar! Bokken doet die van mij niet onder het zadel gelukkig maar ze kan wel enorm snel wegspringen/180 graden draaien. Vaak nog voordat ik het doorheb.. >;)

En dikke benen door wondjes heeft die van mij ook regelmatig. Soms zijn de wondjes zo klein dat ik ze niet eens zie, maar toch een dik been..! Trekt altijd wel weer snel weg gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 10:12 



 
Profiel   

Haha ja Fly loopt opzich prima door, maar inderdaad als hij denkt dat hij aan het uitstappen is gaat hij al zo naast het opstapkrukje staan. Zo van, hier ging je er op, dus hier kan je er ook weer af :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 12:19 



 
Profiel   

Hahaha het zijn wel allemaal slimmeriken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 12:47 



 
Profiel   

Die van mij gaat na een rondje uitstappen stilstaan waar zijn uitrijdeken over het hek hangt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 12:53 



 
Profiel   

Haha grappig Elise!!

Wat een knappe dame op de vorige pagina, echt een meisje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 13:56 



 
Profiel   

Haha het zijn allemaal van die grappenmakers. Die van mij maakt het niet uit waar.. ze gaat gewoon stilstaan en dan draait ze haar hoofd naar mij toe zo van... klaar!! Stap maar af baas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 15:18 



 
Profiel   

Haha slim zijn ze zeker! Graven die van jullie ook kuilen? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 19:28 



 
Profiel   

Daar heb ik die van mij nog niet op kunnen betrappen :P weet wel dat ze heel erg goed is in haar stal tot een grote bende omtoveren.

Heb wel ontdekt dat die van mij heel erg dol op kinderen is! Echt zo leuk om te zien. Was er altijd voorzichtig mee omdat ze zo groot , lomp en jong was. Maar merk echt dat ze heel voorzichtig is als er kleintjes in de buurt lopen. Mijn verzorgster werkt in de gehandicapten zorg en die komt wel eens met haar kindjes naar stal , maar mijn merrie vind het prachtig! Kusjes, knuffels, poetsen met of zonder rolstoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 19:48 



 
Profiel   

Dat is wel heel leuk Shark dat ze zo lief is met kleintjes.

Jeska, Hudson is ook een kuilengraver ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 20:49 



 
Profiel   

Oh gelukkig! Gina heeft ook echt een hékel aan regen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 19:45 



 
Profiel   

Dat weet ik niet of Hudson dat ook heeft, ik rij niet als het regent :') hahaha en ben er niet bij als hij buiten staat en het regent hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 21:11 



 
Profiel   

Ik heb sinds afgelopen zomer een krack c (vader van moeder dan, telt dat ook?). Ze is erg sensibel, een dame, laat duidelijk weten wat ze wel en niet wilt en een clown. Daarnaast kan ze Stijgeren en bokken, iets wat ze niet erg vaak onder het zadel doet trouwens. Ze leert ook super snel! Zodra ze iets doorheeft dan is de lol er ook snel vanaf, dan kan je wat anders gaan doen anders verliest ze interesse.
Vandaag weer van haar slimheid staan kijken. Aan het einde van de stalgang is een "kleine" doorgang met een deur die uit 2 delen bestaat. Het bovenste gedeelte stond open dus daar ging ze doorheen staan kijken. Heeft ze bedacht dat als je met je knie tegen de onderste gaat duwen dat die misschien wel open gaat. Gelukkig zat hij op de schuif :') ze is vorige week 5 geworden, vorig jaar november beleerd tm december en daarna tot juni op het land gelopen. Ik ben heel benieuwd hoe ver we samen gaan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 21:38 



 
Profiel   

Die van mij heeft voor zover ik weet niet echt iets tegen regen.. alleen als het erbij waait vind ze het niks. :') maar ik rij nooit in de regen --> voordeel van een binnenbak hebben. Heb zelf wel een hekel aan regen.

Ze heeft het wel een tijd heel spannend gevonden met andere paarden in de bak, met name het passeren en gevlekte paarden vond ze erg spannend. Gaat nu de laatste tijd eigenlijk een stuk beter, al moet ze al die rare vlekken vaak toch nog even wat beter bekijken :') Nog meer daar last van gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 22:26 



 
Profiel   

Ja! Gister sloeg ze met 2 benen tegelijk naar degene die schuin achter haar liep. Ze voelde zich ingesloten. Nou was ze dat ook.... Ze slaat trouwens ook snel uit angst. Als ze schrikt is de eerste reactie schoppen met haar achterbeen. Laatst stond ze te neuzen met een ander en die gaf een gilletje, waarop zij meteen naar achter schopte. Al heeft ze wel begrepen dat dat niet de bedoeling was.
Veearts heeft ze ook alle hoeken laten zien met keuren.... ze is inmiddels wel al wat beter opgevoed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 22:37 



 
Profiel   

Haha hier ook een binnenbak gelukkig! Was gisteren aan het longeren (buiten) toen het ineens keihard ging regenen. Gina ging mooi met d'r kont tegen de regen instaan. Longeren? Dacht het niet, het regent! :D

Gevlekte paarden geen probleem, ze heeft een bont paddock maatje! Maar witte pony's, kleiner dan 1.45m: die zijn echt doodeng :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-16 22:40 



 
Profiel   

Oef dat schoppen is dan weer wat minder! Fancy uitte het meer ineens op de rem gaan of keihard er langs willen gaan. Dominante paarden bleef ze liever gewoon helemaal bij uit de buurt. Maar nu na een jaar gaat het goed , soms wil ze nog wel een pasje versnellen maar ze kent dan ook ondertussen alle paarden op stal wel.

Ponies vind ze inderdaad maar rare wezens , volgens mij vind ze ze interessant en eng te gelijk. Ze heb ook niet echt een probleem met bontjes (zou ze hier op stal slecht staan hebben er best veel ) maar volgens mij vind ze het gek dat die paarden 2 kleuren hebben en op koeien lijken :') en ze reageerd heviger op merries lijkt het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:55 



 
Profiel   

Klinkt als een pittige tante vibabu! Gina kan ook best dominant zijn, niet echt dominant eigenlijk meer onzeker. En als ze onzeker wordt, neemt ze de leiding over (logisch). Toen ik haar net had heeft ze wel eens steigerend tegenover mij gestaan met longeren, dat ik dacht: wat heb ik nu weer gekocht?! Maar nu alles voor haar duidelijk is, is ze super lief. Kan haar eigenlijk ook met alle paarden buiten zetten. Als ze ze vervelend vind, parkeert ze ze gewoon in een hoek en laat ze merken dat ze daar voorlopig even niet uit mogen komen tot ze weer normaal doen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 10:27 



 
Profiel   

Hier nog een filmpje van hoe braaf ze is. Wel het geluid even aanzetten! :)
https://vimeo.com/151998118

en foto's :

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 14:46 



 
Profiel   

Die is inderdaad braaf! Heerlijk dat dat zo kan :D
Fancy is nog niet mak , wil ik van het voorjaar mee verder werken. Eerste 2x buiten het terrein was ze braaf , alleen putten vind ze heel raar! De machines op het terrein kijkt ze niet naar..


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 15:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen