Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht!!!! paarden transport naar Denemarken

 
Profiel   

Hee goedemorgen!
Ik ga binnenkort naar Denemarken om daar op een stal te werken.
Nu is het zo dat ik mijn paard mee wil nemen, maar haar liever niet met trailer wil meenemen.
Nu zoek ik dus een bedrijf of particulier ( bijvoorbeeld iemand die aankomende weken in Denemarken komt) die tegen een vergoeding mijn paard mee wil nemen.

Het gaat om een plekje Vodskov boven in Denemarken.
Ik heb al een aantal bedrijven gevonden, maar deze vragen minimaal 80 cent per kilometer, en dan kom ik op 1200 euro uit.
Dit moet goedkoper kunnen toch ?? ( hoop ik hihi _/-\o_ )
Ik hoor heel graag van jullie!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 10:54 



 
Profiel   

Misschien handig om de plek van vertrek erbij te zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 10:57 



 
Profiel   

http://www.horse-transport.nl

http://www.marceljordan.com

Beide goede ervaringen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 10:58 



 
Profiel   

En de prijzen zijn ook redelijk te doen ?

Plek van vertrek is in de achterhoek ( oost gelderland )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 11:04 



 
Profiel   

Horse Trans Cargo. Rijden door heel Europa en staan met name in Duitsland hoog aangeschreven. Alleen wat het kost??? daarvoor moet je contact met hun opnemen. http://www.horsetrans.hu/en/index.php

Maar een 700 a 800 moet je wel rekenen. Ik heb al een aantal keer een paard binnen Dld laten vervoeren, van zuid naar noord ed. En was elke keer toch een 500 euro kwijt. Jou transport gaat ook nog over een grens, en daar ben je dus ook extra papieren (gezondheidsverklaring) voor nodig.
Goedkoop of goedkoper moet je toch echt gewoon met trailer gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 11:22 



 
Profiel   

hanneke05 schreef
En de prijzen zijn ook redelijk te doen ?


Vervoer vanuit Spanje naar NL en vanuit NL naar UK op groottransport. Beide was ik rond de 800 kwijt, incl alle papieren etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 19:20 



 
Profiel   

Toka transport.? Zie ik alleen ooit op fb voorbij komen. Ik weet niet of ze ook Denemarken doen. Prijs ed weet ik ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 19:27 



 
Profiel   

Is het geen idee eerst zelf daar te gaan werken en kijken of het je bevalt? Als je het naar 1,5 maand of zo nog steeds leuk vindt en je werkgever ook tevreden is dan je paard laten komen ?
Een transporteur of zo die je paard goedkoper mee neemt zal best lastig worden op plaats van jou paard kan tenslotte ook een paard staan die 100% betaald .

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 19:29 



 
Profiel   

Ik vind 1200 niet zo veel voor zo'n trip? Ik denk niet dat dit veel goedkoper zal kunnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 19:31 



 
Profiel   

hanneke05 schreef
En de prijzen zijn ook redelijk te doen ?

Plek van vertrek is in de achterhoek ( oost gelderland )

Misschien Olthof horses uit Ruurlo vragen??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 19:44 



 
Profiel   

Horse Trans Cargo uit Hongarije is een goede transporteur. En ik vond hem ook niet duur, heb er een minipaard mee laten overkomen naar de Achterhoek uit oost duitsland tegen de tschechie grens aan. Was daar toen 400 euro voor kwijt. Was wel een combi transport.
Ze hebben vakkundig personeel, luxe vrachtwagens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 14:56 



 
Profiel   

FrNo schreef
Toka transport.? Zie ik alleen ooit op fb voorbij komen. Ik weet niet of ze ook Denemarken doen. Prijs ed weet ik ook niet.


De vrachtwagen staat hier vaak in het dorp, ziet er meer uit als vee transport. :')
Gielissen wel goede ervaringen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 14:57 



 
Profiel   

Oh toppie ga alles is even opzoeken, ik heb nu contact met BSS transport. Iemand daar ervaring mee ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 15:21 



 
Profiel   

Ja, daar heb ik redelijke ervaring mee. Transport van paard en alles was top, maar voor die tijd wat communicatie problemen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 15:27 



 
Profiel   

Oké en behalve gezondheids verklaring, paspoort en de nodige entingen hoef ik niets te regelen toch? Of ben ik wat vergeten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:17 



 
Profiel   

Bss hele fijne mensen en fijn bedrijf.
Zeker een aanrader.

Ken toevallig een 2 tal chauffeurs die er op de wagens rijden ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:21 



 
Profiel   

EHS in Meetkerke ( Belgie ) kan je ook altijd eens vragen of zij regelmatig gedeelde transporten hebben...kunnen de kosten verdeeld worden onder het aantal paarden.
Super trucks en heel kundig personeel !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:27 



 
Profiel   

Mijn ervaring met BSS is dat de chauffeur absoluut top was, op het kantoor werken ze met meerdere personen en dan weet de een niet altijd wat je met de ander besproken hebt (maar eindresultaat prima!). BSS kan je de laatste stand vertellen van wat je aan gezondheidsverklaringen nodig hebt, maar ik denk dat je er van uit moet gaan dat je een gezondheidsverklaring nodig hebt van een dierenarts van de voedsel en waren autoriteit die minder dan 24 uur voor vertrek is afgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:38 



 
Profiel   

BSS Transport inderdaad, hele nette en fijne mensen. Supernette paardenvrachtwagens, dus geen veewagens, en gaat gewoon heel fijn.
Prijzen zou ik niet weten maar informeren kan altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:41 



 
Profiel   

BSS is een aanrader, en niet al te duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:45 



 
Profiel   

Mijn paard kwam na 1050 km, waarvan een deel door bergachtig gebied en later de Ardennen totaal relaxed van de vrachtwagen van BSS af, ik denk dat het je ook wat waard moet zijn dat je paard er geen trauma aan overhoudt, dus ik zou in ieder geval alleen in zee gaan met een bedrijf waarvan je de ervaringen van andere klanten kunt checken. Moet wel zeggen dat ik mijn paard met een tweepaardsvrachtwagen heb laten transporteren, rechtstreeks van stal naar stal. Bij groupage dus goed informeren naar de route die ze zullen rijden. Paard van vriendin werd in de buurt van Lyon opgehaald, vandaar naar Toulouse gereden, daar overnacht en toen naar Nederland. Die kwam dus wel erg vermoeid in Nederkand aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 16:48 



 
Profiel   

nicolanca schreef
Mijn ervaring met BSS is dat de chauffeur absoluut top was, op het kantoor werken ze met meerdere personen en dan weet de een niet altijd wat je met de ander besproken hebt (maar eindresultaat prima!). BSS kan je de laatste stand vertellen van wat je aan gezondheidsverklaringen nodig hebt, maar ik denk dat je er van uit moet gaan dat je een gezondheidsverklaring nodig hebt van een dierenarts van de voedsel en waren autoriteit die minder dan 24 uur voor vertrek is afgegeven.


Dit regelt BSS dan zelf neem ik aan? Ik zag het teminste bij de offerte staan.
En als hun dit dan regelen dan hoef ik voor het paard niets meer te regelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 18:30 



 
Profiel   

http://www.eponahorsesandtransport.com/nl/paardentaxi/

Deze is 0,65 per km.
Rijden volgens mij veel richting Denemarken en Zweden.
Ken ze persoonlijk niet, dus geen ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 18:38 



 
Profiel   

En Potijk? Zit bij je in de buurt, heb ik (lang geleden) ook eens een paard mee vanuit Zweden laten komen, goede ervaring mee: http://potijkpaardentransport.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 18:41 



 
Profiel   

Ibbel schreef
En Potijk? Zit bij je in de buurt, heb ik (lang geleden) ook eens een paard mee vanuit Zweden laten komen, goede ervaring mee: http://potijkpaardentransport.nl/

Bij hun heb ik een offerte opgevraagd maar nog niets van gehoord.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-16 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen