Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 382 [ 9529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 382  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het Connemara topic, deel 2!

 
Profiel   

Na het zien van de prijs ga ik nog even met mijn portemonnee in gesprek :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 18:48 



 
Profiel   

Dat plaatje van Pavo :')

Maareh, dames supergaaf gedaan! Wow, dat doe ik niet na. Bedankt!!

Tribunals en Deborah van harte met jullie slagen! *\o/*

Ik zal ook ff mailtje doen voor de prijzen, ben benieuwd! Leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 20:28 



 
Profiel   

Nieuw topic *\o/*
Strakjes even alles lezen, maar ziet er echt super uit!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 20:38 



 
Profiel   

Jee, wat een leuke stukjes allemaal! *\o/* Ik heb niet goed opgelet en dus geen stukje van ons. -O-
Kan ik nog iets aanleveren zodat Rebel ook kan schitteren in dit topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 20:56 



 
Profiel   

Leuke intro!
Ik heb geen stukje aangeleverd, omdat ik a) geen echte 100% connemara heb, maar slechts een halfje,
b) weinig post en c) gewoon een luie bokker ben...

Mag ik toch blijven meelezen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 21:32 



 
Profiel   

Ja tuurlijk! Stukje is geen verplichting hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 21:46 



 
Profiel   

Het is de moeite waard ( sorry prijslijstverzendster voor het extra werk..) om naast de prijs ook naar een linkje/foto van de spullen te vragen. Ziet er goed uit namelijk... ( vind ik...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 21:58 



 
Profiel   

Ff snel tussen door. Voor iedereen die nog een stukje aan wilt leveren wees welkom. Ik denk dat feline het kog kan toevoegen omdat het inde tweede post staat. Stuur mij maar pb dan gaan we het regelen.! Daarnaast wil ik nog een keer zeggen dat rosie geen bewezen connemara is :x maar van mij mag ze vanwege der karakter en der ras in het paspoort als connemara door het leven gaan omdat dit gewoon een geweldig ras is! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-16 23:17 



 
Profiel   

Wat een super leuke stukjes om te lezen! *\o/* En mooie foto's ook! Wat me opvalt is dat iedereen zo ongelofelijk trots is en blij met hun Connie! Echt dikke maatjes op alle foto's te zien! Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 02:17 



 
Profiel   

Druk druk druk, caravan soppen, boodschappen doen, geld pinnen, tas pakken, paard der tas pakken := naja auto volladen, paspoort niet te vergeten :? , paard ook nog rijden en dan vanavond... Paardje in laden en naar ermelo..! Zin in! O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 09:23 



 
Profiel   

Mooie truien! Inderdaad even in overleg met mijn portemonnee :D

Klinkt goed schirocco, wat ga je in Ermelo doen? ( je hebt het vast eerder gezegd :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 09:34 



 
Profiel   

Wat een leuke stukjes zeg! Mooi gedaan hoor en hartstikke leuk om te lezen.

Ik zou zeggen, op de volgende 500 pagina's dan maar!!

Hier eindelijk wat regen, precies op het goede moment, want ons landje is gister geinjecteerd, dus laat dat gras maar weer groeien!

Morgen of misschien vandaag weer met melody aan de slag, reuze zin in!

Schirocco veel plezier in ermelo

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 09:36 



 
Profiel   

Heel veel plezier Linette. :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 09:57 



 
Profiel   

Thanks.. ik vind de stukjes ook cool geworden. *\o/*
Wij gaan naar paard en leven dag, dat is morgen :j dan gaan we schriktraining volgen en krijgen we working equitation les en daarna gaan we springen met je zenuwen onder controlle :)* (anders moesten we gelijk 80cm springen en dat vinden we nog wat hoog).
En om het weekend af te sluiten gaan we zondag nog ff de veluwe op :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 10:03 



 
Profiel   

Dat klinkt errug leuk! :D heel veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 10:08 



 
Profiel   

Tineke..... Zei je nu écht "eindelijk" regen ??[ img ]
[ img ]


:= :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 10:31 



 
Profiel   

Zo te zien heeft Ria nog wel wat water voor je over :o :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 10:48 



 
Profiel   

:')

Veel plezier morgen!

Ik lig al 3 dagen ziek op bed en heb dinsdag voor het laatst zelf gereden, maar morgen gaat er gewoon gestart worden op de ARD. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 10:50 



 
Profiel   

Punz ja echt eindelijk regen, maar t viel alweer mee of tegen, net hoe je het bekijkt. Een paar mm, maar wel even lekker voor het land. En de bak stoft niet meer, bovenste halve cm is net nat geworden _O-
Vanaf 10 uur is het alweer droog en ik geloof niet dat we nog wat krijgen.

Net wel even op melody gereden. In het begin liep hij net als van de week, dus met wat oefeningen geprobeerd hem duidelijk te maken dat alles nu goed zat. Met aanspringen in galop een bok(je) en daarna een stukje middendraf en ineens zweeft ie weg. Ja hij had het door, alles zat weer lekker en het deed hem geen pijn meer, dus.....nog even lekker doorgereden en vooral op mijn eigen houding gelet, ik zit altijd zo vreselijk voorover, pfffff maar heerlijk een half uurtje gewerkt dus. Mel weer vlij en ik weer blij. Heerlijk is dat toch, dat je merkt dat hij ineens door heeft dat het geen pijn meer doet, de arme schat.

Morgen mag sanne weer :D

Change beterschap hoor en ik kan me voorstellen dat je gewoon gaat rijden morgen, paar paracetamol erin....succes en veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 12:08 



 
Profiel   

Beterschap Change, hopelijk ben je morgen wat opgeknapt.

