Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Flirt (Westenwind) op haar best!

 
Profiel   

<3

Hello! Ik heb al heel lang geen topic meer aangemaakt en volgens mij nog nooit van mijn huidige paard, maar ik ben toch wel trots op de foto's die ik de afgelopen periode heb ontvangen!

Flirt is een 6 jarige merrie van Westenwind. En dat ze een merrie is, laat ze ook duidelijk merken. Tijdens het rijden lopen we er vooral tegenaan dat ze het erg moeilijk vind om verbinding te pakken in haar lijf en om te wachten.

De foto's zijn van een clinic die ik gereden heb bij Tonnie Huberts (deze zijn gemaakt door Annelin), en van een wedstrijd. We rijden nu nog in het L1 maar gaan in de zomer de overstap maken naar het L2 :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Verder doen we natuurlijk ook nog andere dingen!


[ img ]

Bedankt voor het kijken :wave:


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 07:19 



 
Profiel   

Wat een mooie merrie met veel uitstraling. Veel potentie volgens mij, gaat helemaal goed komen in het L2, zeker gezien de clinic foto's. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 08:54 



 
Profiel   

Mooi paard en fijn plaatje. L2 komt vast wel goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 13:05 



 
Profiel   

Leuke combinatie zeg en vriendelijk gereden!
Succes in het L2, moet helemaal goed komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 16:51 



 
Profiel   

Het ziet er erg vriendelijk uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 17:32 



 
Profiel   

Mooie merrie! Heel veel succes in de L2!

Haar hoofdje lijkt zo klein in verhouding met haar lichaam :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-16 19:43 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Ik doe erg mijn best om haar zo vriendelijk mogelijk voor te stellen, ben blij dat dat in ieder geval vanaf de foto's er op lijkt!

@webster543: ze heeft inderdaad een klein koppie in verhouding. Ze is zelf ook maar 1.62 maar die dikke kont (kuch.. en buik) trekken haar een beetje uit verhouding :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-16 17:04 



 
Profiel   

Heee, bekend gezicht op foto 6 :=
Wat heb je een ontzettend knappe merrie onder je kont zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 11:02 



 
Profiel   

Straww_ schreef
Heee, bekend gezicht op foto 6 :=
Wat heb je een ontzettend knappe merrie onder je kont zeg!


Haha ja dat kan! Ik had het geluk dat ik de clinic samen met mijn superjuffie Malene (Zooist@bokt) mocht rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 11:50 



 
Profiel   

Erg leuk en aansprekend dier! Je rijd haar ook fijn :)

Wel vind ik haar aan de zware kant. Denk dat als ze wat lichter is ze ook haar achterbeen verder onder kan brengen. Als je voor het M gaat trainen moeten ze toch echt wel een stukje meer op het achterbeen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:05 



 
Profiel   

Liselot schreef
Erg leuk en aansprekend dier! Je rijd haar ook fijn :)

Wel vind ik haar aan de zware kant. Denk dat als ze wat lichter is ze ook haar achterbeen verder onder kan brengen. Als je voor het M gaat trainen moeten ze toch echt wel een stukje meer op het achterbeen :j


Helaas is dit voor het grootste gedeelte haar bouw. Je voelt en ziet haar ribben namelijk als je ernaast staat. Ze heeft een heel groot schouderblad en vrij ronde ribben. Wel heeft ze nog weinig buikspieren en is hij wat hooigevuld waardoor ze half drachtig lijkt :(:)
Gelukkig zijn we totaal nog niet met het M bezig, dus tegen die tijd zou dat goed moeten komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:08 



 
Profiel   

Erg knap paard!

Wel ligt je zadel niet erg lekker, hij ligt vrij ver naar voren en lijkt los te komen van haar rug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:11 



 
Profiel   

Ah okee, daar ging ik vanuit omdat je zei dat je L2 ging starten binnenkort. Thuis voor een klasse hoger trainen is vrij normaal, was mijn aanname :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:13 



 
Profiel   

Ziet er goed uit Elise! Die buik zal ook wel mooier worden als haar buikspieren sterker worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 12:41 



 
Profiel   

x_Elise schreef
Straww_ schreef
Heee, bekend gezicht op foto 6 :=
Wat heb je een ontzettend knappe merrie onder je kont zeg!


Haha ja dat kan! Ik had het geluk dat ik de clinic samen met mijn superjuffie Malene (Zooist@bokt) mocht rijden :D


Toppers!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 22:49 



 
Profiel   

Liselot schreef
Erg leuk en aansprekend dier! Je rijd haar ook fijn :)

Wel vind ik haar aan de zware kant. Denk dat als ze wat lichter is ze ook haar achterbeen verder onder kan brengen. Als je voor het M gaat trainen moeten ze toch echt wel een stukje meer op het achterbeen :j

Denk dat dit ook een beetje komt door de merrielijn waar Westenwind uit komt. :+

Ik vind het een erg leuke merrie, had niet in de gaten dat ze maar 1.62 mtr is.
Nog wat meer bilspieren trainen en haar ronde buik is al veel beter in verhouding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 22:54 



 
Profiel   

Nu je het zegt Tienus63, ik zie vaker deze bouw bij Westenwindjes!

Dank jullie wel allemaal :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-16 18:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen