Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

Pjotr is 1,20, hij krijgt best veel merrie's van rond de meter (ook een gehad van in de 90 cm). Dekken met een grotere hengst is op eigen risico natuurlijk (sowieso is dekken altijd op eigen risico), maar tot nu toe hebben de merrie's geen problemen gehad met de bevallingen, de Pjotr veulentjes lijken allemaal mooi rank en luxe.

Ik had eerst ook een dekhengstje Clever, van 1,10 en merrie's van dezelfde hoogte of rond de meter hadden bijna allemaal een zware bevalling omdat de veulens behoorlijke joekels waren, deze hengst leek dus groot en flink te fokken. Ik zou dus eerder Pjotr op een kleinere merrie zetten als Clever dus hoogte zegt natuurlijk niet alles ;).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-16 09:53 



 
Profiel   

Lengte verschil moet eigenlijk geen probleem zijn, de veulens groeien niet groter dan de baarmoeder van de merrie aan kan en als ze geboren zijn groeien ze dan wat harde en Pjotr fokt mooie luxe veulens dus die komen er vaak makkelijk uit.

Wat een mooi veulen weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-16 11:02 



 
Profiel   

Manda er zijn al zoveel mooie Pjotr kids geboren dit jaar :P Tijd voor een fotobommetje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 18:39 



 
Profiel   

Oeh ja fotobom please <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 18:46 



 
Profiel   

Jaaaaa er zijn weer wat prachtige kereltjes geboren dit jaar hihi. Vorig jaar allemaal merries (7 van de 9). Nu zijn de eerste 5 hengsten!!! Wel allemaal appaloosa's en allemaal valk en palomino! En nog 6 veulens verwacht dit jaar :)
Ik zal binnenkort inderdaad weer eens een overzichtje maken van de veulens van dit jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 22:00 



 
Profiel   

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-16 22:26 



 
Profiel   

Ontmoet Clearwater's Ragnar Lothbrok <3 <3 Panterbont Valk Appaloosa hengstje <3 <3 Geboren om 22.00 uur <3 In de ban van Pjotr x NRPS Clearwater's Khaleesi

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-16 23:47 



 
Profiel   

Ohhhhh geweldig !!!!!
Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 07:41 



 
Profiel   

Dank je wel! :D ik ben echt in love!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 08:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat is hij leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 09:08 



 
Profiel   

Echt een prachtig veulen en redelijk uniek aangezien er nooit eerder van van die grote merrie's voor Pjotr zijn gekomen *D *D
En uit een eenkleurige vos merrie zo'n volledig valk panterbont gestippeld veulentje is echt de jackpot, vorig jaar had je de enige nakomeling zonder crème of stippeltjes maar nu heeft Pjotr dat wel weer goedgemaakt toch hihi *\o/* *\o/* nu nog eens dekken voor de merrie versie :P :D

Nu heeft Pjotr dus 6 veulens dit jaar, allemaal hengsten hihi, en allemaal appaloosa EN crème!

Eerste veulen is een valk panterbont hengstje uit een mini maat moeder:

[ img ]

Tweede veulen is een valk fewspot hengstje uit een mini maat moeder:

[ img ]

[ img ]

Derde veulen was een valk fewspot hengstje uit een kleine maat moeder maar is helaas te vroeg dood geboren ;(

Vierde veulen is een palomino shabrak hengstveulentje uit een welsh A moeder (dit is mijn eigen veulentje van dit jaar :) )

[ img ]

Vijfde veulentje is een palomino shabrak hengstveulentje uit een mini maat moeder:

[ img ]

[ img ]

Zesde veulentje is een valk panterbont hengstveulen uit een NRPS grote D pony (van Robyn dus :) )

[ img ]

Ik ben weer onwijs trots op alle Pjotr veulens :# :# en nog 5 te gaan dit jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-16 11:44 



 
Profiel   

Hoe is het met de pjotr kids?
Ik mag me sinds het weekend eigenaar noemen van een pjotr zoon, El Macho <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 17:48 



 
Profiel   

Wat leuk dat jij hem gekocht hebt! :)) hij is erg knap <3


Met Ragnar gaat het erg goed :j
Hij is nu 5 maanden oud.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-16 17:53 



 
Profiel   

[ img ]
Nog een foto van vandaag :D
Vanavond krijgt hij een itp topic, want hij staat vanaf vandaag niet meer bij zijn moeder in de wei, maar in de wei ernaast met Ilya, de 2 jarige hengst van Set_Elkol hier op Bokt. :j ze doen heel braaf tegen elkaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-16 16:37 



 
Profiel   

Inmiddels gaat het goed met Odinkie Toys Cashflow oftewel Odin :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-17 20:57 



 
Profiel   

Vandaag met Ragnar wezen wandelen.
Hij wordt eindelijk eens wat mannelijker haha! <3 hij heeft nu trouwens een stokmaat van 118 cm :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-17 16:43 



 
Profiel   

Kleine wijsneus <3 nog even en hij gaat paps voorbij, hoe groot verwacht je dat hij uiteindelijk wordt?

En hoe gaat het met de rest van de Pjotr kids?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-17 21:24 



 
Profiel   

Ik hoop heel hard dat hij de 135-140 zal halen :)) maar ik denk dat hij tussen de 130-135 zal worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-17 22:52 



 
Profiel   

Wauw hij is echt mooi aan het uitgroeien! Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden uiteindelijk, knappe kerel!

X_soof wat leuk dat je Odin nu hebt! Ben benieuwd naar foto's van hem, vooral straks in zomervacht hihi.

Met Pjotr gaat alles goed, dit jaar gaat hij voor het eerst via KI dekken, daar beginnen we dit seizoen mee, eind vorig jaar wat geoefend op de bok en dat ging wel, dat zaad mooi ingevroren ook dus er ligt al een klein voorraadje Pjotr in de vriezer hihi.

Ben zo blij met die knapperd <3

[ img ]

Met mijn drie eigen Pjotr kinderen gaat het goed! Nimroos, Emma en Springveer, ik zal binnenkort ook wat foto's van hun plaatsen!

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 22:52 



 
Profiel   

Mooie maat Robynn!

Knappe Pjotr <3 eigenlijk had je een foto van de rietjes moeten plaatsen Manda, ook allemaal toekomstige knappe Pjotr kids :') . Op de een of andere manier vergeet ik Nimroos vaak, maar dat komt omdat ik zo gefocust ben op je PjotrxMellow knapperds. Foto's zijn altijd leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-17 23:00 



 
Profiel   

Ik zou gewoon een pony kopen alleen maar omdat ik een veulentje van Pjotr wil.
Echt de allerknapste ponyhengst die ik ken en zo stempelend. Hij is echt echt geweldig.

Ben je KI gaan doen zodat je ook overzees kan shippen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-17 12:28 



 
Profiel   

Er is hoop voor maat hoor!
Ik heb uit de welsh pony van 1.22 met chewano een nakomeling gefokt. Met twee en een half nog een echte c pony van 1,30/1,33m, inmiddels 1,42m hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-17 05:22 



 
Profiel   

Inmiddels al een paar veulentjes geboren dit jaar <3

Als eerste een speciaal plekje voor dit prachtige palomino meisje die helaas maar 1 week oud heeft mogen worden ;(

[ img ]

Een palomino appaloosa (witte plekken op de kont) hengstveulen uit een volle shetlander moeder

[ img ]

Een valk appaloosa merrieveulen uit een welsh A moeder.

[ img ]

Een palomino hengstveulen uit een welsh A moeder (dit is mijn eigen veulentje :)!)

[ img ]

[ img ]

Een valk merrieveulen uit een volle shetlander moeder.

[ img ]

[ img ]

Een vos appaloosa (witte vlekjes op de kont) uit een welsh moeder.

[ img ]

[ img ]

Een bruin fewspot merrieveulen uit een mini maat appaloosa moeder.

[ img ]

[ img ]

En nog drie kinderen verwacht dit jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 22:22 



 
Profiel   

Met de twee Pjotr kinderen van mezelf van voorgaande jaren gaat het super! Beide zijn uit mijn welsh A merrietje.

Springveer is net 1 jaar geworden, meet nu 1,11 en ben blij met hoe hij zich ontwikkeld, hij doet alleen wel lang erover om zijn wollige lichte wintervachtje kwijt te raken :D, maar het gaat nu eindelijk wat harder en hoop gauw weer zijn mooie gouden palomino kleur met witte shabrak te zien.

[ img ]

En Emma is net 2 jaar geworden, ze meet nu 1,17 en is echt al een mooi ontwikkelde pony, volgend jaar maar eens opzoek naar een mooie passende hengst voor haar *D

[ img ]

[ img ]

Hoe gaat het met de andere Pjotr kinderen?

:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 22:59 



 
Profiel   

Ik ben al een tijd niet meer op bokt geweest, maar met Ragnar gaat het super <3 hij is 15 mei 1 jaar geworden en het is een echt boef :') en enorm knuffelig en sociaal met andere paarden en mensen.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste foto is van een paar maanden terug
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-17 23:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen