Grondwerk @ liberty met Appaloosa Luus.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Grondwerk @ liberty met Appaloosa Luus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 17:43

Omdat Luus een beetje zielig is, en omdat het zulk heerlijk weer is hebben we vandaag lekker wat in de bak gespeeld. Een vriendin van mij was mee, en die was zo lief een paar filmpjes te maken. Ik fotografeer altijd een ander maar heb maar weinig beeldmateriaal van mijzelf met Luus dus ben erg blij met deze op de telefoon gemaakte filmpjes haha.

Luus is een bijna 5-jarige appaloosa merrie waarmee ik nu ook bijna een jaar aan de slag ben gegaan. Ze doet erg haar best maar het gaat allemaal niet zo van zelf bij haar. Dat geeft niets, we hebben alle tijd. Afgelopen donderdag hebben we haar moeder moeten laten inslapen, Luus is momenteel dus helemaal alleen op stal. Dit is natuurlijk niets voor een kuddedier dus we zijn opzoek naar een maatje (pensionstaller) maar in de tussentijd moeten we maar extra veel tijd bij haar doorbrengen.

Hier de filmpjes van het spelen van vandaag, het is zo'n heerlijk lief dier.

Vergeef de verschrikkelijke staande-mobiel filmpjes. Ben allang blij dat ik wat beeldmateriaal heb haha. Als je ze op youtube kijkt kun je ze wat groter zien (is zo op bokt wel heel klein).














Afbeelding

Tips en commentaar is hartstikke welkom, maar we hebben les & zijn beide nog lerende ;)