Fijn Tineke dat Melody weer beter in zijn vel zit!

Veel plezier met Rosie!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 12:17 



 
Profiel   

Ik denk niet dat ik ga voor een hoodie. 49 euro vind ik eigenlijk teveel van het goede, wel enorm balen lijkt me wel tof. Maar wij hebben hier ook een apparaat staan om te bedrukken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 13:38 



 
Profiel   

Ik vind de prijzen eigenlijk heel erg mee vallen. :)
Moet me nog even in alle lijsten en tabellen verdiepen, maar valt me zeker niet tegen.
En er is een kobaltkleurtje. <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 13:50 



 
Profiel   

Schirroco heel erg veel plezier in Ermelo! En geniet ervan! Bij de Veluwe is het zo ontzettend mooi.

Change wat ontzettend vervelend dat je ziek bent, wordt je nooit vrolijk van. Heel erg veel beterschap en hopen dat je morgen weer op je pony zit!

Ik heb vandaag op Eastern gereden lekker laat in de avond. Omdat ik voor het donker wilde rijden snel de Bareback erop gegooid. Eerst 15 min geklooid omdat meneer me niet liet opstappen maar elke keer achteruit liep :+. En toen ik er eindelijk op zat deed hij elke oefening zonder moeite. Zelf gelijk weer op me houding gelet omdat de Bareback daar ideaal voor is! Heerlijke pony <3.

[ img ]

Nu ga ik maar is slapen want morgen moet ik werken :evaw:.

Fijne dag morgen allemaal! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 22:10 



 
Profiel   

Oeh ik ga ook even de prijslijst opvragen voornamelijk voor shirtjes :)

Vorig weekend was ik op Terschelling 4 dagen, kwam goed uit kon Kiet even bijkomen en weer wat vetjes aanmaken want de afgelopen weken was ze toch behoorlijk afgevallen. Ze is dan wel heel breed maar je voelt haar ribben duidelijk zitten en voor een pony die toch met regelmaat 20+ km loopt en boven de 20 is, heb ik dat liever niet. Alleen ze stond toen ook net 24/7 op het gras weer, dus het was ook geen handig idee om haar vol te stoppen met voer vanwege hoefbevangenheid waar ik altijd heel voorzichtig mee ben. Zo gezegd, zo gedaan, ze heeft een beetje met mam gewandeld en gras gegeten. Dinsdag en woensdag dressuurmatig meegepakt en het viel nog niet heel erg op, maar gisteren kwam ze echt aangewaggeld in het weiland :')

[ img ]

Dus, we konden weer gewoon oppakken. Ze was de laatste keren (voor 't ONCK) niet heel meewerkend. Veel zelf sturen en drijven en beetje sloom, niet hoe ze normaal is. Deze dagen vrij hebben haar echt goed gedaan gelukkig. Lekker een regenbui in gereden donderdag, kleine spatjes dus viel allemaal mee, en ze was na 10 minuten eindelijk weer helemaal zichzelf. Fijn te rijden, ontspannen, recht en voorwaarts.

[ img ]
Hier in NH heb je geen heuvels, dus wij doen aan gras training :7 . Gras stond ongeveer om 1.20 meter dus dat is bijna vergelijkbaar met water om doorheen te stappen...
[ img ]
Gevolg: snurkende merrie van plezier, ze wordt er altijd héél enthousiast van. (ook van heuveltjes)

Na een fijne rit, zo je pony terug te zetten <3 . We reden bij het einde van de regenboog, ik heb alleen de pot goud al meegenomen (Kiet)!
[ img ]


En vanochtend ook heerlijk weer meegepakt hetzelfde rondje, met een heerlijk zonnetje!
Nog fijner te rijden dan gisteren, dus na mijn tentamen gaan we gewoon met de lange afstanden aan de slag. Dit zijn kleine rondjes van 7km. We kwamen thuis aan, wat gevoerd en poown meegenomen naar het weiland. We lopen het hekje door en vlak voor het weiland hebben een 'paddockje' zand liggen. Hoor ik ineens PLOF.

[ img ]

Leuk pony :roll: :')

Ik vind het wel heel dapper dat ze dit nu naast me heeft gedaan, normaal met rollen wilde ze nooit in de buurt blijven en als je zelf erheen liep sprong ze snel op. En nog dapperder is dat ze tegenwoordig ook schuurt met haar hoofd tegen mij aan. Wel netjes opgevoed dat het enkel zonder halster/hoofdstel mag, maar ik was er zo blij mee! Klinkt misschien heel raar, maar Kietje was zo kopschuw dat je eigenlijk amper aan haar hoofd kon zitten, laat staan dat zij haar hoofd naar jou toe zou brengen. En tegenwoordig word ik begroet met een hoofd in mijn armen <3
Jammer genoeg was ze dus wel stinkend smerig (zie foto) en had een hapje slobber gegeten, dus je kan wel een beetje raden hoe ik erna uitzag :')..... (wit en smerig)



Als iemand nog stukjes wilt, dan kunnen ze er gewoon bij omdat ze in een losse post staan :)
En deze ligt nog steeds bij ons thuis, hing aan de stal van Rebel op het ONCK

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 22:11 



 
Profiel   

Je foto's stralen rust uit Feline! Fijn dat je het weer kan op pakken met haar. En wat een heerlijk gevoel is dat als je pony je benadert op haar manier.

Nou Truste! :Z
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 22:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 382 [ 9529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 382  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen