Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er ook een afstammeling van Don Primero?

 
Profiel   

Haha, die zon is best goedgekomen toch! Shine baby shine!Speciaal voor jou Pardora, dat het gras maar snel mag groeien!
Haike, hoe gaat het allemaal?

Donderdag mijn L1 debuut maar dat zal weinig spektakel worden met die warmte, heeft ie snel last van.
Heb t knollenbeest voor t eerst op een kilootje sportbrok gezet (krijgt nu 3 keer half muesli en een halve emmer speedibeet met olie en veel hooi) dus wie weet geeft dat een boost.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 11:03 



 
Profiel   

Muchos gracias !! {:} :D
Succes donderdag !

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-16 17:40 



 
Profiel   

Wiehoooo blij van het zonnetje! Beetje jammer dat de kuitjes lekker aan het vervellen zijn, is echt geen pan dus lange broek maar aan!
Pandora, bij jou ook weer gras?
Tess, Happy birthday!

Nou het was me het weekje wel, donderdag 2 punten (met de hakken over de sloot) gereden in het L1. Niet voor elkaar zoals ik wilde aangezien ie 10 dagen door n ander is gereden. Als ik been gaf deed hij...niks hahahahah. Beetje lui geworden dus, ondanks dat ie haar eraf heeft gegooid.

Anyways, peerd vrijdag beetje gehobbeld en zaterdag vrij. Gister moed bij elkaar geraapt voor n buitenritje dat 1,5 uur werd (hoofdzakelijk stap) omdat ie zo knetterbraaf was. Zelfs door t water gegaan, alleen nog maar niet gegaloppeerd op klein stukje na, paden waren ook erg zwaar. Kortom, dat gaat lekker. Pieter zijn leven wordt n stuk leuker als ie zo braaf blijft hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-16 08:46 



 
Profiel   

Gras...gras...gras...veels te veel gras hier voor mijn dikzakken :Y) :+ Moet al 1 stuk van de wei gewoon weelderig laten groeien, kan geen peerd op anders heb ik na 2 dagen een ontplofte skippybal :')

Altijd leuk zo'n wandeling met een braaf beest :j Keep on going ! :D

Haike Geproficiteerd met je verjaardag !! Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-16 16:18 



 
Profiel   

Dank jullie dames!

Hoe is het bij jou Pandora met dr beesten bende? Kunnen ze alle temperatuur schommelingen goed verwerken?

Danoesje gefeliciteerd met je l1 debuut en je eerste buitenrit, twee mooie overwinningen!

Hier beetje pech, vorige week wat verdrietige dingen en dinsdag baret beslagen en daarna helaas kreupel. Vrijdag bij dierenarts geweest en blijkbaar zool te dun gemaakt dus nu weekje boxrust en afwachten of nog zweer uitkomt. Gaat nu gelukkig al steeds beter dus hoop eind vd week weer naar buiten mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-16 21:52 



 
Profiel   

No problemos met temperatuurverschillen hier {:} Alleen die kleine rotvliegjes 's avonds worden ze dol van...ik ben dan ook al in de weer met vliegenkappen en co :Y)

Alle pech op een hoopje Haike :(:) Hopelijk vanaf nu alles weer in stijgende lijn !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-16 17:28 



 
Profiel   

[ img ]

Ze mocht na weekje weer buiten en na heel hard gerend te hebben moest ze meerdere malen uitgebreid rollen. Hopen deze week weer ijzertje eronder en dan weer rustig erop *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-16 19:57 



 
Profiel   

Zandbeest ! }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 11:41 



 
Profiel   

Ik vandaag selectiewedstrijd gehad, afgelopen week rustig wat opgebouwd en ze was fijn dus maar gewoon gegaan om te oefenen. Was eerste keer op groot terrein en op gras maar zoals verwacht was ze superbraaf. In begin was ze wat onwennig op gras waardoor ze wat scheef was, maar al snel werd ze steeds fijner en tijdens prijsuitreiking van springen ging ze echt heel gaaf lopen, compleet bij mij maar wel veel power.
Eerste proef was ik tevreden, vond zelf af en toe wat strak worden in de hoeken omdat ik zelf wat voorzichtig was op het gras. Helaas na middengalop wisseltje maar verder zeker tevreden. Tweede proef was meteen erna en eigen concentratie beetje op, maar geen fouten en dus ook goed tevreden.
Uitslag echt heel onverwacht en supergaaf, van de 20 starts 2 keer gewonnen! Eerste proef met 211 en 218,5 en andere proef 200. Vooral in de eerste proef veel 8-en, wijken alles 8,5 en voor rijvaardigheid en harmonie zelfs een 9 *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-16 18:45 



 
Profiel   

Ik vind dat jullie gewoon nu per direct psg moeten gaan starten, deze proeven zijn geen uitdaging meer ! }> :D
Nee, grapje... geproficiteerd met de resultaten ! *\o/* Schiet lekker op zo !

Hier gaat alles zijn gangetje. De beesten zijn braaf, of toch meestal....oma gister onder de draad gekropen _-:( Onderste draad staat op 80cm, de bovenste op 130cm...Men taxeert de draad, hoopt dat die wel meerekt en als je snel genoeg bent, voel je de elektriciteit niet eens...aldus oma :x
Gelukkig stond ze dan in het weggetje naar de andere wei...wat ik uiteraard destijds ook afgespannen heb om de boer zijn veld te sparen...just in case of :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-16 11:08 



 
Profiel   

Echt weer te asociale punten voor Tess. maar goed dat we in andere regio zitten, anders geen lol aan :P

Oooooh die oma ook, das echt stout. Dat taxeren en dr lekker onderdoor herken ik wel ja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-16 12:19 



 
Profiel   

Oh oh stoute brutale oma! Wel tegenvaller dan wss voor dr dat ze nog niet veel verder kwam :+

Even mn knappe merrie spammen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-16 20:04 



 
Profiel   

Oma kwam idd maar een meter of 10 verder :') :') vette pech }>

Mooie foto Haike !! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-16 10:24 



 
Profiel   

Nou oma heeft pech, mooie weer is voorbij!

Gister heerlijk buitenritje gemaakt waar stoere Pieterd het voortouw nam omdat het andere ruintje bang was voor grassprietjes. Heel keurig bruggetje op en heeeel voorzichtig met de baas bruggetje af. Zelfs hele stukken heel keurig handgalopje gegaloppeerd, trots!!
Komend weekend onverwachts starten met dank aan lief vriendinnetje en soepele organisatie en over 2 weken nog een keer weer buitenaf. Dik vet trots op mijn stoere poown die ineens een beetje baby af wordt en het zo goed aanpakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 16:34 



 
Profiel   

Pedro wordt nog een echt buitenbeest ! :D
Veel succes met de aankomende wedstrijden !

Hier idd mooie weer voorbij...maandag meer dan 12u non-stop geregend -O-
Paarden vorige vrijdag laten enten tegen tetanus en 2 hadden een bult als een sinaas op hun borst en waren zo stijf als een harkje, ééntje had helemaal niks... juist! Oma dus :+ Denk ik moet dat oudje maar weer opzadelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 08:02 



 
Profiel   

Super stoer Danoushia en Pieter!! Jullie kunnen de wereld aan en lekker starten weet dit weekend!

Pandora maar weer met fitte oma aan de slag dan ;) wel fijn ze dan daar dan niet op reageert!

En dat weer is inderdaad om te huilen, echt zo ontzettend nat.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 22:25 



 
Profiel   

Hoe is het met jullie en de paarden? Ook aan het zwemmen weer met dit weer?


Wij afgelopen zondag tijdens de selectie doorweekt, was echt droog totdat proef begon en halverwege begon het echt te gieten.... kwam water in dr oor en daardoor had ik idee beeld veel minder werd maar volgens omstanders viel het alles mee. Jurys ook tevreden en met 205,5/206,5 stond ik 1ste! Nu sowieso bij de beste twee van de kring dus plek voor kampioenschappen wel vrij zeker, over 3 weken nog 'uitvechten' wie kringkampioen gaat worden, staan nu gelijk.
https://youtu.be/uJBlsPwXzmg

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-16 06:51 



 
Profiel   

Blub blub blub..... :D Staat hier meer water dan in de winter :Y)

Hele mooie proef joh ! Kan mij goed voorstellen dat je daarmee 1e staat ! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-16 17:33 



 
Profiel   

Topic is erg rustig!

Hoe is het met de primerootjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-16 18:44 



 
Profiel   

Echt stil he! Mijne weet je, ben ook benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-16 09:14 



 
Profiel   

Primerootje gaat goed :D We hadden hier de voorbije 10 dagen gewoon droog weer :wow: , dus de peerden konden lekker dag en nacht buiten kamperen én er is veel hooi gemaakt, eindelijk ! :j

Hoe gaat het met jullie daar in het noorden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 08:09 



 
Profiel   

Wat fijn Pandora!! Wel goed na alle blub tot nu toe. Zal oma vast een stuk leuker vinden ook nu.

Danoushia goed aan het trainen wat ik steeds begrijp.

Mijn meisje doet het ook fijn, waren kringkampioen en dus volgende maand naar de Brabantse kampioenschappen. Nu beetje rustig aan aan het doortrainen en lekker aan het springen als afwisseling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-16 09:28 



 
Profiel   

Wat n heerlijk weer was het! Hoe gaat het hier?
Pieter staat lekker hele dagen buiten met zijn matties, helaas wel heel slecht land dus flink bijvoeren. Verder is ie vooral moe van t keten, rennen en eten maar heeft t naar zijn zin.
Twee weken terug kring gereden, superbraaf maar geen hoge punten.en nu weer oefenen voor 14ě wedstrijd. Hopelijk dan weer een paar puntjes want sta een beetje stil!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 07:26 



 
Profiel   

Fijn Pieter de hele dag lekker buiten kan spelen met zijn vriendjes! En op naar de 14de dan, jullie punten komen straks ook echt wel, fijn trainen en genieten ondertussen en dan steeds een stap verder samen!


Hier gaat het goed, Baretje gewoon wat aan het werk sinds de laatste selectie en niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Laatst heel fijne springles gehad en daar heeft ze echt lol in ook.


Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 16:45 



 
Profiel   

volgens mij zegt dit genoeg over vandaag


Laatst bijgewerkt door haike op 27-12-23 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-16 20:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 30 [ 730 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen